- Katılım
- 24 Ocak 2006
- Mesajlar
- 4,007
ula bende şu nexus 250 yi patlatsammı...bunun altında kalamam...uyuyamam la gece ben...:queen:
Bak bu bardağı taşıran son damla olur valla:mrgreen:.Hatun matun dinlemem adiyim:mrgreen:.Aslında tırsmıyoda değilim,gizli gizli yapıcaz bişeyler:cherry:.