- Katılım
- 6 Nis 2005
- Mesajlar
- 2,252
Hayırlı olsun arkadaşım,kazasız belasız sürüşler dileğiyle,darısı bizim başımıza.![]()
Sağol arkadaşım umarım sende kısa sürede kavuşursun yeni motoruna...:rendeer:
Bülent hayırlı uğurlu olsun... :rendeer:
en sonunda fazer'da karar kıldınkeyifli sürüşler diliyorum....
Nazar değmesin... :cat:
Ertekin çok sağolasın kardeşim dediğin gibi en sonunda fazerda karar kıldık...yok Z750S'ti yok GSF650 Bandit'ti yok CBF600'dü derken sonunda aldık Fazer'ımızı...