Syriana ( Bülent ) ve yeni Fazer 'ı.

Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Hayırlı olsun arkadaşım,kazasız belasız sürüşler dileğiyle,darısı bizim başımıza.:)

Sağol arkadaşım umarım sende kısa sürede kavuşursun yeni motoruna...:rendeer:

Bülent hayırlı uğurlu olsun... :rendeer:

en sonunda fazer'da karar kıldın :) keyifli sürüşler diliyorum....

Nazar değmesin... :cat:

Ertekin çok sağolasın kardeşim dediğin gibi en sonunda fazerda karar kıldık...yok Z750S'ti yok GSF650 Bandit'ti yok CBF600'dü derken sonunda aldık Fazer'ımızı...:) gerçi karar 2 sene öncesinden belliydiya neyse...:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
bulent kardesım cok guzel makına almıssın hayırlı ugurlu olsun,her zaman ıyı gunlerde kullanman dıleklerımle.Allah kaza bela gostermesın.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
bulent kardesım cok guzel makına almıssın hayırlı ugurlu olsun,her zaman ıyı gunlerde kullanman dıleklerımle.Allah kaza bela gostermesın.

vay kemal abim görüşemiyoruz bayadır...sağol abi iyi dileklerin için...artık bunla ancak yakalarım seni abi desene malum sert motorcusun sen...:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
vay kemal abim görüşemiyoruz bayadır...sağol abi iyi dileklerin için...artık bunla ancak yakalarım seni abi desene malum sert motorcusun sen...:)

havaların ısınmasını beklıyorum bayadır,yakın zamanda soyle uzayalım yelken acalım gezılere.:)yınede soyluyorum ınankı cook sevındım kardesım.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
hayırlı ugurlu olsun allah kaza bela vermesin
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
havaların ısınmasını beklıyorum bayadır,yakın zamanda soyle uzayalım yelken acalım gezılere.:)yınede soyluyorum ınankı cook sevındım kardesım.

Sağol Kemal abi eksik olma...:rendeer: havalar ısınsında öyle abi dışarsı kafa kesiyo resmen yaw..:)

hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız:rendeer:

gökhan sağol kardeşim iyi dileklerin için...:rendeer:

hayırlı ugurlu olsun allah kaza bela vermesin

ooo halis abim nasıl süpriz oldu ama...kimseye haber vermedim abi herşey çok kısa sürede gelişti motoru alma işimde bir anda oldu esasında şubat sonu gibi düşünüyodum biliyosun...ama herşeyde bir hayır vardır derler bundada bi hayır vardır inşallah...:rendeer:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı uğurlu olsun :rendeer: Darısı olmaynların başına inşaaalllaaahhh :mrgreen:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Bülentcim hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan motorunu. Bu tip motorları sevdiğini eskiden beri biliyorum, hep gözün vardı. Artık uzun süre, doya doya kullan makinanı. Benimde içimden bir his şimdi Fazer'ın ateşli bi savunucusu olacağın yönünde :)
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
hayırlı olsun güle güle bin :rendeer:

Hayırlı uğurlu olsun :rendeer: Darısı olmaynların başına inşaaalllaaahhh :mrgreen:

Hayırlı olsun, iyi günlerde kullan...

sağolun arkadaşlar teşekkür ederim...:rendeer:

Bülentcim hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan motorunu. Bu tip motorları sevdiğini eskiden beri biliyorum, hep gözün vardı. Artık uzun süre, doya doya kullan makinanı. Benimde içimden bir his şimdi Fazer'ın ateşli bi savunucusu olacağın yönünde :)

Kaiser evet kardeşim sende biliyosun bi tophane toplantısında konuşmuştuk senle bu konuları yanlış hatırlamıyosam...:wiinkk: ama ben herşeyden önce hep doğruları konuşan ve bu yüzden 9 köyden kovulan biri olarak :mrgreen:iyi yönlerini över kötü yönlerinide yererim emin ol...:cat:
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
E hayırlı olsun kardeş ne diyelim senide GSR'nin üstünde görmek isteridük ama ablamızla daha rahat edersiniz Fazer üstünde :) Düğün arabanız olur inşallah :) (pot kırmıyorumdur inşallah :p)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Bülent hayırlı olsun, valla sevindim:rendeer:
Kazasız belasız sürüşler dilerim..
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
E hayırlı olsun kardeş ne diyelim senide GSR'nin üstünde görmek isteridük ama ablamızla daha rahat edersiniz Fazer üstünde :) Düğün arabanız olur inşallah :) (pot kırmıyorumdur inşallah :p)

sağol kardeşim...dediğin gibi fazer artçılı kullanım için daha uygun...bende bu sebepler ağır bastığı için fazer'ı tercih ettim...yoksa kafamda fazer kiler yani Z750S vardı ama şartlar böyle gerektirdi hayırlısı herşeyin...:wiinkk:

Bülent hayırlı olsun, valla sevindim:rendeer:
Kazasız belasız sürüşler dilerim..

çok sağol tuğçe artık bikaç aya kadar senide CBR'lıyalım yaw hele bir bitirde şu okulu...:bounce:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
hayırlı uğurlu olsun. darısı motosikleti olmayanlar...

Örn= Kartal23 yani ben:queen:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
ooo bülent bunalımdan çıkmışsındır artık hayırlı olsun kardeşim :rendeer: :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst