- Katılım
- 4 Ağu 2005
- Mesajlar
- 3,759
abi arkadasimdan aliyorum tanidik bildik makine herseyiyle..
2007 model 13000 km de..
2007 model 13000 km de..
hayırlısıyla yarın yeni motorum gsr oluyor
hayırlısıyla yarın yeni motorum gsr oluyor
inşallah benimki de haftaya olacak...
sabahı iple çekiyorum. param hazır, tek eksiğim nöbetler denk düşecek, o kadar![]()
hadi hayırlı olsun diyelim,artık resimlerinizi de isteriz,görelim dimi![]()
ilk 50 60 km izlenimi = alet cok cabuk hizlaniyor..biraz sinirli, simdilik o beni kullaniyor..
hayırlısıyla yarın yeni motorum gsr oluyor
inşallah benimki de haftaya olacak...
sabahı iple çekiyorum. param hazır, tek eksiğim nöbetler denk düşecek, o kadar![]()
2008 model siyah renk 12 bin km abs li moturuma bu sabah saat 9:00 itibariyle kavuşmuş bulunmaktayım darısı olmayanların başina..
sencerim,anlat biraz bakalım,kaç model,kaç km.de,ne renk,kaça aldın?