- Katılım
- 10 Eyl 2006
- Mesajlar
- 68
ortalama süratiniz nedir ona göre gelip gelmeme kararı vereceğim, 90 km hızı gecmeden rampalarda 70-80 cıvarı gidilecekse katılırım![]()
abim senin başımızın üstünde yerin var. Benim misafirim olmazsa Pazar günü fuara gitmeyi düşünüyorum. Kesin belli olunca haberleşiriz. sen iste ben 30 la bile giderim senle burdan ç.kale ye bile :queen:
Tüm sym cilere selamlar. Bursada çok GTS görmeye başladım açalım mı bi GTS FUN CLUB ne dersiniz :bounce:
Bu arada geçen bi gri GTS li arkadaşa Beşevler tarafında yol sordum burdamı acaba. Kendisi motoru için yanaştığımı sandı önce, direk yol sorunca ayıp oldu biraz.
:bounce:
Son düzenleme:



