Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
Arkadaşlar belki arayanlar olur diye yazıyorum. Elimizde 2 Adet SYM GTS 250 mevcut

1 ncisi 1600 KM de Temiz Sıfırdan farkı yok ilk sahibi Doktor ve çok titiz bir abimiz. Fiyatı 6600 pazarlığada açıktır...


imgp3766fa3.jpg



2 ncisi 17000 km de teknik durumu gayet iyi ve sorunsuz fiyatı 5850 pazarlığa açıktır.


imgp3767kh8.jpg

Büğün eldiven ve dizlik almak için NBC te gittiğimde 2 kişi geldi. Kulak kabartınca baktım siteden Eserkose. Onlarda giyim kuşam için gelmişler.
Bir sohbet 2 saat falan gecti. Eldiven ve dizliklerimizi, üsütmeyen uzun donlarımızı:queen: aldık. :mrgreen:

Yanlız gri 2 el SYM yi yenimi eskimi ayırt edemedim.
Yeni SYM lere zam geldiyse Parayı cebe koyan gitsin atsın masaya bence iyi bir fiyat cıkar diye düşünüyorum.:queen: Benden söylemesi. Kredi kartınıda
masaya atsa olur. Digeri 15.000 kmde. Onuda Üstat ALTAN Motora sormak lazım. Ufo dizliği kullanıyordum. Eserle arkadaşıda beğendi. Ucuzuda vardı ama
can güvenliğinin ucuzuna bakmamak lazım. 25 euro yerine 40 euroyu tercih ettik. Tabiki liste fiyatı:queen: 6 taksitmi peşinmi fiyatlar ona göre. Tiyo.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
167
Arkadaşlar selamlar, SYM ci arkadaşlar bu aralar pek aktif değilsiniz, biraz canlanalım arkadaşlar.Malum cemrede düşmüş:)

Sevgili sbuyukkılıc abimiz bugün tanışma fırsatımız oldu.Sizinle tanışmaktan büyük onur duydum. Umarım diğer arkadaşlar ile de tanışırız birgün. Zaten bir haftasonu grubu toplayalım derim ben, bakalım kimler gelecek.

Arkadaşlar bu arada NBC motordaydım bugün,sbuyukkılıc abimizle ordaydı ( malum orda tanışmış olduk ) Bi arkadaşımı götürdüm oraya bende NBC motorla yeni tanıştım.Çok içten ve sohbet arkadaşlar.Valla baya bi zaman geçirdik orada.Sağolsunlar çay kahve sıcak çükolata vs.. ikram da süperdi:) Dizlik eldiven filan aldık.Dizlikte mutlaka Ufo marka öneririm arkadaşlar,süper rahat ve koruyucu.

Herkese iyi akşamlar,görüşmek dileğiyle...
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
228
Sevgili Atlas...
motordaşız bende kendi ölçumlerimi yazayım bari çeşit olsun :)

ümraniye-koşuyolu arası gidip geliyorum genelde, fazla dur kalk yada ani hızlanmalarım olmuyor.. hızım 60 ila 80 km/h arası 90 görmuyorum diyebilirim.motorum henuz 950 km de.

ilk benzin alımım su sekilde idi..7,41 lt aldım km göstergem 178 idi.. yani 8 lt için 192 km menzil hesapladım.

fakat altan motor dan tamer abi 2000 km ye kadar km ölçumleri sağlıklı sonuç vermez deyince vazgeçtim hesaplamaktan biraz daha bekliyorum. ama sanırsam kullanım şeklimin sakinliği yuzunden daha fazla menzilim oluyor benim.

bence siz bir hava filtresi yada buji kontrolu yaptırın belki faydası olur...

saygılar..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
Valla bravo sıcak çikolata falan, biz bi çaya talim ettik, neyse artık...

Börekte gelmişti ama vakit yoktu.:)

Arkadaşlar selamlar, SYM ci arkadaşlar bu aralar pek aktif değilsiniz, biraz canlanalım arkadaşlar.Malum cemrede düşmüş:)

Sevgili sbuyukkılıc abimiz bugün tanışma fırsatımız oldu.Sizinle tanışmaktan büyük onur duydum. Umarım diğer arkadaşlar ile de tanışırız birgün. Zaten bir haftasonu grubu toplayalım derim ben, bakalım kimler gelecek.

Arkadaşlar bu arada NBC motordaydım bugün,sbuyukkılıc abimizle ordaydı ( malum orda tanışmış olduk ) Bi arkadaşımı götürdüm oraya bende NBC motorla yeni tanıştım.Çok içten ve sohbet arkadaşlar.Valla baya bi zaman geçirdik orada.Sağolsunlar çay kahve sıcak çükolata vs.. ikram da süperdi:) Dizlik eldiven filan aldık.Dizlikte mutlaka Ufo marka öneririm arkadaşlar,süper rahat ve koruyucu.

Herkese iyi akşamlar,görüşmek dileğiyle...

Motrcu arkadaşların tahmin ediyorum istediği biraz ilgi biraz sıcaklık.

Motoru NBC aldığım için sicak bir ortam oldu. Nitekim Yetkili servis olarak
Altan Motordada Servis alırken cay kahve hoş bir sohbet oluyor.

Motorsiklet nette SYM başlığı altındada aynı sıcaklık ve arkadaşlar var.
Eserinde dediği gibi karşılaşınca tanışınca daha cok keyif alınıyor. Bu arada tanıştığıma bende cok mennun oldum Eser kardeş.
Hakıkatten motor aksesuarı olarak NBC de aradığımızı bulduk.

Yanlız koruma için Suziki burgmandan bir calıntı yapacağım.

Topigin duayeni Thai bir lafini burda tekrarlayayım.

KORUMA BELKİ BİR KERE LAZIM OLACAK.o ZAMANDA ÜSTÜNÜZDE OLMALI.

Birde söyle bir sorun var.:p Babamda GTS 250 Bendede Kymco Xciting oldu
Nasıl olacak. :mrgreen: Ben kymco cumuyum SYM cimi:p
İleride Burgman alırsam Sym cilere ilişkiler nasıl olacak.:rendeer:

Bu arada amortisörü gösterdinmi. :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
167
Valla abi Burgmana geçen unutuyor burayı.Seni tebrik ederim valla Kymco aldın ama hala bizimlesin.Bence sen SYM cisin abi:) Amortisörü gösterdim değişmesi gerekiyormuş.Garantiden değişirmiş.Altan Motora gidicem yarın bi aksilik olmaz ise.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
Valla abi Burgmana geçen unutuyor burayı.Seni tebrik ederim valla Kymco aldın ama hala bizimlesin.Bence sen SYM cisin abi:) Amortisörü gösterdim değişmesi gerekiyormuş.Garantiden değişirmiş.Altan Motora gidicem yarın bi aksilik olmaz ise.

Öğleden sonra gideceksen bende gelip lastikleri bir gösteririm. Denk gelirse.
Ama lastikleri göstermeyide ihmal etme. Nede olsa 2 teker üstünde gidiyoruz.
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
106
Özeldende atmışsın mesaj, burdan yanıtlıyorum. Açıkçası tam fiyat veremiyorum çünkü benim iş biraz karışık; elimdeki 150 ZAT ı verdim, eskiden alınmış söz, yeni gelen zam, biraz pazarlık falan derken karıştı işler iyicene ama evet NBC nin söylediğine göre zam gelmiş, bende tam anlamıyla kaçamadım zamdan ne yazıkki.
Elinde daha önceden duran GTS olan bayi bulursan belki ucuza alabilirsin yoksa çok temiz ikinci eller var, NBC de iki tane vardı gayette iyi durumdaydılar, ayrıca burdanda birkaç arkadaş vardı onlarada bakabilirsin bence.
6600 ıkıncı el, sıfırı 7000
sonucta 2. el 6000 olsa dusunulebılınır belki:) varmı baska satan arklar formdan
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
Sevgili Atlas...
motordaşız bende kendi ölçumlerimi yazayım bari çeşit olsun :)

ümraniye-koşuyolu arası gidip geliyorum genelde, fazla dur kalk yada ani hızlanmalarım olmuyor.. hızım 60 ila 80 km/h arası 90 görmuyorum diyebilirim.motorum henuz 950 km de.

ilk benzin alımım su sekilde idi..7,41 lt aldım km göstergem 178 idi.. yani 8 lt için 192 km menzil hesapladım.

fakat altan motor dan tamer abi 2000 km ye kadar km ölçumleri sağlıklı sonuç vermez deyince vazgeçtim hesaplamaktan biraz daha bekliyorum. ama sanırsam kullanım şeklimin sakinliği yuzunden daha fazla menzilim oluyor benim.

bence siz bir hava filtresi yada buji kontrolu yaptırın belki faydası olur...

saygılar..

Aslında ben motoru aldığım ilk günlerden beri benzin sarfiyatını takip ediyorum, rodaj olduğu zamanda aynı yakıyordu şimdi de, sanırım bu olay biraz da benim ağırlığımdan kaynaklanıyor. Genede 172 cc lik bir motor için bu kadar yakıt normal midir bilemiyorum açıkcası. :pr:
Tamer usta buna bir açıklama getirecektir eminim ama forumdaki diğer deneyimli arkadaşların mesela @Zühtüpaşa'nın fikirlerinden deneyimlerinden faydalanmak lazım :rendeer:

Saygılar & Sevgiler & Hayırlı işler
Kenan
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Uzun zaman sonra burada tekrar yazmak kadar güsel birsey olamazdı herhalde özlemisim buraları bakıorumda GTS satanda var alanda var .. Alanada satanada hayırlı olsun .. Ben simdilik düsünmüyorum ama ilerisi icin net bisey söylemem mümkün degil :cherry: 7200 km oldum hersey gayet iyi sadece Tamerlere ugrayıp hava filtresini deistirmem gerekiyor lakin makina sismeye ve benzin tüketmeye basladı .. Herkezlere kazasız belasız keyifli sürüsler diliyorum :wiinkk:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
167
UZZY ne zamandır yoktun seni görmek ne güzel valla.SYM ciler olarak biraz sesimiz çıksın arkadaşlar.
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
Selamlar,
En nihayet GTS me kavuştum :queen: simsiyah :cat: önce yanlışlıkla mavi gelmiş :farao: ama durum düzeltildi iki gün geç olsada kara şimşeğime kavuştum :cherry:
Havaya rağmen biraz bindim, ZAT tan sonra bana kadillağa biniyormuşum gibi geldi, gaz kolu pek hassas değil gibi sanki birazda sert geldi, sanırım bi süre sonra rahatlar yada ayarmı ister bilemiyorum göreceğiz artık. Aynalarda problem olacak gibi, zaten herkesin şikayeti vardı forumdaki yazılarda vardı, olmadı küçük yuvarlak aynalardan takacağım. Ahh hava güzel olsaydıda :salut: biraz daha binebilseydim, neyse beklicez artık. :)
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
Aslında ben motoru aldığım ilk günlerden beri benzin sarfiyatını takip ediyorum, rodaj olduğu zamanda aynı yakıyordu şimdi de, sanırım bu olay biraz da benim ağırlığımdan kaynaklanıyor. Genede 172 cc lik bir motor için bu kadar yakıt normal midir bilemiyorum açıkcası. :pr:
Tamer usta buna bir açıklama getirecektir eminim ama forumdaki diğer deneyimli arkadaşların mesela @Zühtüpaşa'nın fikirlerinden deneyimlerinden faydalanmak lazım :rendeer:

Saygılar & Sevgiler & Hayırlı işler
Kenan

KENAN SELAM
KAZASIZ SÜRÜŞLER DİLERİM
motoruda yapmış oldugun yakıt tüketimi verdıgın bilgilere göre normal dıyer
jrd200 lerde buna yakın yakıyor( ama senın bıraz fazla oda senden sanırım:rendeer: ) genel de otomatık scooter motorlar sehır ici kullanımlarda yakıt tüketimi artar durkalklar ve sıksık gaz verme hız degısıklıgı sebebinden kaynaklanıyor !!!!!!!! bahsettınız bılgılere göre motorlarınız bence gayet iyi calısıyor

