Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
167
selam TARDEN

Valla darbe yok sadece çukura girilmiştir dediler.Ama aldığım kişi öyle büyük çukura girmedim dedi sence garantiden değişirmi? Ayrıca cilanın markası nedir.Bende alıyım gidip yarın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdi garajda inip bakamıyacağım ama siyah almanca yazılar olan ve yanılmıyorsam motocycle polish yazıyordu .motosiklet bölümünde sağ raftaydı.Senin arkadaş ne yaptı.?
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
167
sorma valla o sym den vazgeçti,bütçesinden dolayı.5000 ytl ye sanırım x8 alacak. Ben yarın anadolu yakasında olacağım.Ciladan da almış olurum.Senin Burgman nasıl bu arada:)
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
228
Sevgili adasonic..

* yanında giderken; aracın ruhsatının fotokopisi (tamamı)
* eğer bulabilirsen ötv belgesi,(bulamazsan panik yapma eğer yattıysa plaka no le çıkıor:cherry: )
* motorun faturası
* varsa ödenen MTV (motorlu tasıt vergisi) makbuzu

bunlarla gidiosun..zaten seni orda yönlendirecekler..panik yok.:wiinkk:


tamam paşam sağol... hallederim o zaman bu işi

saygılar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese selam arkadaşlar 18 mart çanakkalae gezisi için burgman cı arkadaşlarla program yapıyoruz. Aklınızda olsun eski sym ci olarak haber vereyim dedim....Organizasyon ve katılım listesi hazırlanıyor...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 gundur yoktum...bakıorum önemli bişi yokmus topikte..:wiinkk:
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
2 gundur yoktum...bakıorum önemli bişi yokmus topikte..:wiinkk:

Motorlarda sorun olmayınca gündem oluşturacak birşeyler bulmak zor oluyor tabi. Hava soğuk ve yağmurluyken lastikti, elcik ısıtmaydı, korumaydı derken bir-iki hareketlenme oluyor ardından havalar ısınınca xenon mu taksak yoksa motora müzik sistemi mi kursak gibi muhabbetlere dönecek gene. Gerçi keseye fazla zarar vermeden modifiye işleriyle ilgilenmek fena olmazdı hani ama bu işin piri hiç ortalıklarda görünmüyor o ayrı :wiinkk:

Saygılar & Sevgiler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BU işin piri derken herhalde mertdg den bahsediosun..:p adam koptu..motorunu bile yıkatcak zaman bulamıo..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kendi adıma biraz zor gibi...:pr:
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
Merhaba arkadaşlar, gezi tecrübesi olanlar bana yardımcı olursa çok sevinirim. Baharda havaların iyi olacağı bir vakitte 3-4 günlüğüne Manisa-Akhisar'a gitmeyi planlıyorum. Şimdi gelelim sorulara;
1- benim motorla 2 kişi (~170 kg.) ile bu yolu gidebilir miyiz?
2- Bandırmadan sabah yola çıkarsam akşam olmadan ve haşatımız çıkmadan oraya varma ihtimalimiz var mı?
3- yolda neye ihtiyacım olur, nelere dikkat etmem gerek? Karayolunda daha önce kendi aracımla hiç seyehat etmemiştim, tecrübesizim.
4- eşyaları kargo ile göndermeyi düşünüyorum, yanıma ekstra yük almayı düşünmüyorum.
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
Merhaba arkadaşlar, gezi tecrübesi olanlar bana yardımcı olursa çok sevinirim. Baharda havaların iyi olacağı bir vakitte 3-4 günlüğüne Manisa-Akhisar'a gitmeyi planlıyorum. Şimdi gelelim sorulara;
1- benim motorla 2 kişi (~170 kg.) ile bu yolu gidebilir miyiz?
2- Bandırmadan sabah yola çıkarsam akşam olmadan ve haşatımız çıkmadan oraya varma ihtimalimiz var mı?
3- yolda neye ihtiyacım olur, nelere dikkat etmem gerek? Karayolunda daha önce kendi aracımla hiç seyehat etmemiştim, tecrübesizim.
4- eşyaları kargo ile göndermeyi düşünüyorum, yanıma ekstra yük almayı düşünmüyorum.

Merhaba kenan motorunu öyle hakir görme öncelikle senin kendi özgüvenini oluştur motorla antalyaya bile gidersin bakımını yap korkucağın tek şey lastik patlaması yükünüde minimuma getirirsen sorun yaşamassın vede akşama kalmassın gitmeden görüşelim biraz motivasyona ihtiyacın var,ilk oluşundan sanırım sen sedece gidicem de yeter bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst