Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Kas 2005
Mesajlar
38
sevgili aLien hayırlı uğurlu olsun, allah tekerlerini düz bastırsın.
bu arada herkes hayırlı Cumalar ve kandiliniz mubarek olsun.
rabbim günahlarımızı affetsin inşaallah, amin.:)
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
103
saolun arkadaşlar..
tüm cemaatin kandili mübarek olsun..allah kaza bela göstermesin kimseye.. amin :)

Bu arada onay da geldi iş bitti salı teslim alıcam :)) neymiş adı : Gümüş inci...

organizasyon nası gidiyo pazar için kimler geliyo listeyi yaptık mı??
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
Arkadaslar Herkesin Kandilini Kutluyorum :) :) :) :)
Aramiza Yeni Katilan Arkadaslaradahos Geldiniz Motorlariniz Hayirli Olsun T&t Tamer
HAYIRLI KANDILLER :)
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
1. sym kullanıcıları bulusması

1 nisan pazar günü saat 11 de yeşilköy rönepark ta toplanıp , iki lafın belini kırdıktan sonra fuar alanına gececegiz .


1: teksavasci
2: pashca
3:alien
4:serc
5:derwish



Ozaman buluşma yerine gecikecekler için fuar içinde bir buluşma yeri belirlesek.
Mesala Alt katta NBC motor satandı. Alt kat daha sakin.
Veya üst katta Korlas Standı. SYM bayileri oldukları için.:wiinkk:

Birden dank etti. Alt katta motorsiklet net standı.


12:30 motorsiklet.net standında oluruz... kanımca :)



elimizdeki son liste bu ....... bu arada pazar günü yagmur bekleniyormus ..
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
106
bakalım ctesı gıdıyorum bnde fuara hepımıze yetıcek kadar gts varmı fuarda onu merak edıyorum kısmet olursa zifir bı gts daha katılacak lısteye:)

ilginize teşekkür ederim arkadaşlar...
alien arkadaşım valla gördüğüm bir adetti başka yoktu sanırım siyah istiyordum ama tek parlement mavisi kalmış onu aldım..
Eğer giderseniz lütfen üzerine oturupda kirletmeyin:)
Şaka bir yana dediğim gibi bir tane vardı..belki başka stantlarda vardır ama gözüme çarpmadı.
8.750 den 7 milyara anlaştık. Fena değil sanırım?
saygılarımla.
Burak Koç
İstanbul-Göztepe

buraK ONCELIKLE BNDE GOZTEPEDE OTURUYORUM
pesın mı aldın motoru bonus card ıle satıs fıyatı neydı gercı ctesı olen ordayım ama cıkmadan bı foruma bakıcam cevap yazabılırsen bakıcam
goztepede nerde ısen tanısmak ısterım bnde 4-5 aydır arastırma yapıorum saol
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
1. sym kullanıcıları bulusması

1 nisan pazar günü saat 11 de yeşilköy rönepark ta toplanıp , iki lafın belini kırdıktan sonra fuar alanına gececegiz .


1: teksavasci
2: pashca
3:alien
4:serc
5:derwish






12:30 motorsiklet.net standında oluruz... kanımca :)



elimizdeki son liste bu ....... bu arada pazar günü yagmur bekleniyormus ..

12.30 Morotsiklet net standı tam süper olur.. Alt katta dipte köşede.:cat:

Yağmur yağarsa mecburen arabayla geliriz.

Tatlı su motorcusu:cherry:
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
Arkadaşlar selamlar,
Galiba bugün hava bayağı yağmurlu olacak, fuara gitmeyi düşünüyorum ama havayı böyle görünce neşem kaçtı açıkçası ne yapayım bilemiyorum, fuara gitmeyi düşünenler ne yapacak acaba.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Alien Arkadaşım seninde yeni motorun hayırlı olsun.


......buraK ONCELIKLE BNDE GOZTEPEDE OTURUYORUM
pesın mı aldın motoru bonus card ıle satıs fıyatı neydı gercı ctesı olen ordayım ama cıkmadan bı foruma bakıcam cevap yazabılırsen bakıcam
goztepede nerde ısen tanısmak ısterım bnde 4-5 aydır arastırma yapıorum saol......

Umt arkadaşım mesajını geç farkettim kusura bakma...Motoru 7.100 e anlaştık.4 milyarını peşin verdim.Geri kalanını bonus karta 8 ay taksit yaptık.
Umarım alırsın,şimdiden sanada hayırlı olsun.
Bu arada Ben şair arşı caddesindeyim,Necatibey apt.bina:19 DORUK KIRTASİYE MSN ADRESİM: [email protected] beklerim.
Diğer Sym ci arkadaşlarında yolu burdan geçerse sıcak çayımı içmeye beklerim.

Dün akşam dükkanın önünde duruyordum yoldan gts 250 geçti.Farları yanıkken hiç görmemiştim.O nebiçim aydınlatma ,onebiçim görünüş öyle..birkere daha hasta oldum yani...Sis farları muhteşemmiş.
Saygılarımla
Burak Koç
Göztepe-İst.

