- Katılım
- 16 Haz 2006
- Mesajlar
- 176
Arkadaşlar belki arayanlar olur diye yazıyorum. Elimizde 2 Adet SYM GTS 250 mevcut
Bu arada sorayim bari, benim motor ne zaman teslim?
Arkadaşlar belki arayanlar olur diye yazıyorum. Elimizde 2 Adet SYM GTS 250 mevcut
Arkadaşlar belki arayanlar olur diye yazıyorum. Elimizde 2 Adet SYM GTS 250 mevcut
1 ncisi 1600 KM de Temiz Sıfırdan farkı yok ilk sahibi Doktor ve çok titiz bir abimiz. Fiyatı 6600 pazarlığada açıktır...
![]()
2 ncisi 17000 km de teknik durumu gayet iyi ve sorunsuz fiyatı 5850 pazarlığa açıktır.
![]()
Valla baya bi zaman geçirdik orada.Sağolsunlar çay kahve sıcak çükolata vs.. ikram da süperdi..
bi dahakine çikolatayı kaçırma sıcacık güzeldi vallaValla bravo sıcak çikolata falan, biz bi çaya talim ettik, neyse artık...
Valla bravo sıcak çikolata falan, biz bi çaya talim ettik, neyse artık...
Arkadaşlar selamlar, SYM ci arkadaşlar bu aralar pek aktif değilsiniz, biraz canlanalım arkadaşlar.Malum cemrede düşmüş![]()
Sevgili sbuyukkılıc abimiz bugün tanışma fırsatımız oldu.Sizinle tanışmaktan büyük onur duydum. Umarım diğer arkadaşlar ile de tanışırız birgün. Zaten bir haftasonu grubu toplayalım derim ben, bakalım kimler gelecek.
Arkadaşlar bu arada NBC motordaydım bugün,sbuyukkılıc abimizle ordaydı ( malum orda tanışmış olduk ) Bi arkadaşımı götürdüm oraya bende NBC motorla yeni tanıştım.Çok içten ve sohbet arkadaşlar.Valla baya bi zaman geçirdik orada.Sağolsunlar çay kahve sıcak çükolata vs.. ikram da süperdiDizlik eldiven filan aldık.Dizlikte mutlaka Ufo marka öneririm arkadaşlar,süper rahat ve koruyucu.
Herkese iyi akşamlar,görüşmek dileğiyle...
Valla abi Burgmana geçen unutuyor burayı.Seni tebrik ederim valla Kymco aldın ama hala bizimlesin.Bence sen SYM cisin abiAmortisörü gösterdim değişmesi gerekiyormuş.Garantiden değişirmiş.Altan Motora gidicem yarın bi aksilik olmaz ise.
6600 ıkıncı el, sıfırı 7000Özeldende atmışsın mesaj, burdan yanıtlıyorum. Açıkçası tam fiyat veremiyorum çünkü benim iş biraz karışık; elimdeki 150 ZAT ı verdim, eskiden alınmış söz, yeni gelen zam, biraz pazarlık falan derken karıştı işler iyicene ama evet NBC nin söylediğine göre zam gelmiş, bende tam anlamıyla kaçamadım zamdan ne yazıkki.
Elinde daha önceden duran GTS olan bayi bulursan belki ucuza alabilirsin yoksa çok temiz ikinci eller var, NBC de iki tane vardı gayette iyi durumdaydılar, ayrıca burdanda birkaç arkadaş vardı onlarada bakabilirsin bence.
Öğleden sonra gideceksen bende gelip lastikleri bir gösteririm. Denk gelirse.
Ama lastikleri göstermeyide ihmal etme. Nede olsa 2 teker üstünde gidiyoruz.
Sevgili Atlas...
motordaşız bende kendi ölçumlerimi yazayım bari çeşit olsun
ümraniye-koşuyolu arası gidip geliyorum genelde, fazla dur kalk yada ani hızlanmalarım olmuyor.. hızım 60 ila 80 km/h arası 90 görmuyorum diyebilirim.motorum henuz 950 km de.
ilk benzin alımım su sekilde idi..7,41 lt aldım km göstergem 178 idi.. yani 8 lt için 192 km menzil hesapladım.
fakat altan motor dan tamer abi 2000 km ye kadar km ölçumleri sağlıklı sonuç vermez deyince vazgeçtim hesaplamaktan biraz daha bekliyorum. ama sanırsam kullanım şeklimin sakinliği yuzunden daha fazla menzilim oluyor benim.
bence siz bir hava filtresi yada buji kontrolu yaptırın belki faydası olur...
saygılar..
