Suzuki Suzuki Vl250 Intruder Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1
Merhaba Arkadaşlar,

Ben de 2006 Intruder vc 250 sahibi oldum :) İlk motor tecrubem ve alalı 1 ay olmadı son derece keyifli bir motor. Öğrenmek istediklerim var.

Genel bakım için ustaya götürdüm. İyi ki de götürmüşüm. Çünkü motor yağı bitmek üzereymiş. Eski sahibi ise 6 ay önce yağı doldurmuş. Motor yağ yakmıyor. Usta'nın dediğine göre debriyaj yağ kaçırıyor ve değişmesi lazım dedi. Motor konusunda çok yeni olduğum için bir alaka kuramadım.

Bi de elinde pdf olarak kullanım kılavuzu olan var mı? Yapabilceğim basit işler için ustaya para vermek istemiyorum.

Benzin musluğunda 3 kademe var. Res, Pri, On. Res (yedek depo), Pri(ana depo), on(?). On ne olduğunu çözemedim. Benzinciye gittiğimde depoyu fullemek için Pri, yedeği doldurmak için ise Res mi seçmek gerekiyor?

lastiklerinin değişmesi lazım. Hangi lastiği önerirsiniz. Usta lastikler için baya bir fiyat çıkardı bana.
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
1,071
M800 aldığımdan, emektar VL 250 yi satıyorum. İlgilenen olursa iletişime geçelim.

http://www.motosiklet.net/forum/satilik-motosiklet-ilanlari/112010-aksesuarli-vl-250-a.html

Sahibinden linki ise : http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-acil-satilik-suzuki-intruder-vl250-aksesuarli-112987570/detay/
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
36
Mehaba, bu konuyu uzun aradan sonra hortlatiyorum ama bugun ben de bir intruder vl 250 sahibi oldum. Istanbul Avcilar dayim tanismak ve ogrenmek bilgi paylasiminda bulunmak istiyorum.. iyi forumlar.
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
36
Herkez VL 250 leri elinden çıkardı mı arkadaşlar??
İstanbul Avrupa yakasında güvenilir ve ekonomik bir servis arıyorum.
 
Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
5
Ben de ikinci el bir Suzuki Intruder 250 satın aldım. Yaşım 63 olduğu halde, benim ilk motorum. Bütün araştırmalarıma rağmen ne yazık ki motorun hiçbir kullanıcı kitabını bulamadım.

Bu dökümanların bir kopyasını, tabii bedeli karşılığında, benimle paylaşabilir misiniz?

Cevabınız için şimdiden teşekkürlerimi sunmak isterim.

Saygılarımla,
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar,bizde kardeşime Suzuki İntruder aldık.Zannedersem Azermu adlı kullanıcının motoru:)Motorla ilgili yazılanları okudum,parça sıkıntısı olduğu yazıyor çok uğraştırıyormu parça tedariki?Birde garip kimse foto koymamış ilk biz olalım selamlar sevgiler...
LPZQD1.jpg
[/url][/IMG]
DXBB4o.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
5 Ocak 2015
Mesajlar
4
Yakın bir arkadasıma bu motordan almak istiyoruz. Varsa satan veya haberdar olan bilgilendırırsenız sevınırım:) Şehir İstanbul..
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Satılık çok temiz orijinal 12000 km de Suzuki intruder (800cc Suzuki Volisia aldık)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
3
Bir ay önce suzuki vl250 aldım. 2005 model 39.000km de.. Yaklaşık 3.000km yaptım. Ortalama benzin tüketimim 13-15kr arası(yüksek hızda). Motor baya ciğerli ve performanslı. Ciğerini gittikçe açıyorum. Görebildiğim son hız 160. Tabi 160 geçti ancak daha fazla hız kadranı olmadığı için tam öğrenemedim. Tahminen 170 derim.
Aldığım motorda beyin arızası çıktı zamanla çalışmamaya başladı soğukken. Şuan hiç çalışmıyor vurdurmadan. Motorum şuan kadıköyde suzuki servisinde yatıyor. Beyin beklemekteyim. Suzuki vl250 intruder beyin nerden bulabilirim bilgisi olan varmıdır? Şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
1 Ara 2016
Mesajlar
12
Merhaba arkadaşlar;
Suzuki Intruder VL 250 aldım.İzmirde yaşıyorum.Bakım servis için önereceğiniz bir yer var mıdır?
 
Katılım
1 Ara 2016
Mesajlar
1
Bu güzel abiler o güzel suzukilere binip gittiler mi ?. Son yorumdan bir önceki 2015'te yapılmış. Ben de bir suzuki intruder 250 aldım. 2. el 18 bin km'ye yaklaştı. Olay yeri istanbul beykoz. Anadolu yakasında nereleri önerirsiniz servis için ?.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:08 ----------

Bu arada gerçekten çok memnunum. Sadece fotoğraflardan bu motosiklete baktığımda bana neden küçük geliyordu motosiklet bilmiyorum. Kalıpsız gibiydi. Ama yakına gidip üstüne binince bu baya büyük yahu diyorsun. Algısı ve kafasında şekil/model oluşturma konusunda kötü değilim ama fotoğrafla gerçeği bana farklı geldi. (Boy 1.80 Kilo 73) Güzel bir tork var trafikte zırt pırt vites değiştirmek istemediğinde canım durur gibi olurken bile 3. viteste gırığırıhraran diye kalkıp hızlanabiliyor. 2. vitesnen kalkabiliyorum bazen debriyajın kavrama süresini acık uzun tutarak. Canım isterse 1 istemezse 2 olur tork benim motor benim kardeşim!. Hakkında bir çok bilgi yazılmış yukarıda. Şuan teknik zart zurt yazmak istemiyorum. Abiler anlatmış. Hasıl kelam.. olmasa da ''çok memnunum''.

Umarım hala bu motosikleti kullananlar vardır. Tanışmak dileğiyle. Güzel bakın kendinize. Keyifli sürüşler.
 
Katılım
17 Ara 2014
Mesajlar
767
Merhaba arkadaşlar;
Suzuki Intruder VL 250 aldım.İzmirde yaşıyorum.Bakım servis için önereceğiniz bir yer var mıdır?

Çiğli Ata Sanayi'de Pıtır Motor var. (Özgür Usta)

Yaklaşık 3 yıldır kendisi ile çalışıyorum ve memnunum.

İlgilenirseniz telefon numarası : 0536 950 21 93

Saygılarımla.
 
Katılım
1 Ara 2016
Mesajlar
12
Çiğli Ata Sanayi'de Pıtır Motor var. (Özgür Usta)

Yaklaşık 3 yıldır kendisi ile çalışıyorum ve memnunum.

İlgilenirseniz telefon numarası : 0536 950 21 93

Saygılarımla.

Çok teşekkür ederim.
Hazır buraya gelmişken bir soru daha sorayım.Motorun kornası ve farı zayıf.Marşı da çok zor alıyor hatta dün hiç almadı.Akü değişmesi gerekiyor diye düşünüyorum.VL250 için araştırdığımda YTX7L-BS standartlarında bir akü almam gerektiğini gördüm.12 V 6 Amper.
Yuasa marka öneriliyor.Başka tavsiyesi olan var mı? birde 6 yerine biraz daha yüksek amper takanlar varmış.Marş sorunları yaşamamak için.Deneyimleyen var mı ?
 
Katılım
17 Ara 2014
Mesajlar
767
Çok teşekkür ederim.
Hazır buraya gelmişken bir soru daha sorayım.Motorun kornası ve farı zayıf.Marşı da çok zor alıyor hatta dün hiç almadı.Akü değişmesi gerekiyor diye düşünüyorum.VL250 için araştırdığımda YTX7L-BS standartlarında bir akü almam gerektiğini gördüm.12 V 6 Amper.
Yuasa marka öneriliyor.Başka tavsiyesi olan var mı? birde 6 yerine biraz daha yüksek amper takanlar varmış.Marş sorunları yaşamamak için.Deneyimleyen var mı ?

Bildiğim kadarı ile Yuasa'da distribütör ve garanti ile ilgili bir sıkıntı var. Yaklaşık 20 gün önce akü almaya gittiğimde Kahramanlar'da bulamamıştım.

Onun yerine Unibat aldım (İtalyan) ve şu ana kadar herhangi bir sıkıntı yaşamadım. 170 Tl'ye mal oldu bana.

Vlm diye bir marka daha var (Çin malı) ben tercih etmedim.

Saygılarımla.
 
Katılım
1 Ara 2016
Mesajlar
12
Merhabalar;
Intruder Vl 250 için sisybar almak istediğimizde sadece VL 250 için özel bir model mi var? yoksa birbirine uyumlu ortak bir model var mıdır?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst