Suzuki Suzuki GSF Bandit 600/650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
374
abimin 2001 model 42000 civarında bandit s var , senin için ona sorabilirim .

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:48 ----------

geçen yaz racerlarla otobanda abimle artçı olarak gidiyorduk, banamısın demiyor alet:cat:
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
139
selam. ben de bir naked motor hastasi olarak 3 ay onceden motor alma hevesiyle arastirmalarima basladim ve sabahin bu saatine kadardir da forum forum dolasirken bu topige denk geldim ve kalakaldim :D.bir turlu cikmak istemedim. sa..binden sitesinden bandit ve gs 500 bakınmaya basladim ve iclerinden en makul gozuken motoru gozume kestirdim.http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-pazarliksiz-47468738/detay/ linkteki motorla ilgili ustadlarin dusuncelerini almak isterim. saygilar.
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
Bu konun başında da söylediğim gibi bu modellerdeki baz kusurlar, eksiklikler 2000'li yıllarda düzeltilmiş ve hep bandit "kemale erme" aşamasında bir adım atagelmiştir. Bu model "kötü"dür diyemem ancak 600 S'lere bakmanızı tavsiye ederim. Ama illa ki kafa granajsız isterseniz, siz bilirsiniz. Motor aksamı S'lerle neredeyse aynıdır ve kolay kolay eskimez..
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Oğuz bey,Suzuki Bandit modeli,400cc ile başlayan bir hikaye sonucunda bugün 1250cc lere kadar ilerlemiş,bu zaman zarfında da sürekli gelişme ve ilerleme katederek gunumuze kadar uzayan efsanevi bir modeldir..Dikkat edilecek olursa,bu model yıllar içersinde sağlamlığı ve sorunsuzluğu ile Suzuki nin ikonlarından birisi haline gelmiştir.Bakımlı ve düzgün kullanılan bir Bandit in ben sorun çıkardığını ne duydum ne gördüm.Ülkemizde yapılan son Moto gp de ise yurt dışından gelen 8-10 yaşlarında eski banditleri görüp,sahipleri ile konuşunca bunun ne kadar doğru olduğunu bir kez daha gördüm.
Keza japon motorsikletlerinin arasında kendi fan klubü olupta çok az model vardır kendi adını taşıyan internet sitesi olan.
Örnek vermek gerekirse: www.justbandits.com, www.bikebandit.com,www.banditmania.com vs vs gibi.
Ben size 650S i öneririm,2005-2006 olabilir.2.Banditimi kullanıyorum,bugün ülkemize yenisi gelse gene bandit alırım.
Şayet bütçenizi zorlayabilirseniz,şaşmadan alın derim.Yağ soğutmalı ve artçı içinde çok rahat bir motor olup,aksesuar,yedek parça konularında başta ebay.de olmak üzere bir çok yerde de bulabilirsiniz.
Ki burada ''parçası yok,Japonya da bile yok'' dedikleri parçalarını ben bulabiliyorum internette..
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
omersirin,Potenza amaç uzun ömürlü bir motosiklet almaksa 2000 öncesi bu bandit 600n'lerin ne gibi olumsuz yönleri olabilir. 600S'lerle aynı motora sahip degil mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
omersirin,Potenza amaç uzun ömürlü bir motosiklet almaksa 2000 öncesi bu bandit 600n'lerin ne gibi olumsuz yönleri olabilir. 600S'lerle aynı motora sahip degil mi?

Yok hayır,yanlış anlaşılmasını istemem.Herhangi bir kötü yanı var demedim,sonuçta binecek arkadaşın bineceği süreyi de gözönünde bulundurursak daha yüksek bir model almasını tavsiye ederim ben.Eğer bu linkteki motor bakımlı ise,sadece yağ,hava filtresi,buji lastik ve en kötü zincir değiştirerek devam edebilir.600n ler için ebay de yada diğer bahsettiğim sitelerde yedek parça da var,aksesuarda.
Dediğim gibi,temiz bir Bandit emin olun yıllarca kullanılır.Her yeri mekanik çünkü,karbüratörlü ve yağ soğutmalı.Yeterki geçmişi temiz olsun.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Karadeniz Bölgesi için Racing motorların gereksiz olduğunu düşünerek 600F imi; Takasa Cıkarmıs bulunmaktayım.
Takas modeller arasında Bandit 650S de var :)
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
139
peki 2000 model ustu 650 s leri kafa grenajsız olarak modifiye etme olanagi var midir?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:36 ----------

peki 2000 model ve ustu 650s leri kafa grenajsız hale getirmek;daha dogrusu 2000 model alti gorunume getirmek mumkunmudur. tipi cok hos.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bende oguz1327'in tam tersini soruyum. 2000 model altı 600n'lere 600s'lerin kafa grenajını takmak mümkün mü?

oguz1327 sen "S" al bende "N" alıyım kafaları degiştiririz:p
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
omersirin,Potenza amaç uzun ömürlü bir motosiklet almaksa 2000 öncesi bu bandit 600n'lerin ne gibi olumsuz yönleri olabilir. 600S'lerle aynı motora sahip degil mi?
Aslında "potenza" cevap vermiş tatmin edici bir biçimde. Bandit gibi motosikletler maalesef ki piyasada hakkettiği değeri göremiyor. 2000 bin ve üzeri alınması ise tamamen "psikolojik" sınırla ilgili. Yoksa bu tarihten öncekilerin motoru daha iyi veya daha kötü olduğunu iddia etmiyorum..Hatırlatmakta fayda görüyorum yıllar içindeki olgunlaşmayı.2000 yılında sizin de göreceği gibi değişiklikler sayısal olarak diğer yıllara göre daha fazla.