Aslında ben motoru aldığım ilk günlerden beri benzin sarfiyatını takip ediyorum, rodaj olduğu zamanda aynı yakıyordu şimdi de, sanırım bu olay biraz da benim ağırlığımdan kaynaklanıyor. Genede 172 cc lik bir motor için bu kadar yakıt normal midir bilemiyorum açıkcası.r:
Tamer usta buna bir açıklama getirecektir eminim ama forumdaki diğer deneyimli arkadaşların mesela @Zühtüpaşa'nın fikirlerinden deneyimlerinden faydalanmak lazım :rendeer:
Saygılar & Sevgiler & Hayırlı işler
Kenan
Selamlar,
En nihayet GTS me kavuştum :queen: simsiyah :cat: önce yanlışlıkla mavi gelmiş :farao: ama durum düzeltildi iki gün geç olsada kara şimşeğime kavuştum :cherry:
Havaya rağmen biraz bindim, ZAT tan sonra bana kadillağa biniyormuşum gibi geldi, gaz kolu pek hassas değil gibi sanki birazda sert geldi, sanırım bi süre sonra rahatlar yada ayarmı ister bilemiyorum göreceğiz artık. Aynalarda problem olacak gibi, zaten herkesin şikayeti vardı forumdaki yazılarda vardı, olmadı küçük yuvarlak aynalardan takacağım. Ahh hava güzel olsaydıda :salut: biraz daha binebilseydim, neyse beklicez artık.![]()
Selamlar,
En nihayet GTS me kavuştum :queen: simsiyah :cat: önce yanlışlıkla mavi gelmiş :farao: ama durum düzeltildi iki gün geç olsada kara şimşeğime kavuştum :cherry:
Havaya rağmen biraz bindim, ZAT tan sonra bana kadillağa biniyormuşum gibi geldi, gaz kolu pek hassas değil gibi sanki birazda sert geldi, sanırım bi süre sonra rahatlar yada ayarmı ister bilemiyorum göreceğiz artık. Aynalarda problem olacak gibi, zaten herkesin şikayeti vardı forumdaki yazılarda vardı, olmadı küçük yuvarlak aynalardan takacağım. Ahh hava güzel olsaydıda :salut: biraz daha binebilseydim, neyse beklicez artık.![]()
KENAN SELAM
KAZASIZ SÜRÜŞLER DİLERİM
motoruda yapmış oldugun yakıt tüketimi verdıgın bilgilere göre normal dıyer
jrd200 lerde buna yakın yakıyor( ama senın bıraz fazla oda senden sanırım:rendeer: ) genel de otomatık scooter motorlar sehır ici kullanımlarda yakıt tüketimi artar durkalklar ve sıksık gaz verme hız degısıklıgı sebebinden kaynaklanıyor !!!!!!!! bahsettınız bılgılere göre motorlarınız bence gayet iyi calısıyor
FARINIZ VE YOLUNUZ ACIK OLSUN SAGLIKLAR DILERIM
TAMER
Selamlar,
En nihayet GTS me kavuştum :queen: simsiyah :cat: önce yanlışlıkla mavi gelmiş :farao: ama durum düzeltildi iki gün geç olsada kara şimşeğime kavuştum :cherry:
Havaya rağmen biraz bindim, ZAT tan sonra bana kadillağa biniyormuşum gibi geldi, gaz kolu pek hassas değil gibi sanki birazda sert geldi, sanırım bi süre sonra rahatlar yada ayarmı ister bilemiyorum göreceğiz artık. Aynalarda problem olacak gibi, zaten herkesin şikayeti vardı forumdaki yazılarda vardı, olmadı küçük yuvarlak aynalardan takacağım. Ahh hava güzel olsaydıda :salut: biraz daha binebilseydim, neyse beklicez artık.![]()