Suzuki Suzuki GSF Bandit 600/650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
sizin banditlerin de arka lastik ebatı 160lıkmı benimki orjinali 160 ama takılı olan 170 yine 170lik alasım varda bir sorun teşkil etmez değilmi
bu arada motoru cumartesi bakıma verdim yüklü bir masraf çıkaracak gibi.egzantrik zinciri debriyaj balata arka disk balata,sol ayna,buji yağ derken yedek parça kullanımında orjinalmi tercih ediyorsunuz yoksa kaliteli bir yan sanayi. orjinal parçalarda suzukiye fiyat sorduk cevap bekleniyorda

160-170 o kadar fark etmez :)

orjinal benim icin herzaman 1adım önde. cunku adamlar tasarlarken o parcayı bu makineye göre yapıyor gerekli ar-gesini yapıyor. eger orjinal ile yan sanayi arasındaki fark cok ise yan sanayiye bakılır.

sana ne parca lazım orjinal fiyatını bulduklarımı syleyim

egzantirik zinciri: 204 tl
buji:15 tl tane
gergisi: 190 tl
yağ filtresi: 37 tl
debriyaj balatası seti: 300 tl
balata+sac+yayalarıyla: 430-450 tl gibi tutuyor.
ayna: 146 tl
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Dogan masallah suzuki servisi gibisin :) Bu arada hazır elin degmişken 2001 1200s'in kafa grenajının iç plastigi ve dış plastigine bakarmısın. Birde bilgimiz olsun kafa demiri :p
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
bakalım,

iç plastiği derken göstergenin baglı oldugu panzalotlarlan beraber butun olan parça ise; 344 tl
dış plastik ise aynaların takıldıgı farın hemen üstünden başlayan parça ise ; oda 250 tl gibi
farın altında kalan siyah ön camurluga bakan plastik parça ise ; 200 tl gibi
kafa demiri ise; 485 tl

:))
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hey masallah fiyatlarda bayaa uygunmuş.

Gerçi hondaya bakarak yinede fiyatlar uygun. 2001 600f'in full stickerları 800tl civarıydı. Bu arada Dogan sanada zahmet oluyor ama bizim 2001 1200'lerin full stickerları nekadar?

İstersen şu fiyat listesini gönder , her seferinde seni rahatsız etmeyim :)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
depo üstü suzuki sctikeri; 15 tl civaro tanesi
yan grenaj 1200S stikeri; 70 tl civarı tanesi
ön rüzgarlık camı suzuki stikeri; 30 tl civarı
kuyruk grenajı 1200S stikeri; 52 tltane
kuyrukta stop lambası ustu kucuk suzuki stickeri; 10 tl
kuyruktaki dohc 16v stikeri; 70tl civarı tanesi


suzukinin sitesinde var zaten yedek parça fiat listesi :)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
selam bandit'ciler
yine aramaktayım bandit ama niyetim 600 S,pek yok gibi piyasada zaten sahibinden.com tekel olmuş topu topu 5 tane buldum.bir ara izmirde vardı tam almaya niyetlendim aracı arkadaş sağ olsun sayesinde kaçırdım motoru.
varmı satılık 2002 ve üzeri diyecegim ama pek çıkacağını'da sanmıyorum dogrusu,bu canım motor alınırda satılırmı hiç.
yinede aklınızda olsun satan olursa bu aralar almaya niyetim var hayırlısı.
tekeriniz düz bassın,aslında 1200 almalı ama bütçeyi fazla zorlamamalı şimdilik.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
aa bak bitane izmirde arkadas satıyor. fiyatıda bedavaa :D gökhan ile daha gecen sayfalarda knustuk millet kaza yapıyor bakıyo toplanılmıcak halde, derme catma street fighter yapaym diyor, bir bunun üstüne marifetmiş gibi para ekliyor. bana kalsa aşagıdaki mtora 6 mlyar vermem tamamen akrobasi icin kullanılmıs hor kullanılmıs olarak gorurum. yada bana yansıttıgı o, insanlar marifet sanıyor pes... istediği fiyatta dalga gecer gibi. benim motorumda 25 mlyar o zman hodri meydan :D.ilanı ekleyim.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...bandit-s-custom-turkiye-de-tek-78121041/detay
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
knntpl33 senin yine 15 gün, ben 1 aydır makinadan uzagım psikoloji fena durumda :) Debraj balatasından gidon bilyasına, lastikten zincir dişliye ne varsa degiştiriyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
aa bak bitane izmirde arkadas satıyor. fiyatıda bedavaa :D gökhan ile daha gecen sayfalarda knustuk millet kaza yapıyor bakıyo toplanılmıcak halde, derme catma street fighter yapaym diyor, bir bunun üstüne marifetmiş gibi para ekliyor. bana kalsa aşagıdaki mtora 6 mlyar vermem tamamen akrobasi icin kullanılmıs hor kullanılmıs olarak gorurum. yada bana yansıttıgı o, insanlar marifet sanıyor pes... istediği fiyatta dalga gecer gibi. benim motorumda 25 mlyar o zman hodri meydan :D.ilanı ekleyim.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...bandit-s-custom-turkiye-de-tek-78121041/detay

zaten düzgün motra kim bu eziyetleri yapar.
dedigin gibi patlıyorlar grenajlar kırılınca custom yok 3m karbon kaplama falan filan bıraksınlar bu yalanları.benim gözümde O motor 5.000 bile etmez.
izmirde mavi vardı bir tane Serdar ustanın orda kaçırdım malesef.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
zaten düzgün motra kim bu eziyetleri yapar.
dedigin gibi patlıyorlar grenajlar kırılınca custom yok 3m karbon kaplama falan filan bıraksınlar bu yalanları.benim gözümde O motor 5.000 bile etmez.
izmirde mavi vardı bir tane Serdar ustanın orda kaçırdım malesef.

satmışlarmı o motoru tamer?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
knntpl33 senin yine 15 gün, ben 1 aydır makinadan uzagım psikoloji fena durumda :) Debraj balatasından gidon bilyasına, lastikten zincir dişliye ne varsa degiştiriyorum.

batmışın sen. ben 2 aydır zincir dişliyi alamadım. ancak bu ay tamamladım :) senin liste ürkütücü :D 1.5 milyardan asagı tutmaz.


arjantin;yapcak bişey yk elinde sağlam banditi olan cidden satmıyor. ben satcak olsam 2 seceneğim var; biri 1200 abs bandit almak diğeri motoru bırakmak olabilir :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
batmışın sen. ben 2 aydır zincir dişliyi alamadım. ancak bu ay tamamladım :) senin liste ürkütücü :D 1.5 milyardan asagı tutmaz.


arjantin;yapcak bişey yk elinde sağlam banditi olan cidden satmıyor. ben satcak olsam 2 seceneğim var; biri 1200 abs bandit almak diğeri motoru bırakmak olabilir :)

1.5 a kurtarsam öpüp başıma koyacagım :) Bak degiceşekleri sayıyım;

lastik
zincir dişli seti
gidon bilyaları
debraj balatası
ön çatal yagları
fren hidrolikleri
grenajın sagında solunda tamir edilecek yerler vardı, onları tamire verdim.
4 adet ngk ird. buji,
yag
yag fitresi
hava fitresi


1-2 şey daha vardı ama unuttum:mrgreen:

Bu işler bittiginde makina bebek gibi olacak ama banada fena girmiş olacak :)


Bu arada Dogan elde motor varken para birikmiyor. Yeni bir motor almak için eldekini satıp biraz bekleyip öyle almak daha mantıklı.Ben öyle yapacagım. Şu bakım işleri bitsin ilanı veriyorum.