Bakıyorumda kimsecikler yok forumda...Herkes fuara gitti galiba:)
Yalnız fuardan siyah sym 250 bulan olursa kahrolurum söyleyeyim...
çünkü siyahını ben bulamayıp parlement mavisini almıştım..
Saygılarla.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
106
Alien Arkadaşım seninde yeni motorun hayırlı olsun.


......buraK ONCELIKLE BNDE GOZTEPEDE OTURUYORUM
pesın mı aldın motoru bonus card ıle satıs fıyatı neydı gercı ctesı olen ordayım ama cıkmadan bı foruma bakıcam cevap yazabılırsen bakıcam
goztepede nerde ısen tanısmak ısterım bnde 4-5 aydır arastırma yapıorum saol......

Umt arkadaşım mesajını geç farkettim kusura bakma...Motoru 7.100 e anlaştık.4 milyarını peşin verdim.Geri kalanını bonus karta 8 ay taksit yaptık.
Umarım alırsın,şimdiden sanada hayırlı olsun.
Bu arada Ben şair arşı caddesindeyim,Necatibey apt.bina:19 DORUK KIRTASİYE MSN ADRESİM: [email protected] beklerim.
Diğer Sym ci arkadaşlarında yolu burdan geçerse sıcak çayımı içmeye beklerim.

Dün akşam dükkanın önünde duruyordum yoldan gts 250 geçti.Farları yanıkken hiç görmemiştim.O nebiçim aydınlatma ,onebiçim görünüş öyle..birkere daha hasta oldum yani...Sis farları muhteşemmiş.
Saygılarımla
Burak Koç
Göztepe-İst.

Bakıyorumda kimsecikler yok forumda...Herkes fuara gitti galiba:)
Yalnız fuardan siyah sym 250 bulan olursa kahrolurum söyleyeyim...
çünkü siyahını ben bulamayıp parlement mavisini almıştım..
Saygılarla.



saol burak sıyah yoksa hıc gıtmıyım bn:)
bakalım hayırlısı ısallah cok kalabalık olmazz iyiforumlar herkese...
 
Katılım
3 Kas 2005
Mesajlar
38
Selam arkadaşlar, hava hala yağışlı. Bu şartlar benim gibi bir tatlı su motorcusu için fazla sert korkarım. Şartlar böyle devam ederse yarın motorla gelemem ben yaw :pale: ne yapacaz?
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Arkadaşlar..önceki yazılara bakıyordumda herkes siyah renk üzerine yoğunlaşmış durumda...Başka renge öcü gözüyle bakılıyor:)
Ben Parlement mavisi aldım ama daha şimdiden kendimi dışlanmış gibi görüyorum:pr: (hoş,bende siyah istiyordum ama...:p
Eğer yeni sym alacaksanız alın bir mavide yalnız kalmayayım aranızda....
saygılar.
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
Arkadaşlar..önceki yazılara bakıyordumda herkes siyah renk üzerine yoğunlaşmış durumda...Başka renge öcü gözüyle bakılıyor:)
Ben Parlement mavisi aldım ama daha şimdiden kendimi dışlanmış gibi görüyorum:pr: (hoş,bende siyah istiyordum ama...:p
Eğer yeni sym alacaksanız alın bir mavide yalnız kalmayayım aranızda....
saygılar.

Arkadaşım sen kirletme başlığı artık :farao: burası siyah ve gri sym cilerin yeri, mavilerle işimiz yok bizim :p :p :p zuhahahaaa :queen:
Yav hakkaten amma dışladık mavi rengi ha, zenciler bukadar ayrımcılık görmemiştir, sym nin her rengi bi tanedir :rendeer:

Bu arada fuardan döndüm serildim yorgunluktan, yağmura yakalandık canım çıktı, pasha-murat ve uzzyy (kesin yanlış yazdım:) ) ile beraber döndük ama yoruldum açıkçası, yarın hava yağışlı olursa hiç gözüm yemez gelmeyi.
Birde bu fuar beklentilerimi karşılamadı, geçen fuarda givi çanta satan bir yer -ki sanırım samura motordu- 1euro=1 YTL yapmıştı şimdi yok öle bişi, keşke o zaman alsaymışım.:salut: :pr:
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
106
fuarda bulamadık ıstedıklerımızı neyse artık yorgunlugu atma zamanı ....
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
103
sanırım tatlı su motorcusu olmıcam ben :))
bugün motorlaydım yağmurun altında başka bi keyif veriyo insana. ama fuara giderken bırakmak zorunda kaldım 2 kişiydik ve yedek kask yoktu yanımda :pale: herneyse sanırım yarın motorla çıkıcam buluşma yeri motosiklet..net standı oldu galiba son durum.. birde siyah gts almak isteyen varsa hala serc in dediği bursa daki bayide hala var bildiğim kadarıyla.. benim motoru istanbulda teslim etcekler bi görüşün derim. serc in mesajında teli vardı..
 
Katılım
3 Kas 2005
Mesajlar
38
arkadaşlar son duruma göre biz 5 kişi kangoyla geliyoruz. suzuki standı etrafında olacağız. aLien motoru teslim alırken adem beye beni sor, tanışmamız kolay olur. herkese iyi geceler, fuarda görüşmek üzere :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst