- Katılım
- 21 Nis 2005
- Mesajlar
- 587
- Konu Yazar
- #1
Bu sene henüz gezilere baslayamadım ama bu siteyide yeni buldum. Eski gezi resimlerimi yolluyorum umarım yanlış birşey yapmıyorum. Bu sene motoruda degiştirdik jinlun aldım. Bakalım oda beni Jawamdan ötelere taşıya bilecekmi.
Burası adapazarından Taraklıya giderken. Resimde görünen kayalık zirve gerçek bir kartal yuvası gibi bu sene oraya cıkmayı planlıyorum belki üstünde bir gecede kamp yaparım. Umarım begenirsiniz.
Burası adapazarından Taraklıya giderken. Resimde görünen kayalık zirve gerçek bir kartal yuvası gibi bu sene oraya cıkmayı planlıyorum belki üstünde bir gecede kamp yaparım. Umarım begenirsiniz.