Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
68
ortalama süratiniz nedir ona göre gelip gelmeme kararı vereceğim, 90 km hızı gecmeden rampalarda 70-80 cıvarı gidilecekse katılırım :)

abim senin başımızın üstünde yerin var. Benim misafirim olmazsa Pazar günü fuara gitmeyi düşünüyorum. Kesin belli olunca haberleşiriz. sen iste ben 30 la bile giderim senle burdan ç.kale ye bile :queen:

Tüm sym cilere selamlar. Bursada çok GTS görmeye başladım açalım mı bi GTS FUN CLUB ne dersiniz :bounce:

Bu arada geçen bi gri GTS li arkadaşa Beşevler tarafında yol sordum burdamı acaba. Kendisi motoru için yanaştığımı sandı önce, direk yol sorunca ayıp oldu biraz.
:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
99
Benim içinde uygundur pazar listeyi yapın hadi sym ciler ses gelsin verin coşkuyu :queen:

pascha+1
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
7
selam arkadaşlar... bende gts kullunıcısıyım ilk defa bu siteye girdim ve çok şaşırdım bizim motorun baya seveni varmış, bi çok geziye gittim ama inşallah artık sizlerle giderim hertürlü organizasyona müsait olduğum sürece katılırım.bu arada ben mehmet ist.oturuyorum.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
selam arkadaşlar... bende gts kullunıcısıyım ilk defa bu siteye girdim ve çok şaşırdım bizim motorun baya seveni varmış, bi çok geziye gittim ama inşallah artık sizlerle giderim hertürlü organizasyona müsait olduğum sürece katılırım.bu arada ben mehmet ist.oturuyorum.


Hayırlı olsun. Bu arada ilk mesajın bu topiğe olmuş oda hayırlı olsun.:rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
517
abim senin başımızın üstünde yerin var. Benim misafirim olmazsa Pazar günü fuara gitmeyi düşünüyorum. Kesin belli olunca haberleşiriz. sen iste ben 30 la bile giderim senle burdan ç.kale ye bile :queen:

Tüm sym cilere selamlar. Bursada çok GTS görmeye başladım açalım mı bi GTS FUN CLUB ne dersiniz :bounce:

Bu arada geçen bi gri GTS li arkadaşa Beşevler tarafında yol sordum burdamı acaba. Kendisi motoru için yanaştığımı sandı önce, direk yol sorunca ayıp oldu biraz.
:bounce:


dostum ben pazar sabahı erkenden yola cıkacam, arkadasların dediği yere (07.30 özdilek önü) bakarım kimse yoksa yola devam edeceğim, özkansava ile bulusup kartaldaki kahvaltıya yetişecem, ordan nereye gideriz kısmet,
bu pazarımı mt ye ayırdım :) tabi fuarada gideceğiz,
gelirsen biletin hazır bende :)
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
okey arkadaslar listeyi hazırlıyorum yalnız hanımları baska bir sefere getirecegiz ... hanımlardan izin alamayacak olursa haberimiz olsun.. :cherry:


s buyukkilic abi senide görmek isteriz pazar günü ...



selam arkadaşlar... bende gts kullunıcısıyım ilk defa bu siteye girdim ve çok şaşırdım bizim motorun baya seveni varmış, bi çok geziye gittim ama inşallah artık sizlerle giderim hertürlü organizasyona müsait olduğum sürece katılırım.bu arada ben mehmet ist.oturuyorum.


hosgeldin aramıza... sym kullanıcıları olarak seni aramızda görmek isteriz ...
ismim olcay
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim içinde uygundur pazar listeyi yapın hadi sym ciler ses gelsin verin coşkuyu :queen:

pascha+1

:cherry: Yaw murat naparsan yap patladı...(Anladın sen onu)..Bosuna cırpınma..:cherry: :cherry:
S&S
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
1. sym kullanıcıları bulusması

1 nisan pazar günü saat 11 de yeşilköy rönepark ta toplanıp , iki lafın belini kırdıktan sonra fuar alanına gececegiz .


1: teksavasci
2: pashca
3:alien
4:serc
5:derwish











sahil yolundan gelirken havuzlu döner kavsakta: saga havalimanına gider , duz florya , tam sol da yesilköy iceri girer. yesilköy iceri girdikten sonra soldan ücüncü sokak rönepark diye tabela var , hic ayrılmadan o sokak rönepark götürür sizi...

E-5 istikametinden gelirken havaalanı istikametine girip yesilköy e devam ediyorsunuz ... havuzlu döner kavsaga geleceksiniz .. kavsaktan dönerek yesilköye giriyorsunuz ....


 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2005
Mesajlar
38
Herkese iyi günler, bu bahsettiğiniz yere varmak için sahil yolundan gelince havaalanı tarafına değil de sola mı döneceğiz arkadaşlar, nasıl bulacağız ben anlamadım yaw?:cyclopsan

Bir de vermem gereken bir bilgi var makine arayan arkadaşlar için, Bursa'daki bayiinin elinde sıfır 4 adet siyah, 2 adet de gri makine var. Eski liste fiyatı olan 7680 ytl den. İlgililerin 0 224 271 49 80 numaralı telefondan Adem beyle görüşmesi mümkündür. Şimdiden hayırlı olsun :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
103
serc nasıl bir hayır iişledin bilemezsin :)) fuara da geliyolarmış konuştum şartları da uygun gibi bana sanırım sonunda buldum alıcam :)yarın akşam fuardayım

ha birde serc havaalanına dönmeden sola dönebilirsin yada hava alanı çıkışına gelmeden biraz geride sağdan köprü üzerine yol ayrılır yeşilköyün içine doğru ben orayı kullanıyorum rönepark a giderken bana göre daha rahat.. köprü üzerinden geçtikten sonra yol üzerinde ilerde rönepark küçük tabelalarını görebilirsin yada kaçırırsan sorabilirsin kolaydır o yoldan.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
228
herkese merhabalar yeni katılan arkadaşlara hoşgeldin diyorum toptan...

SYM lerin artması çok gusel bi olay..fuar da görusmek uzere saygılar sevgiler
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
99
serengeti Hoş geldin pazar yeşilköyde buluşup diyer arkadaşlarla tanışacağız oradan fuara gideceğiz takip et :)
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@pascha
korna işine bende baktım bu stebel in kornası olan mıdır motorunda olan ??

cumartesi geleceğim ben bir maraza çıkmazsa ama pazar da sizin için gelirim lakin açıköğretim sınavı var saat 09:00 da yani 11 de biraz zor orada olurum
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
106
Herkese iyi günler, bu bahsettiğiniz yere varmak için sahil yolundan gelince havaalanı tarafına değil de sola mı döneceğiz arkadaşlar, nasıl bulacağız ben anlamadım yaw?:cyclopsan

Bir de vermem gereken bir bilgi var makine arayan arkadaşlar için, Bursa'daki bayiinin elinde sıfır 4 adet siyah, 2 adet de gri makine var. Eski liste fiyatı olan 7680 ytl den. İlgililerin 0 224 271 49 80 numaralı telefondan Adem beyle görüşmesi mümkündür. Şimdiden hayırlı olsun :cat:

kim yonlendirdi diyelim aradığımızda ?
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
@pascha
korna işine bende baktım bu stebel in kornası olan mıdır motorunda olan ??

cumartesi geleceğim ben bir maraza çıkmazsa ama pazar da sizin için gelirim lakin açıköğretim sınavı var saat 09:00 da yani 11 de biraz zor orada olurum



derwish rönepark ta olacagız .. sınavdan cıkıncada gelebilirsin ...

yer tarifi konusunda beni arayabilirsiniz ; 0533 743 99 64 olcay
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
68
kim yonlendirdi diyelim aradığımızda ?

Kardeş ben sana 1 hafta önce söylemiştim :cherry: Adem abi beni tanır siyah GTS almış dersen adım FERHAD. Veya İSMAİL abi var orda çalışanlardan o daha ii tanır beni hatta peşine indirim bile yapar ;)

Serc abiyle aynı yerden almışız heralde.

Benim siyah :D
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
Hehehee, doğru valla...
Benim 4. ve 9. evrende var hesaplar ama işlerimin yağunluğu yüzünden 2-3 aydır tatildeler, bilmiyorum napacam bunlarla:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst