Suzuki Suzuki Gsr 600 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
abi arkadasimdan aliyorum tanidik bildik makine herseyiyle..

2007 model 13000 km de..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hayırlı olsun servis ararsan bizim Tekayda Eraya git derim...eski suzukı bayisi...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
aklimda 2 yer var abi zaten gidicegim zaman
1 altan motor(zaten simdi de oraya gidiyormus motor)
2 tekay (hic gitmedim ama cok duydum, sahibini de samimi buldugum icin giderim gidersem, gerci biraz uzak bana)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tamam arkadaşından alıyosun gittiği servise devam etmen daha mantıklı ama en azından aynı arkadaşınla farklı bir bakış açısıyla Tekayada gidebilirsin aytaküstü bi turlarsa Eray farklı gözden kaçan birşeye dikkat edebilir...selamımı iletirsen sevinirimn...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ilk 50 60 km izlenimi = alet cok cabuk hizlaniyor..biraz sinirli, simdilik o beni kullaniyor..
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
sencerim,anlat biraz bakalım,kaç model,kaç km.de,ne renk,kaça aldın?
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
ilk 50 60 km izlenimi = alet cok cabuk hizlaniyor..biraz sinirli, simdilik o beni kullaniyor..

Vayyy almış da izlenim bildiriyor:queen:
Zahmet olmazsa azıcık motordan inip bir başlık açıver de motörünü görelim Özgür efendi, sonra aktarırsın izlenimlerini:mrgreen:
Şaka bir yana, hayırlı olsun kardeşim, Allah kaza bela vermesin.:rendeer:
Tuğper geldi aklıma..
Rahmet istedi..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:12 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:12 AM ----------

hayırlısıyla yarın yeni motorum gsr oluyor

inşallah benimki de haftaya olacak...
sabahı iple çekiyorum. param hazır, tek eksiğim nöbetler denk düşecek, o kadar :)

Millet çatır çatır GSR'cı oluyor, hayırlısı inşallah beyler.:)
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
2008 model siyah renk 12 bin km abs li moturuma bu sabah saat 9:00 itibariyle kavuşmuş bulunmaktayım darısı olmayanların başina..
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Arkadaşlar gsr'leriniz hayırlı olsun ama böyle topicte kuru kuru yazmakla olmaz. Fotoğrafları görelim :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
sencerim,anlat biraz bakalım,kaç model,kaç km.de,ne renk,kaça aldın?

abicim 10.000km de 2008 model ABS li, siyah
fiyat olarak çok uygun geldi. sıkışmış bir vatandaşın motosikleti. 12.000 bakımı yerine 10.000 de yapmış.
çıplak bir makina, yani aksesuarı yok. zaten full aksesuarlı bir bakinaya baktığımda tüm masrafı ekliyorum kafa kafaya düşüyor. 13-14 000 tl param olsaydı belki hazır düşünebilirdim ama zamanla ben dizerim artık. dediğim gibi makina orjinal ve ben egsoz düşünmüyorum. siteden çıkarken sorun olsun istemiyorum. gs500 ile 1 sene hiç laf yemedim, başka bir 100cc cup her sabah kafamızı şişiryodu, yönetiim yasakladı siteye girmesini.

ama cam ve koruma demiri çok önemli.
hemen edinmeliyim :wiinkk:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
hayırlı uğurlu olsun,tekerin düz bassın kardeş.resimleri bekliyoruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst