- Katılım
- 18 Eyl 2010
- Mesajlar
- 287
yaklaşık 4 ay suzuki intruder 1500 kullandım taksidini ödeyemeyince motoru aldılar altımda ben motoru pek sevmedim o tarz motor sevmediğim için ama çekişi çok güzeldi 110-120 ile giderken gazı kökleyince sen arkaya motor öne gidiyordu çok süperdi egsoz sesini söylememe gerek yok 2 tane susturucu vardı çoğu shooper tipli motordan daha çok sesi çıkıyordu ve manyaktı o zamanlar motor hevesim yoktu araştırmadım o motor hakkında hiç birşey ama 200-250 kilo vardır motor
1 kere devirmiştim . ilk aldığımda ara yerleri dönemiyordum 