Merhaba Arkadaşlar,
Ben de 2006 Intruder vc 250 sahibi oldum

İlk motor tecrubem ve alalı 1 ay olmadı son derece keyifli bir motor. Öğrenmek istediklerim var.
Genel bakım için ustaya götürdüm. İyi ki de götürmüşüm. Çünkü motor yağı bitmek üzereymiş. Eski sahibi ise 6 ay önce yağı doldurmuş. Motor yağ yakmıyor. Usta'nın dediğine göre debriyaj yağ kaçırıyor ve değişmesi lazım dedi. Motor konusunda çok yeni olduğum için bir alaka kuramadım.
Bi de elinde pdf olarak kullanım kılavuzu olan var mı? Yapabilceğim basit işler için ustaya para vermek istemiyorum.
Benzin musluğunda 3 kademe var. Res, Pri, On. Res (yedek depo), Pri(ana depo), on(?). On ne olduğunu çözemedim. Benzinciye gittiğimde depoyu fullemek için Pri, yedeği doldurmak için ise Res mi seçmek gerekiyor?
lastiklerinin değişmesi lazım. Hangi lastiği önerirsiniz. Usta lastikler için baya bir fiyat çıkardı bana.