Suzuki Suzuki VZ 800 / 1400 / 1500 Intruder Kullanıcıları Bilgi Paylaşımı

Katılım
18 Eyl 2010
Mesajlar
287
yaklaşık 4 ay suzuki intruder 1500 kullandım taksidini ödeyemeyince motoru aldılar altımda ben motoru pek sevmedim o tarz motor sevmediğim için ama çekişi çok güzeldi 110-120 ile giderken gazı kökleyince sen arkaya motor öne gidiyordu çok süperdi egsoz sesini söylememe gerek yok 2 tane susturucu vardı çoğu shooper tipli motordan daha çok sesi çıkıyordu ve manyaktı o zamanlar motor hevesim yoktu araştırmadım o motor hakkında hiç birşey ama 200-250 kilo vardır motor :D 1 kere devirmiştim . ilk aldığımda ara yerleri dönemiyordum :D
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
yaklaşık 4 ay suzuki intruder 1500 kullandım taksidini ödeyemeyince motoru aldılar altımda ben motoru pek sevmedim o tarz motor sevmediğim için ama çekişi çok güzeldi 110-120 ile giderken gazı kökleyince sen arkaya motor öne gidiyordu çok süperdi egsoz sesini söylememe gerek yok 2 tane susturucu vardı çoğu shooper tipli motordan daha çok sesi çıkıyordu ve manyaktı o zamanlar motor hevesim yoktu araştırmadım o motor hakkında hiç birşey ama 200-250 kilo vardır motor :D 1 kere devirmiştim . ilk aldığımda ara yerleri dönemiyordum :D

bende çift susturucu kullanıyorum ama tabi o 1500 gibi değildir :)

dönüşler konusunda haklısın ama beli bi süre sonra o sorun yavas yavas ortadan kalkıyo :) ama diğer tarzlar gibi cort diye ben dönemiyorum kendi adıma :)
 
Katılım
18 Eyl 2010
Mesajlar
287
bende çift susturucu kullanıyorum ama tabi o 1500 gibi değildir :)

dönüşler konusunda haklısın ama beli bi süre sonra o sorun yavas yavas ortadan kalkıyo :) ama diğer tarzlar gibi cort diye ben dönemiyorum kendi adıma :)

deli motordu sadece sesini özlerim şehir içine bi giriyorum bütün gözler bende lan susturucuları çıkarsam camlar kırılcak xD
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
vergiden yana ben bu sana 11 yıl + ya geçtim 70 küsüre düştü 150 den,98 model benimkisi :) 250 liklerin vergisi ne kadarki?
 
Katılım
18 Eyl 2010
Mesajlar
287
200 liraya 4 ay bindim motora adam altımdan aldı vergi falanda ödemedim :D
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
selam arkadaşlar..97 model vz 800 marauderla daldım aranıza gitti :mrgreen:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
hoşbulduk. aldık alalı yenileme çalışmaları devam ediyor. eski motor zor işmiş. bir daha da bulaşmam. eski sahipleri iyi bakmış ama.
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
biraz öyle oluyo,bende aldıktan sonra belli bi süre sonra motor yağtı motor yaptırdım,falanı filanı derken anca ayara geldi makina :),bende yeni makinalara özeniyorum o yüzden bi kaç sene sonra kafama koydum 2007 flan m800 intruder alıcam :)
zaten şu anda motorumdan memnunum.
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
182
arkadaşlar elimde volusıa 800 stop lambası var işine yarayan varsa mesaj atsın
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
276
yakaladım seni,eyüp nerelerdesin abicim sen.Hiç gözükmüyosun,

Hayırlı olsun bizim tarafamı geliyosun suzukiye :)
evet kardeşim yakaladın :)
vallahi araştırıyorum senınkınınde bende etkısı buyuk :)
şu 5-6 ay dır cok yogun calısıyorum motorada 15 gunde bır bınebılıyorum
burakcım ınsallah bende 800 cc bır motor veya mt3 tarzında bısı almak ıstıyorum sen nasılsın bu arada?
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
Önce bir tanışalım toparlanalım da benim düşünceme göre şehir içinde, gezi işine sonra bakarız.
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
Arkadaşlar,Marauder 800 için lastik hava basınçları ne olmalı?

Sitede biraz bakındım ama bulamadım bununla ilgili bir bilgi.
 
Katılım
3 Ocak 2011
Mesajlar
1
bende geldimm

arkadaşlar herkese mrb bende bir vl1500 le bu motor sevdasına kapıldım.sesi çok harika hatta ona yinede bi eksoz yaptırmak istiyorum sesi o zaman nasıl çıkıcak merak ediyorum :) fakat sanki fazla yakıyo gibi biraz belkide benimki öledir karbüratörü bi ayarlatsammı diyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst