Syriana ( Bülent ) ve yeni Fazer 'ı.

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Yok be metehan ne alakası var :)
Nasıl ama yakıştı dimi ama kardeşine motosikleti :bounce:

yakışmamıı laaa...sana herşey yakışır...:cat:

Bak bu bardağı taşıran son damla olur valla:mrgreen:.Hatun matun dinlemem adiyim:mrgreen:.Aslında tırsmıyoda değilim,gizli gizli yapıcaz bişeyler:cherry:.

abi ne yaparsak bu yaz yapıcaz hadi bakalım...:rendeer:korkmayın bu gader yengelerden ya...hep bulaşık hep bulaşık 365 günün bir günüde senin istediğin olsun...:p
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Ö.Z.€.R;940346' Alıntı:
Yolun açık olsun, kazasız belasız binersin umarım. Çok istiyordun sonunda kavuştun, daha doğrusu başardın :cat:

S2' ye benzettim yanılıyormuyum :silent:

çok sağol özerim...istemek başarmanın yarısıdır derler...:wiinkk: sende yolun yarısını geçtin...diğer yarısınıda geçersin allah'ın izniyle...:wiinkk:

ama motor S2 değil özerim eski kasa...:cat:

Allah razı olsun muyatap aldın nihayet...bak herkes yazar döner dolaşır kankana gelirsin...:p:wiinkk:canımız sıkılır akarız Ortaköye...:cherry:artık ben üşenmem söz ...kıçımı kaldırır gelirim valla...:queen:

ver gazı ver gazı...cbf 500 alayım bende...:p

olm bırak patrona ona buna şuna güvenmeyi...sadece kendine güven yeter...dünyaya kaç kere geliceksin sanki...ama CBF500 nexus'dan daha çok yakışır sana inan...:bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kanka ben günde 2 kere kovuluyorum sonra tekrar işimin başına dönüyorum...tuzunuz kuru sizin olm...oh mis...biz piyangoya denk geldik...büyük ikramiye yani bizimki...

yarın yok bende bugün bu dakika bu saniye var...nefes alır gibi...

abi benim çapım cbf500 e yetmez..
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Bülent MSN de kapalı bayadır. Engelledinmi la yoksa bizi :p Engeli kaldırda iki çift laf edelim :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ö.Z.€.R;940388' Alıntı:
Bülent MSN de kapalı bayadır. Engelledinmi la yoksa bizi :p Engeli kaldırda iki çift laf edelim :p

rahatsız etmeyin kankamı yaa...:po benim kankam...:queen:


hadi iyi geceler ...ben kaçtım...:rendeer:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Ö.Z.€.R;940388' Alıntı:
Bülent MSN de kapalı bayadır. Engelledinmi la yoksa bizi :p Engeli kaldırda iki çift laf edelim :p

yok ba kardeşim olurmu ayıpsın siteye cevap yazmaktan msn açmayı unutmuşum...:mrgreen:
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
oo hadi hayırlı olsun :cherry: erhan bundan sonrada her konuda yardımcı olur sana, erbabı oldu fazerin :cat:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
oo hadi hayırlı olsun :cherry: erhan bundan sonrada her konuda yardımcı olur sana, erbabı oldu fazerin :cat:

eyvallah gürkanım sağol iyi dileklerin için teşekkürler...:rendeer: erhan bu kadarla kurtulduğunu sanıyo daha çok kafasını ütüleyecem onun...:mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güle güle bin..Hayırlı olsun... Güzel makine.........:cat::rendeer:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
sendemi Syriana öyleyse yıkıl honda .....

ahada doğru yolu buldu sonunda ...

hondanın en ateşli savunucusunu bir yamahada görecekmiydik...:p

hayırlı olsun
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız bol keyifli ve güzel km ler yapmanız dileğimle....
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
sendemi Syriana öyleyse yıkıl honda .....

ahada doğru yolu buldu sonunda ...

hondanın en ateşli savunucusunu bir yamahada görecekmiydik...:p

hayırlı olsun

ooo barış abi çok sağolasın ama ben zaten ezelden beri Yamaha'cıydım abi ilk motorum YBR125 idi ve 18.000 km yapmıştım onla...:wiinkk: itiraf ediyorum ben Honda'yı sadece basamak olarak kullandım abi..:queen:

Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız bol keyifli ve güzel km ler yapmanız dileğimle....

Hayırlı olsn cok guzel makınaaaa :)

Hayırlı uğulu olsun... Allah kaza bela vermesin...:cat:

iyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar...:rendeer:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Hayırlı olsun arkadaşım,kazasız belasız sürüşler dileğiyle,darısı bizim başımıza.:)
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Bülent hayırlı uğurlu olsun... :rendeer:

en sonunda fazer'da karar kıldın :) keyifli sürüşler diliyorum....

Nazar değmesin... :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst