Merhaba arkadaşlar, gezi tecrübesi olanlar bana yardımcı olursa çok sevinirim. Baharda havaların iyi olacağı bir vakitte 3-4 günlüğüne Manisa-Akhisar'a gitmeyi planlıyorum. Şimdi gelelim sorulara;
1- benim motorla 2 kişi (~170 kg.) ile bu yolu gidebilir miyiz?
2- Bandırmadan sabah yola çıkarsam akşam olmadan ve haşatımız çıkmadan oraya varma ihtimalimiz var mı?
3- yolda neye ihtiyacım olur, nelere dikkat etmem gerek? Karayolunda daha önce kendi aracımla hiç seyehat etmemiştim, tecrübesizim.
4- eşyaları kargo ile göndermeyi düşünüyorum, yanıma ekstra yük almayı düşünmüyorum.