Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
endurocu, Hocam Taraklıya giderken sol tarafta kalıyordu. O kayalık gözüken yere çıkmayı planlıyorum bu sene tabii yolunu tutura bilirsem. Butaraflara gelirsen haberimiz olsun.
ya valla kalbiniz kötüü...ne anlamı dostum...ale:sen deyince farkettim...töbe töbe la...la sitedenmi attırcaksınız...biz gezi yapcaz yarında...muzo abinin dikkatini çekmeye çalışıyom...oraya götüreyim diyom tayfayı ama olmadı başka bi mekan seçilmiş...ben köle Isaura...herşeye he derim...:salut:
bu topice hiç bulaşmamak lazım. burası +18 galiba... ama fotolar güzel merak ettim bu yeri. nerden nasıl gidlir. bi harita kroki yok mu nasıl gidilir...