1996
Şık Bandit S modeli yarı çıplak ve kırmızı, orman ve toprak kırmızısı olarak sahnede yerini aldı.
1997
Ufak değişiklikler yapıldı: Debriyaj pedalı (güvenlik nedeniyle motosiklet çalıştığında debriyajın çekilmesi gerekiyordu) ve karburatör ısıtıcısı geliştirildi
1998
Ancak S modelinde herhangi bir değişiklik olmadı. Mavi, siyah, kestane ve bronze renkleri çıktı.
1999
Yeni arka şok emici takdim edildi, önyükleme ayarlaması ve geri sekme sağlandı.
2000
İlk büyük değişikler bu yıl yapıldı
• Yeni arka kasa
• Bütünüyle elektronik aksam
• Kelebek sensörlü yeni karbüratörler
• Yağ filtresi eklendi
• Nissin Marka fren kaliperleri eklendi
• 20 litrelik yakıt tankı (19 litreye kadar)
• Direksiyon geometresine ve şasiye yönelik gelişmeler
• Yüksekliği azaltılmış sele
• S modelinde ise: Çift farlı yeni modern tarz
Renkler mavi ve kırmızı
2001
Dikkate değer bir değişiklik yok
[edit] 2002
Bu yılda yakıt göstergesi standart
[edit] 2003
Dikkate değer bir değişiklik yok
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
40
Benzin göstergesindeki son bakla yandıktan sonra ne kadar gidebiiyoruz bilen var mıdır?
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bilgilendirme için sagolun arkadaşlar




Bu arada yukarda bahsettigim sorunun cevabını buldum. Sanırım 2000 öncesi modellerinde orjinal kafa grenajlı modelleri varmış...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
kanka sana lazım artık bi tane bandit :)
bana 1200 sana da 600 bandit lazım :p
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
374
Arkadaşlar Merhaba,
GSF 600 Bandit S için fiyat ve kalite dengesini sağlayan en uygun lastik hangisi sizce? hem ön hem arka... cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
96
Arkadaşlar Merhaba,
GSF 600 Bandit S için fiyat ve kalite dengesini sağlayan en uygun lastik hangisi sizce? hem ön hem arka... cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...

benim araştırmalarıma göre bandit için spor touring lastik lastik daha uygun.bu kategoride metzeler z6 interact(z8 modeli yeni çıktı), michelin pilot road 2ct(3ct modeli yeni çıktı) pirelli angel ve dunlop roadsmart var.hepsi hemen hemen aynı fakat bunların içinde en yeni olanı angel(z8 ve 3ct modelinin henüz tam oturmadığını varsayarsak).fiyat olarak en uygunu dunlop fakat piyasada bulunmuyor.diüerleri aşağı yukarı aynı fiyatlarda.ben 720 liraya angel takım buldum onu alacağım birkaç gün içerisinde.eğer acelen yoksa 15-20 gün beklersen angel hakkında izlenimlerimi yazarım.
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
benim araştırmalarıma göre bandit için spor touring lastik lastik daha uygun.bu kategoride metzeler z6 interact(z8 modeli yeni çıktı), michelin pilot road 2ct(3ct modeli yeni çıktı) pirelli angel ve dunlop roadsmart var.hepsi hemen hemen aynı fakat bunların içinde en yeni olanı angel(z8 ve 3ct modelinin henüz tam oturmadığını varsayarsak).fiyat olarak en uygunu dunlop fakat piyasada bulunmuyor.diüerleri aşağı yukarı aynı fiyatlarda.ben 720 liraya angel takım buldum onu alacağım birkaç gün içerisinde.eğer acelen yoksa 15-20 gün beklersen angel hakkında izlenimlerimi yazarım.

Ercep bunlar dışında michelin pure power ve pilot road 2 var. Bu iki model de bandit için uygun. Nedense michelin unutulan bir marka oluyor lastik söz konusu olduğunda.
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
96
Ercep bunlar dışında michelin pure power ve pilot road 2 var. Bu iki model de bandit için uygun. Nedense michelin unutulan bir marka oluyor lastik söz konusu olduğunda.


pilot road 2ct yi ben söyledim zaten(senin lastik olanı) pure power daha sportif bir lastik pure power yerine pilot power daha yol odaklı bir lastik
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
40
benim araştırmalarıma göre bandit için spor touring lastik lastik daha uygun.bu kategoride metzeler z6 interact(z8 modeli yeni çıktı), michelin pilot road 2ct(3ct modeli yeni çıktı) pirelli angel ve dunlop roadsmart var.hepsi hemen hemen aynı fakat bunların içinde en yeni olanı angel(z8 ve 3ct modelinin henüz tam oturmadığını varsayarsak).fiyat olarak en uygunu dunlop fakat piyasada bulunmuyor.diüerleri aşağı yukarı aynı fiyatlarda.ben 720 liraya angel takım buldum onu alacağım birkaç gün içerisinde.eğer acelen yoksa 15-20 gün beklersen angel hakkında izlenimlerimi yazarım.

Bende lastik bakındığım için görüşlerini merakla bekliyorum üstat :cat:
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
96
mutlak yazarım zaten forumun sıkıntılarından biri de bu.kask alacağım hangisini alayım diye hergün konu açılırken lastik izlenimleriyle ilgili hiç konu yok neredeyse.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst