Suzuki Suzuki Gsr 600 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Vayyy almış da izlenim bildiriyor:queen:
Zahmet olmazsa azıcık motordan inip bir başlık açıver de motörünü görelim Özgür efendi, sonra aktarırsın izlenimlerini:mrgreen:
Şaka bir yana, hayırlı olsun kardeşim, Allah kaza bela vermesin.:rendeer:
Tuğper geldi aklıma..
Rahmet istedi..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:12 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:12 AM ----------


 
Son düzenleme:
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
hayırlı uğurlu olsun.
kazasız belasız iyi günlerde kullan inşallah:cat:
çok teşekürler
aliciğim,hayırlı uğurlu olsun,tekerin düz bassın kardeş.mavişin artık yok ha.
sagol abi evt maviş yok artık diyarbakır yollarında şimdi
Arkadaşlar gsr'leriniz hayırlı olsun ama böyle topicte kuru kuru yazmakla olmaz. Fotoğrafları görelim :)
teşekürler gökhan oda olur inş
inşallah benimki de haftaya olacak...
sabahı iple çekiyorum. param hazır, tek eksiğim nöbetler denk düşecek, o kadar :)

senınkıde hayırlı olsun sevgili yürekce rabbım kaza bela vermesın
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
:cherry: şaka bir yana ben bunu yaptığıma hala inanamıyorum.
borç morç yaptım bişeyler... karım beni öldürecek ,

rabbim parası olmayanı motorcu yapmasın. ya vitrine bakıyoz ya da vitrinlik oluyoz....
Allah taksiratımı affetsin :queen:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Hayırlı olsun beyler, Allah kaza bela vermesin.
Tek tek açılacak başlıkları bekliyoruz. :)
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
sercan abi hayırlı uğurlu olsun... Kazasız belasız kullan... İstanbul'dan mı aldın?
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
sercan abi hayırlı uğurlu olsun... Kazasız belasız kullan... İstanbul'dan mı aldın?

evet kardeş, özeline yazdım..
çok düşeş oldu diyebilirim. inşallah yanılmıyorumdur...
oraya geldiğimd eşalgam olayını nasıl yapıcaz? otobüs hareme uğrarsa beni orda bekle, şalgamını vereyim ;)
ya da bul bir yöntem ben uyarım :)
ya da avrupaya gel, beraber makinaya bakarız :)
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Bunlar yeni motorumun resimleri..

s7300863.jpg


s7300864.jpg


s7300865f.jpg


s7300868n.jpg


s7300870.jpg
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bu garajı hatırlıyorum:),zeminini betonla kaplamışlar.yeni motorun tekrar hayırlı olsun ali kardeş.:cat:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
arkadaşlar, bana ön cam ve koruma demiri lazım. en uygun ürünü nereden edinebilirim ????
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
arkadaşlar, bana ön cam ve koruma demiri lazım. en uygun ürünü nereden edinebilirim ????

Sevgili sencar kardeşim öncamın korumalı olanın 650 tl korumasız olanın 250 tl oldugunu biliyorum koruma demırı için givi nın antep versiyonu(bana göre givi den kalıteli) erkengel kardeşimin yaptıgı koruma demırleri ni siteden bora abi erkengel,hasan,ve benım motorlarda vardır lakın erkengelın askerde olması dolayısıyla şu anda bulunmamaktadır gıvı nın 450 gibi fiyatla piyasada koruma demırı vardır.

bulabilirsem sana link atarım..
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Sevgili sencar kardeşim öncamın korumalı olanın 650 tl korumasız olanın 250 tl oldugunu biliyorum koruma demırı için givi nın antep versiyonu(bana göre givi den kalıteli) erkengel kardeşimin yaptıgı koruma demırleri ni siteden bora abi erkengel,hasan,ve benım motorlarda vardır lakın erkengelın askerde olması dolayısıyla şu anda bulunmamaktadır gıvı nın 450 gibi fiyatla piyasada koruma demırı vardır.

bulabilirsem sana link atarım..


sağol aydemir. bora abi bahsetti. ben az önce feyizoğluyla görüştüm, demir için 228 tl, cam için 150 tl fiyat verildi. az sonra tekay motordan erayla görüşecem. ona göre gidip taktırıp dönecem.
aldığım zaman ise güzel bir topic açacağım. şu anda motorun satışı gerçekleşti ve arkadaşımın garajında duruyor.
inşallah haftasonu yağış filan olmaz, olursa biraz daha yavaş gelmek zorunda kalırım. hayırlısı olsun diyelim :)
 
Katılım
7 May 2008
Mesajlar
268
Sencar ve Ali abi motorlarınız hayırlı olsun.Allah'ım teker haricinde yere değdirmesin.
Bu arada arkadaşlar kışın yaklaşması ve içimdeki bitmek bilmeyen racing aşkından dolayı motorumu satmam gerektiğini düşünüyorum.Düşünen arkadaş olursa özelden görüşebiliriz.
------------------------------------------------------------------------------------
2006 model 2008 trafik çıkışlı
10.000 Km'de
Ön michelin arka metzeler lastik(yaklaşık 2000 km önce takıldı)
Kappa koruma demiri
Xenon far
Arka sehpa aparatı
Samimiyetimle söylüyorum ki en ufak bir sorunu bile bulunmamaktadır.Temizliğinin kanıtı da aşağıdaki resimlerdir.
dsc02371i.jpg

dsc02363h.jpg

dsc02372m.jpg

dsc02374kg.jpg

dsc02375oc.jpg

dsc02377gr.jpg

dsc02378z.jpg

dsc02379d.jpg

Fiyat olarak 11.750 tl düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
anca girebiliyorum foruma tekrar:)
emre tesekkur ederim abi, inanilmaz guzel
bi gunde 700 km yol yaptim (ki daha once max 300 du) ondan sonra hic yorulmadim neredeyse
hizlanmasi gidisi durusu inanilmaz tatmin edici
daha limitlerini goremedim aletin:)
xenon+yoshi+46 litre kappa+koruma demiri+cam 13000 km de canavar gibi bi alet aldim
nasipse bi daaaki mesajimda resimlerini eklerim:))
caddede yada sahil yolunda cantali bordolu ve cok ses cikaran bi gsr gorursen durdurursun beni zaten:)
cok borca girdik ama nasipse kalkicaz altindan..
cbf 500 er6n derken bi anda cok denk geldi
falconu da satarsam biraz rahatlicam
onu da ilana cikarmam lazim daha onu bile yapamadim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst