Taraklı yolu-Sakarya Nehri Resimler

Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
endurocu, Hocam Taraklıya giderken sol tarafta kalıyordu. O kayalık gözüken yere çıkmayı planlıyorum bu sene tabii yolunu tutura bilirsem. Butaraflara gelirsen haberimiz olsun.
 
Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
122
dostum, Eylül başı gibi Karagöl e cıkmayı duşunuyorum,
istersen haberleşelim Karagöl d ebuluşalım, sonra sizlerle birlikte o tara inerim :)
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
Hocam eylül başı izin olayı var birtarafa gitmezsem gelmek isterim ama muhtemelen giderim. İnşallah görüşmek dilegiyle.
 
Katılım
31 Tem 2005
Mesajlar
172
abi ne güzel bu planlar yaw.....
ama ben gelemiyorum..............
:salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut:
 
Katılım
31 Tem 2005
Mesajlar
172
abi ne güzel bu planlar yaw.....
ama ben gelemiyorum..............
:salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut:
 
Katılım
31 Tem 2005
Mesajlar
172
abi ne güzel bu planlar yaw.....
ama ben gelemiyorum..............
:salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
denizcimuzo paşa hazretlerinin dikkatlerine sunarım...işte ait olduğumuz dağlar...

Thıs ıs a Tarrraklı...:cat:
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
Yiyeceksin yine banı, 2 yıl öncesinin konusu bu.
Taraklı macerasını unutmadın değil mi? :p:cherry::rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
film by hortlakçı mete:queen:


ben muzonun dikkatini çekmeye çalıştım...:cherry:

Yiyeceksin yine banı, 2 yıl öncesinin konusu bu.
Taraklı macerasını unutmadın değil mi? :p:cherry::rendeer:



unutamadımm...nası unutulur ya...arabada şeyimiz donmuş...horluyon davul gibi...:pula ne geceydi be...:puyutmadın abi horlamaktan...bişy diyimmi

muzoda horluyor...oda uyutmadı...mekan yine düzce...


nedir bu Düzcelilerden çektiğim yaaaaaaaa...........:queen:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
tebrık ederım guzel gezi...!


bu arada mete abı tarrrak derken hangı anlam uzerınden gıttın :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tebrık ederım guzel gezi...!


bu arada mete abı tarrrak derken hangı anlam uzerınden gıttın :silent:

ya valla kalbiniz kötüü...ne anlamı dostum...:pale:sen deyince farkettim...töbe töbe la...la sitedenmi attırcaksınız...biz gezi yapcaz yarında...muzo abinin dikkatini çekmeye çalışıyom...oraya götüreyim diyom tayfayı ama olmadı başka bi mekan seçilmiş...ben köle Isaura...herşeye he derim...:salut:
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
bu topice hiç bulaşmamak lazım. burası +18 galiba... ama fotolar güzel merak ettim bu yeri. nerden nasıl gidlir. bi harita kroki yok mu nasıl gidilir...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst