Taraklı yolu-Sakarya Nehri Resimler

Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
Bu sene henüz gezilere baslayamadım ama bu siteyide yeni buldum. Eski gezi resimlerimi yolluyorum umarım yanlış birşey yapmıyorum. Bu sene motoruda degiştirdik jinlun aldım. Bakalım oda beni Jawamdan ötelere taşıya bilecekmi.

Burası adapazarından Taraklıya giderken. Resimde görünen kayalık zirve gerçek bir kartal yuvası gibi bu sene oraya cıkmayı planlıyorum belki üstünde bir gecede kamp yaparım. Umarım begenirsiniz.

dsc00034iy.jpg

dsc00058ev.jpg

dsc00081zj.jpg

dsc00108cf.jpg

dsc00111uo.jpg

dsc00146sk.jpg

dsc00158ki.jpg

dsc00175pk.jpg

dsc00196bw.jpg

dsc00205ew.jpg

dsc00215wa.jpg

dsc00221yq.jpg

dsc00232bj.jpg

dsc00256wq.jpg
 
Katılım
15 Ağu 2004
Mesajlar
1,492
yanlış yapmıyorsun eskide olsa gezi sonuçta ayrıca aramıza hoşgeldin :cat:
güzel gezilerin devamı ile ayrıca jinlun hangi modeli aldın bende scotter almayı düşünüyorum diğer markalardan iyi gibi :silent: ( yani japonlardan yeni gelenlerden )
 
Katılım
23 Eki 2004
Mesajlar
145
10404032ud.jpg


eger yapabildimse nehrin denize döküldüğü yeri gösterdim size
yani ordaki haline bakım sı birikintisi sanmayın diye
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
powerbyaydin@ hosbulduk tesekkurler 250 elegance aldım.
Kawasaki@ Yeni mahalle orayada cok gelirim bir sürüde resmi var sende sagol
 
Katılım
24 Nis 2005
Mesajlar
337
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oduncu jinlun da sıkıntı cekiomusun. kullanısı nasıl?
 
Katılım
13 Nis 2005
Mesajlar
200
Yanlış manlış yok :) Tek yanlış bu resimlerle ağzımızı sulandırman :cherry:
Ben de motor istiyorum artık!!! :queen:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
yahu bu resimdeki nehrin tıpkısının aynısı(manzara ve çevre olarak) bursa'nın orhaneli ilçesinde vardı.ismide "kocasu".görünce orayı hatırladım.hatta o tahta köprü ve suyun kenarındaki fabrika/maden işletmesi (belkide çakıl mıcır işidir) bile aynı!igörünce duygulandım yav, benim ilk görev yerimdi.

dostum jawanın tipini anlayamadım nedir o.bende 89 model 350 ts vardı.en güzel gezilerimi o motorla yaptım ve motorculuğa da o motorla başladım.

o tepede kamp yapmanı hiç tavsiye etmem muhtemelen donarsın. :)
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
Mel-a-ku@ Jinlunda daha 760 km yapabildim. Bir sıkıntım yok ama limitlerini zorlamadan anlasılmaz.

alikara@ Kardes kusura bakma. Ama inanınca oluyor bende motor için çok bekledim.

jawa@ Motor 94 laser yani aldıgımda öyleydi üstünde biraz ugraştım onu cok zorladım hemde cok ve hiç yolda bırakmadı. Bence cok ıyı bır motordu.
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
127
yaw canım ülkemde ne güzel yerler varmış be bizde beton görmekten bıktık. İlerde inşallah benmde güzel,dayanıklı bi motorum olunca şartlarda uygun olursa (şartlar derken maddiyat anlamında) önce Türkiye sonra dünya turu yapmayı çok istiyorum.Böyle güzel yerleri bende yakından görmek istiyorum
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
Kawasaki@ Ben çalışıyordum bu pazar yine çalişiyorum sanırım 15 gün sonra tamam yeni mahalleye akşamları çay içmeye gideriz artık.
 
Katılım
30 Ocak 2005
Mesajlar
141
çok güzel olmuş kardeşim yeni gezi resimlerini bekliyoruz.sevgiler... :thumleft:
 
Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
122
hocam sne güzel yerle rgörmek iste,
biraz sonra 7-10 Temmuz arasinda Kastamonu Ilgaz daglarında duznelediğimi 5.EnduroClub şenliği fotolarını yükleyeceğim :)
 
Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
122
hocam sne güzel yerle rgörmek iste,
biraz sonra 7-10 Temmuz arasinda Kastamonu Ilgaz daglarında duznelediğimi 5.EnduroClub şenliği fotolarını yükleyeceğim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst