Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
Merhaba kenan motorunu öyle hakir görme öncelikle senin kendi özgüvenini oluştur motorla antalyaya bile gidersin bakımını yap korkucağın tek şey lastik patlaması yükünüde minimuma getirirsen sorun yaşamassın vede akşama kalmassın gitmeden görüşelim biraz motivasyona ihtiyacın var,ilk oluşundan sanırım sen sedece gidicem de yeter bence

Eyvallah Tamer abi sağolasın, tabiki size uğramadan yola çıkmayacağım, motorumun temizliği değilsede bakımı konusunda hassasımdır ve sayenizde o konuda içim rahat :cat: Zaten vakti gelmeden bakıma sokmamdan anlamışsınızdır.:p
Gerçi daha vakit var ama ben şimdiden kendimi hazırlayayım dedim. Uzun yolda lastik patlaması için bende 1 adet tüp var, olmazsa ondan 1 adet daha alırım. En büyük çekincem yolların bozuk olması ve yolda ~100 km hızla giderken otobüs ve kamyonların tacizine maruz kalmak. Üstüne birde onların türbülansına girersek benim hatun oracıkta motoru bırakıp otobüsle devam eder yola :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamer in söylediği gibi bakımların tamsa Allah kaza vermesin amerikaya kadar gidersin..:cherry:
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
228
Merhaba arkadaşlar, gezi tecrübesi olanlar bana yardımcı olursa çok sevinirim. Baharda havaların iyi olacağı bir vakitte 3-4 günlüğüne Manisa-Akhisar'a gitmeyi planlıyorum. Şimdi gelelim sorulara;
1- benim motorla 2 kişi (~170 kg.) ile bu yolu gidebilir miyiz?
2- Bandırmadan sabah yola çıkarsam akşam olmadan ve haşatımız çıkmadan oraya varma ihtimalimiz var mı?
3- yolda neye ihtiyacım olur, nelere dikkat etmem gerek? Karayolunda daha önce kendi aracımla hiç seyehat etmemiştim, tecrübesizim.
4- eşyaları kargo ile göndermeyi düşünüyorum, yanıma ekstra yük almayı düşünmüyorum.


merhaba ben adnan,

benim ne yazıkki sym ile uzun yol tecrübem yok ama yaz programımda istanbul ' a 3-4 saat uzaklıkta her yer var :)

size tavsiyem saatte 1 yada 2 saatte bir ( zaten menzil itibarıyla 200 km de benzinciye girmek gerekecek :) ) mutlaka dinlenin bi ceşme de filan su için yada fotoğraf cekin... böyle böyle her yere fazla yorulmadan gec ama temiz bir şekilde gidersiniz..

yolda neye ihtiyac olabileceği konusunda forumda acılmış bi konu vardı ama bulamadım şimdi.. baya kapsamlı bir liste yapılmıştı orda...
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
listeyi bulursan son olarak bizim ustalardan birini de al yanına ne olur ne olmaz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haydi hayırlı satıslaaaar..
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
73
Arkadaşlar bir ara baya bi SYM GTS 250 isteyen vardı dolayısıyla satanda...
Fakat şu aralar çok fazla yok birde sıfır km bulmka oldukça zor 2006 model acaba bu sessizlik fırtına öncesi sessizlikmi?
Zamlı 2007 ler kapıdamı fuar öncesi...
eğer olacaksa beklenen zamdn sonra ne olcak acaba bizim motorların fiyatı bi bilen varmı yawww
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
Arkadaşlar bir ara baya bi SYM GTS 250 isteyen vardı dolayısıyla satanda...
Fakat şu aralar çok fazla yok birde sıfır km bulmka oldukça zor 2006 model acaba bu sessizlik fırtına öncesi sessizlikmi?
Zamlı 2007 ler kapıdamı fuar öncesi...
eğer olacaksa beklenen zamdn sonra ne olcak acaba bizim motorların fiyatı bi bilen varmı yawww

evet aynen öyle de fiatlar hakkında pek bılgı yok arkadaslar
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
Selamlar,
Pazar günü açık SYM bayisi varmı biliyormusunuz, mesela Altan Motor, NBC açıkmıdır? Zaman fukarasıyım pazar günleri bile çalışıyorum genelde de.
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
sym ailesine bende katıldım 2 el düsünüyordum sıfır aldım ..:cherry:


tamer abi senide cok aradım ama ... sizden baska bir arkadas yardimci oldu saolsun ...
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
Hehhee, o fuar bu fuar diil :) bootshow fuarından bahsediyor.
Bu arada teşekkürler mesaj atan arkadaşlara, Tamer Beyle konuştuk ilgisine çok teşekkür ederim. Pazar günü NBC ye gidecegim bi arkadaşla, GTS 250 için bi operasyon yapacağız.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst