1. sym kullanıcıları bulusması
1 nisan pazar günü saat 11 de yeşilköy rönepark ta toplanıp , iki lafın belini kırdıktan sonra fuar alanına gececegiz .
1: teksavasci
2: pashca
3:alien
4:serc
5:derwish
Ozaman buluşma yerine gecikecekler için fuar içinde bir buluşma yeri belirlesek.
Mesala Alt katta NBC motor satandı. Alt kat daha sakin.
Veya üst katta Korlas Standı. SYM bayileri oldukları için.:wiinkk:
Birden dank etti. Alt katta motorsiklet net standı.
12:30 motorsiklet.net standında oluruz... kanımca
elimizdeki son liste bu ....... bu arada pazar günü yagmur bekleniyormus ..
ilginize teşekkür ederim arkadaşlar...
alien arkadaşım valla gördüğüm bir adetti başka yoktu sanırım siyah istiyordum ama tek parlement mavisi kalmış onu aldım..
Eğer giderseniz lütfen üzerine oturupda kirletmeyin
Şaka bir yana dediğim gibi bir tane vardı..belki başka stantlarda vardır ama gözüme çarpmadı.
8.750 den 7 milyara anlaştık. Fena değil sanırım?
saygılarımla.
Burak Koç
İstanbul-Göztepe
1. sym kullanıcıları bulusması
1 nisan pazar günü saat 11 de yeşilköy rönepark ta toplanıp , iki lafın belini kırdıktan sonra fuar alanına gececegiz .
1: teksavasci
2: pashca
3:alien
4:serc
5:derwish
12:30 motorsiklet.net standında oluruz... kanımca
elimizdeki son liste bu ....... bu arada pazar günü yagmur bekleniyormus ..
12.30 Morotsiklet net standı tam süper olur.. Alt katta dipte köşede.:cat:
Yağmur yağarsa mecburen arabayla geliriz.
Tatlı su motorcusu:cherry:
Alien Arkadaşım seninde yeni motorun hayırlı olsun.
......buraK ONCELIKLE BNDE GOZTEPEDE OTURUYORUM
pesın mı aldın motoru bonus card ıle satıs fıyatı neydı gercı ctesı olen ordayım ama cıkmadan bı foruma bakıcam cevap yazabılırsen bakıcam
goztepede nerde ısen tanısmak ısterım bnde 4-5 aydır arastırma yapıorum saol......
Umt arkadaşım mesajını geç farkettim kusura bakma...Motoru 7.100 e anlaştık.4 milyarını peşin verdim.Geri kalanını bonus karta 8 ay taksit yaptık.
Umarım alırsın,şimdiden sanada hayırlı olsun.
Bu arada Ben şair arşı caddesindeyim,Necatibey apt.bina:19 DORUK KIRTASİYE MSN ADRESİM: [email protected] beklerim.
Diğer Sym ci arkadaşlarında yolu burdan geçerse sıcak çayımı içmeye beklerim.
Dün akşam dükkanın önünde duruyordum yoldan gts 250 geçti.Farları yanıkken hiç görmemiştim.O nebiçim aydınlatma ,onebiçim görünüş öyle..birkere daha hasta oldum yani...Sis farları muhteşemmiş.
Saygılarımla
Burak Koç
Göztepe-İst.
Bakıyorumda kimsecikler yok forumda...Herkes fuara gitti galiba![]()
Yalnız fuardan siyah sym 250 bulan olursa kahrolurum söyleyeyim...
çünkü siyahını ben bulamayıp parlement mavisini almıştım..
Saygılarla.
Arkadaşlar..önceki yazılara bakıyordumda herkes siyah renk üzerine yoğunlaşmış durumda...Başka renge öcü gözüyle bakılıyor![]()
Ben Parlement mavisi aldım ama daha şimdiden kendimi dışlanmış gibi görüyorumr: (hoş,bende siyah istiyordum ama...
![]()
Eğer yeni sym alacaksanız alın bir mavide yalnız kalmayayım aranızda....
saygılar.