O bir ara linkini attıgın abs li 1200s hala aklımda. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
1.5 a kurtarsam öpüp başıma koyacagım :) Bak degiceşekleri sayıyım;

lastik
zincir dişli seti
gidon bilyaları
debraj balatası
ön çatal yagları
fren hidrolikleri
grenajın sagında solunda tamir edilecek yerler vardı, onları tamire verdim.
4 adet ngk ird. buji,
yag
yag fitresi
hava fitresi


1-2 şey daha vardı ama unuttum:mrgreen:

Bu işler bittiginde makina bebek gibi olacak ama banada fena girmiş olacak :)


Bu arada Dogan elde motor varken para birikmiyor. Yeni bir motor almak için eldekini satıp biraz bekleyip öyle almak daha mantıklı.Ben öyle yapacagım. Şu bakım işleri bitsin ilanı veriyorum.


O bir ara linkini attıgın abs li 1200s hala aklımda. :)

ya satınca hiç birikmiyor. dolmuştu taksiydi derken elde ne varsa daha cok harcıyom ben :)

14500 tlye olan sanırım :). onu adam kendi cekti ilandan satmaktan vazgeçti amaa ben numarasını almıştım. izmirde arayan bir arkadasım vardı verdim. konusmuslar anlaşmışlar tahmini önümüzdeki hafta alıcam dedi ama bakalım. bence 10 numara motor :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Benim dolmuş taksi durumu pek olmuyor. Zaten yaşadıgımız şehir öyle büyük biryer degil. Bakalım şu bakımlar bitsin ilanı veriyim. Satılırsa 3-4 ay motorsuz kaldık demektir. Tabi biryanda okadar masraf yaptıktan sonra satmasam mı diyorum.


Bu arada desene gitti canım motor. Zaten 6 ayda 1 absli 1200s ilanı düşüyor.. Oda satılınca bekleki başka abs li ilanı düşecek .Düşşsede o zaman bizde onu alacak canlı olacak mı? :)

Bu arada arkadaşlar debraj balatasını aldımda debraj kapagının contası biryerde yok. Yurt dışından getirtme gibi bir seçenek var ama 3-5 tl lik malzeme için de ugraşmak istemiyorum. Sizin bildiginiz bulabilecegim bir yer var mı? Birde kapaga göre conta kestirme şeçenegi var. Bunun hakkında ne düşünüyorsunuz?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Benim dolmuş taksi durumu pek olmuyor. Zaten yaşadıgımız şehir öyle büyük biryer degil. Bakalım şu bakımlar bitsin ilanı veriyim. Satılırsa 3-4 ay motorsuz kaldık demektir. Tabi biryanda okadar masraf yaptıktan sonra satmasam mı diyorum.


Bu arada desene gitti canım motor. Zaten 6 ayda 1 absli 1200s ilanı düşüyor.. Oda satılınca bekleki başka abs li ilanı düşecek .Düşşsede o zaman bizde onu alacak canlı olacak mı? :)

Bu arada arkadaşlar debraj balatasını aldımda debraj kapagının contası biryerde yok. Yurt dışından getirtme gibi bir seçenek var ama 3-5 tl lik malzeme için de ugraşmak istemiyorum. Sizin bildiginiz bulabilecegim bir yer var mı? Birde kapaga göre conta kestirme şeçenegi var. Bunun hakkında ne düşünüyorsunuz?

walla bnim arkadas alıyor ya mutluyum ilerde alcak olursam yogu baskılarımdan belki satar bana :D

suzuki servisinde orjinal contası 20 tl :) yalnz bir tavsiye eğer balataları değiştiriyorsan yaylarında değiştir mutlaka tanesi 10 lira tutmaz bile sanırım 4 tane var..
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
walla bnim arkadas alıyor ya mutluyum ilerde alcak olursam yogu baskılarımdan belki satar bana :D

suzuki servisinde orjinal contası 20 tl :) yalnz bir tavsiye eğer balataları değiştiriyorsan yaylarında değiştir mutlaka tanesi 10 lira tutmaz bile sanırım 4 tane var..

Dogan iyi diyorsunda contayı yayları elinde bulunduran servis var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:22 ----------

İzmir'den Ercan Dinamit Motor'a sordum. İst. merkeze sorup dönecekler. Biraz zor ama neyse...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst