- Katılım
- 25 May 2009
- Mesajlar
- 3,690
Tamer abi forum içerisinde o konuda en muzdarip kişi benimdir sanırımale:
Bu kriz birtek beni teğet geçmedi. Deauville'i satmak zorunda kaldim.
Daha sonra F650 baktim. Kullanici yorumlari pek hoşuma gitmediği için F650GS'ye çevirdim rotayi ama suan yine bende bi cacik yokale:
Yaz günlerinde hazir tatildeyim ama çıkıp bi yere kaçamiyorum deliricem...
Umarim dilediğin gibi birşey bulursun tamer abi.
Bende beni üzmeyecek birşeyler bakiyorum şu sıralar.
Teğet geçen ekonomik krizi yeni yeni atlatıyorum henüz![]()
bende hanıma araba alacağımdan şu an motor bütçesini kısıtlı tutuyorum mecburen,yoksa GSR 600 almayı düşünüyordum
sinan Allah yardım etsin bizlere, şöyle gönlümüze göre güzel uygun fiyata bir motor buluruz inşallah