FARINIZ VE YOLUNUZ ACIK OLSUN SAGLIKLAR DILERIM
TAMER

Selamlar,
En nihayet GTS me kavuştum :queen: simsiyah :cat: önce yanlışlıkla mavi gelmiş :farao: ama durum düzeltildi iki gün geç olsada kara şimşeğime kavuştum :cherry:
Havaya rağmen biraz bindim, ZAT tan sonra bana kadillağa biniyormuşum gibi geldi, gaz kolu pek hassas değil gibi sanki birazda sert geldi, sanırım bi süre sonra rahatlar yada ayarmı ister bilemiyorum göreceğiz artık. Aynalarda problem olacak gibi, zaten herkesin şikayeti vardı forumdaki yazılarda vardı, olmadı küçük yuvarlak aynalardan takacağım. Ahh hava güzel olsaydıda :salut: biraz daha binebilseydim, neyse beklicez artık. :)

HADI HAYIRLI GÜLE GÜLE KULLAN
ALLAH KAZA BELA VERMESIN :rendeer: :rendeer: :rendeer:

TAMER
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
Selamlar,
En nihayet GTS me kavuştum :queen: simsiyah :cat: önce yanlışlıkla mavi gelmiş :farao: ama durum düzeltildi iki gün geç olsada kara şimşeğime kavuştum :cherry:
Havaya rağmen biraz bindim, ZAT tan sonra bana kadillağa biniyormuşum gibi geldi, gaz kolu pek hassas değil gibi sanki birazda sert geldi, sanırım bi süre sonra rahatlar yada ayarmı ister bilemiyorum göreceğiz artık. Aynalarda problem olacak gibi, zaten herkesin şikayeti vardı forumdaki yazılarda vardı, olmadı küçük yuvarlak aynalardan takacağım. Ahh hava güzel olsaydıda :salut: biraz daha binebilseydim, neyse beklicez artık. :)

Hayırlı olsun @Dartmaul, Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin. :rendeer:

KENAN SELAM
KAZASIZ SÜRÜŞLER DİLERİM
motoruda yapmış oldugun yakıt tüketimi verdıgın bilgilere göre normal dıyer
jrd200 lerde buna yakın yakıyor( ama senın bıraz fazla oda senden sanırım:rendeer: ) genel de otomatık scooter motorlar sehır ici kullanımlarda yakıt tüketimi artar durkalklar ve sıksık gaz verme hız degısıklıgı sebebinden kaynaklanıyor !!!!!!!! bahsettınız bılgılere göre motorlarınız bence gayet iyi calısıyor

FARINIZ VE YOLUNUZ ACIK OLSUN SAGLIKLAR DILERIM
TAMER

Teşekkür ederim Tamer abi bu bilgiler iyi geldi. Motorun çalışması konusunda en ufak sıkıntım yok zaten. Hem benim motora fazladan bakım yapıldı herkesinkinden daha güzel oldu :rendeer: Hatta burgmanla bilem kapışırım :p benim motor yalnızca Mercedes 500S model arabayı geçemiyor o kadar :pr:

Herkese sağlıklı günler dileğiyle
Kenan
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
Selamlar,
En nihayet GTS me kavuştum :queen: simsiyah :cat: önce yanlışlıkla mavi gelmiş :farao: ama durum düzeltildi iki gün geç olsada kara şimşeğime kavuştum :cherry:
Havaya rağmen biraz bindim, ZAT tan sonra bana kadillağa biniyormuşum gibi geldi, gaz kolu pek hassas değil gibi sanki birazda sert geldi, sanırım bi süre sonra rahatlar yada ayarmı ister bilemiyorum göreceğiz artık. Aynalarda problem olacak gibi, zaten herkesin şikayeti vardı forumdaki yazılarda vardı, olmadı küçük yuvarlak aynalardan takacağım. Ahh hava güzel olsaydıda :salut: biraz daha binebilseydim, neyse beklicez artık. :)

Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız sürüşler dilerim.
Evet evet oval aynalardan taktığın zaman arka görüşe faydası oluyor
Bahaus ta cifti 2.5 ytl ye de var. 12 ytl ye de var.
Eskiden hava durumuna daha az dikkat ederdik. Şimdi motor dolayısıyle yakından takip ediyoruz.:queen: Zannedersem 10 gün kilit .:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst