- Katılım
- 14 Ağu 2006
- Mesajlar
- 252
Merhaba kenan motorunu öyle hakir görme öncelikle senin kendi özgüvenini oluştur motorla antalyaya bile gidersin bakımını yap korkucağın tek şey lastik patlaması yükünüde minimuma getirirsen sorun yaşamassın vede akşama kalmassın gitmeden görüşelim biraz motivasyona ihtiyacın var,ilk oluşundan sanırım sen sedece gidicem de yeter bence
Eyvallah Tamer abi sağolasın, tabiki size uğramadan yola çıkmayacağım, motorumun temizliği değilsede bakımı konusunda hassasımdır ve sayenizde o konuda içim rahat :cat: Zaten vakti gelmeden bakıma sokmamdan anlamışsınızdır.
Gerçi daha vakit var ama ben şimdiden kendimi hazırlayayım dedim. Uzun yolda lastik patlaması için bende 1 adet tüp var, olmazsa ondan 1 adet daha alırım. En büyük çekincem yolların bozuk olması ve yolda ~100 km hızla giderken otobüs ve kamyonların tacizine maruz kalmak. Üstüne birde onların türbülansına girersek benim hatun oracıkta motoru bırakıp otobüsle devam eder yola