- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 770
sizin banditlerin de arka lastik ebatı 160lıkmı benimki orjinali 160 ama takılı olan 170 yine 170lik alasım varda bir sorun teşkil etmez değilmi
bu arada motoru cumartesi bakıma verdim yüklü bir masraf çıkaracak gibi.egzantrik zinciri debriyaj balata arka disk balata,sol ayna,buji yağ derken yedek parça kullanımında orjinalmi tercih ediyorsunuz yoksa kaliteli bir yan sanayi. orjinal parçalarda suzukiye fiyat sorduk cevap bekleniyorda
160-170 o kadar fark etmez
orjinal benim icin herzaman 1adım önde. cunku adamlar tasarlarken o parcayı bu makineye göre yapıyor gerekli ar-gesini yapıyor. eger orjinal ile yan sanayi arasındaki fark cok ise yan sanayiye bakılır.
sana ne parca lazım orjinal fiyatını bulduklarımı syleyim
egzantirik zinciri: 204 tl
buji:15 tl tane
gergisi: 190 tl
yağ filtresi: 37 tl
debriyaj balatası seti: 300 tl
balata+sac+yayalarıyla: 430-450 tl gibi tutuyor.
ayna: 146 tl
Son düzenleme: