Suzuki Suzuki GSF Bandit 600/650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Tamer abi forum içerisinde o konuda en muzdarip kişi benimdir sanırım :pale:
Bu kriz birtek beni teğet geçmedi. Deauville'i satmak zorunda kaldim.
Daha sonra F650 baktim. Kullanici yorumlari pek hoşuma gitmediği için F650GS'ye çevirdim rotayi ama suan yine bende bi cacik yok :pale:
Yaz günlerinde hazir tatildeyim ama çıkıp bi yere kaçamiyorum deliricem...
Umarim dilediğin gibi birşey bulursun tamer abi.
Bende beni üzmeyecek birşeyler bakiyorum şu sıralar.
Teğet geçen ekonomik krizi yeni yeni atlatıyorum henüz :)

bende hanıma araba alacağımdan şu an motor bütçesini kısıtlı tutuyorum mecburen,yoksa GSR 600 almayı düşünüyordum:) peşimi bırakmıyorlar yoksa.geçenlerde güzel bir f650 GS buldum ama bizim askona'da söyledim hep tırsmışımdır O motorların bakımından yoksa süper aletler.ama kullanıcı yorumları hiç iç açıcı değil :pale: servislerde bakımsızı evin yolunu unutturur diyor :cyclopsan
sinan Allah yardım etsin bizlere, şöyle gönlümüze göre güzel uygun fiyata bir motor buluruz inşallah :p
 
Katılım
20 Tem 2010
Mesajlar
2
bandit= eşkiya,yolkesen,haydut

sürüşü çok keyifli bir motorsiklet
duruş şekli özellikle şehir içi ve uzun yolda rahatlıkla kullanabilirsiniz

suzuki gsf 600 bandit ;)
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
Bugün dün sipariş ettiğim hella ff 50 sürücü lambaları geliyor, 2006 modelin farının 2001 modelin farı daha güçlüydü.Geçenlerde standart ampüllerimi osram night breaker ile değiştirdim, yine de aydınlatma sorununu çözemedim.Bence 2005/2006/2007'nin kusurlarından birinin de aydınlatmasının zayıf olmasıdır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün dün sipariş ettiğim hella ff 50 sürücü lambaları geliyor, 2006 modelin farının 2001 modelin farı daha güçlüydü.Geçenlerde standart ampüllerimi osram night breaker ile değiştirdim, yine de aydınlatma sorununu çözemedim.Bence 2005/2006/2007'nin kusurlarından birinin de aydınlatmasının zayıf olmasıdır.

2 x 100 w lık osram outdoor kullansan hepsinin yerine gececektir.
:)
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
İyi de dayı, sonra tesisatı elimize almayalım. Ayrıca madem benim aydınlatma sorunumu çözecekti de neden bana nigh breaker aldırdın? Zararımı nasıl tahsil edeceğim? Buyur bakalım..Gerçi artık ampül falan almayacağım. Hella ile sorun kalmayacak.Tavsiyelerinize ihtiyacım olacak.Helları nereye monte edeyim? Bunun için birkaç yer var. Koruma demiri, sinyallerin hemen üstüne, çamurluk ile kafa grenajı arasına, ki benim en beğendiğim bölge burası..Tavsiyelerinizi bekliyorum..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyi de dayı, sonra tesisatı elimize almayalım. Ayrıca madem benim aydınlatma sorunumu çözecekti de neden bana nigh breaker aldırdın? Zararımı nasıl tahsil edeceğim? Buyur bakalım..Gerçi artık ampül falan almayacağım. Hella ile sorun kalmayacak.Tavsiyelerinize ihtiyacım olacak.Helları nereye monte edeyim? Bunun için birkaç yer var. Koruma demiri, sinyallerin hemen üstüne, çamurluk ile kafa grenajı arasına, ki benim en beğendiğim bölge burası..Tavsiyelerinizi bekliyorum..

İlla" hella takacağım" diye kaç günlerdir tutturmuş gidiyorsun ama
takacağın Hella'lar: 2 X 55=110 w
uzun+kısa : 2 x 55=110 w
4 tane sinyal :4 x21 =84 w(dörtlüler yandığında)
Buna ,ateşlemeyi,stop lambalarını,şarjı da da eklersen 350 watt ı bulacaktır
Bu değeri üreten motor olarak bildiğim sadece F650 dakar var.(400 w)
Sana en baştan beri bunu söylüyorum ama "hella ,hella" deyip duruyorsun.
Nigth Breaker ı niye aldırdığımı bu yüzden anlamak istemiyorsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
İlla" hella takacağım" diye kaç günlerdir tutturmuş gidiyorsun ama
takacağın Hella'lar: 2 X 55=110 w
uzun+kısa : 2 x 55=110 w
4 tane sinyal :4 x21 =84 w(dörtlüler yandığında)
Buna ,ateşlemeyi,stop lambalarını,şarjı da da eklersen 350 watt ı bulacaktır
Bu değeri üreten motor olarak bildiğim sadece F650 dakar var.(400 w)
Sana en baştan beri bunu söylüyorum ama "hella ,hella" deyip duruyorsun.
Nigth Breaker ı niye aldırdığımı bu yüzden anlamak istemiyorsun.

İş işten geçti artık, dün itibariyle 2 tane hella ff 50 takıldı.Üzerinde biraz sakıl durduğunu itiraf edeyim ancak işlevi tartışılmaz.Alet süper ışık veriyor, araya bir röle taktık, aküden direk bağlantı ile, tesisatı kesip biçmeden, uzun farlara takıldı hellalar.Uzunları yaktığımda onlar da yanıyor, birkaç kez denedim, örneğin ana yola çıkan bir araca, araçta derhal etkili oldu, ana yola çıkmadı, benim geçmemi bekledi.

Seninle veya vecihihürkuş ile geriye sadece ayarlanması kaldı. Herhalde arada bir uzunları yakarak tesisata zarar vermeyiz diye düşünüyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İş işten geçti artık, dün itibariyle 2 tane hella ff 50 takıldı.Üzerinde biraz sakıl durduğunu itiraf edeyim ancak işlevi tartışılmaz.Alet süper ışık veriyor, araya bir röle taktık, aküden direk bağlantı ile, tesisatı kesip biçmeden, uzun farlara takıldı hellalar.Uzunları yaktığımda onlar da yanıyor, birkaç kez denedim, örneğin ana yola çıkan bir araca, araçta derhal etkili oldu, ana yola çıkmadı, benim geçmemi bekledi.

Seninle veya vecihihürkuş ile geriye sadece ayarlanması kaldı. Herhalde arada bir uzunları yakarak tesisata zarar vermeyiz diye düşünüyorum.

onu yapan ustanın elinin ayarına tüküreyim ben :)

Yaptığınız işin fotoğrafını çekin Hella'ya gönderin,herifler terbiyeyi bozmazlarsa namerdim:)
45 derece yatık duran lamba olur mu yav?
200 m ye yakın mesafeyi aydınlatacak FF50 lerle artık sadece kısa mesafe X çizersiniz.
Ha o ana yola çıkmayan sürücü de bu X in ne olduğunu ,o Hellaları niye öyle taktığınızı merak edip durmuştur:)
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
55
Ömer bir kaç gün önce Sirkeci-Harem vapurunda karşılaşmıştık. Hella farların bayağı dikkat çekici idi ama biraz sakil duruyordu. Bence yerini değiştirmen lazım. Bir iki resim koysanda başkalarıda görse ve fikir sahibi olsalar derim.

Bu topike Bandit kullanıcılarının pek itibar etmediğini görüsüne katılmak istiyorum. Sebebi fazla kullanıcı olmasa gerek, olanlarda siteyi izlemiyor büyük ihtimalle yada benim gibi internete pek takılmayan, takldığındada izleyici olmayı seven tipler olabilir.

Ben motornumu çok seviyorum, sadece tek bir şikayetim var. Karbüratörlü olmasından dolayı hemen çalıştırıp ısınmama, jikle çekip bekleme, bazen jikle fazla gelip rölantide elle gaz verip ısınmasını bekleme.
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
Ömer bir kaç gün önce Sirkeci-Harem vapurunda karşılaşmıştık. Hella farların bayağı dikkat çekici idi ama biraz sakil duruyordu. Bence yerini değiştirmen lazım. Bir iki resim koysanda başkalarıda görse ve fikir sahibi olsalar derim.

Bu topike Bandit kullanıcılarının pek itibar etmediğini görüsüne katılmak istiyorum. Sebebi fazla kullanıcı olmasa gerek, olanlarda siteyi izlemiyor büyük ihtimalle yada benim gibi internete pek takılmayan, takldığındada izleyici olmayı seven tipler olabilir.

Ben motornumu çok seviyorum, sadece tek bir şikayetim var. Karbüratörlü olmasından dolayı hemen çalıştırıp ısınmama, jikle çekip bekleme, bazen jikle fazla gelip rölantide elle gaz verip ısınmasını bekleme.

Yeniden merhaba, hatırladım tabi. Hellaları nereye takacağımız konusunda epey bir zaman harcadım.İlkin bundan çok daha rezil vaziyette koruma demirlerinin üzerine takmıştık ancak orasının çok beter olduğuna karar verip şimdiki yerine taktık. Bana kalsa büyük far ile çamurlğun hemen üstüne takılırsa muhteşem olur ama oraya da bu ff 50'ler sığmıyor. Bence burası dışında takılabilecek pek yer yok gibi, en azından benim içime sindi. Buraya resim eklemeyi henüz öğrenemedim, öğrendiğimde hellalı bandit resimlerimi ekleyeceğim. Güzel durmayabilir ama işlevsel oldukları tartışılmaz.

Topiğe az kişinin katılmasına bir yandan seviniyor, bir yandan da üzülüyorum. Seviniyorum çünkü diğer topiklerdeki gibi bir gerekli/gereksiz kalabalık olmuyor. Kimseyi rencide etmek istemem ama bilen bilmeyen, kullanan kullanmayan herkes bir şeyler yazdığı için, diğer topiklerden sabittir bu, neyin doğru neyin yanlış olduğunu bilemiyoruz. Bir topiği okurken mecburen gereksiz bir sürü teferuatı da hatmetmek zorunda kalıyoruz.

Fazla bandit kullanıcısının olmadığı, olanların ise ya buradan haberi yok ya da politik bir tercih neticesinden burada yer almıyor. Sağlık olsun.

Dün, pazar günü, gaz yağı ve fren temizleyicisi alıp arka tekeri, zinciri ve zincir korumayı tertemiz ettim.
Gözüm gönlüm açıldı.

Benim pek sevmediğim kısmı yok gibi.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:13 ----------

Power Commender denilen cihaz bandite takılır mı? Kim takar, takılması performansı, yakıtı vb nasıl etkiler ve maliyeti ne olur? Bu konuda yardımcı olabilecek biri var mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
55
Evet Power Commender Bandit'e takılırmı bende merak ediyorum.
Benim müzmin sorunuma çare olur herhalde.

Bir bilen varsa bizi aydınlatır insallah.
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
Diyecek bir şey yok. Muhtemelen başta belirtiğim gibi sadece bilgi-tecrübe paylaşım topiği olmasını istediğimden olsa gerek sadece bir elin parmaklarının sayısı kadar bandit kullanıcısı burada yer alıyor. Başka topiklere bakıyorsun, bilen bilmeyen herkes ama herkes konu hakkında bir şeyler söylemiş; bu nedenle topik-başlık okunmaz bir hal almış. Mesela kişi Bandit alacağım diye bir sorgulama topiği açıyor,başka biri hiç kullanmadığı, sahibi olmadığı halde bandit hakkında bir sürü şey söylüyor, bir de başka tarz-model bir makina örnemeyi de ihmal etmiyor. İşte şükrettiğim şeylerden biri de bu gibi kişilerin burada bulunmaması.

Bandit'e özellikle yeni kasa bandit'e bence taktırdığım Hella FF 50 çok yakıştı. Yakışması bir yana çok güzel ışık veriyor ve son derece etkili. Herkese tavsiye ederim.Bu hafta ışıkların fotoğrafını siteye koyacağım.
 

Smt

Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
10
selamlar :) ben istanbuldan samet, omer şirin'in bandit 600s inin yeni sahibi olarak aranıza katıldım. aramızda uyuduğumuzu söyleyenler var lakin doğru değildir... haziran ayında 23.000 kmde aldığım bandit şu an sanırım 29.000 km civarında yani hep yoldayız fakat 2 gündür pek görüşemiyoruz motor şilede yatıyor zinciri koptu ve ön dişli kapağı kırıldı 3 gün mahsur kaldım. neyseki pazartesi kapak ve diğer parçalar geliyor. ömer abi 15.50 den sonra 10.50 yağ koydum titreşim gitti ama artık debriyajım ve lastiklerim de yok! :) tam zamanında almışım motoru anlayacağın :) sevgiler kazasız sürüşler
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
Hoş geldin Samet..geçmiş olsun, umarım kısa zamanda düzelir her şey.15 50 yağ konulması gerektiğini TEkay motordaki Recep usta söylemişti,şimdi de 15 50 kullanıyorum.Titreşim derken neyi kastettiğini anlamadım,titreşim mi vardı?
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Bandit 650S lerde mutlaka 15w 50 kullanmanız gerekiyor,zira bu kullanıcı kitapçığında da belirtilir zaten.10w50 daha ince olduğundan kışın ilk çalıştırmada motor ve yağ ideal sıcaklığına ulaşana dek aşınma 15w50 ye göre daha da fazla olacaktır.
Banditler yağ soğutmalı olduğundan,yağına çok dikkat edin arkadaşlar.
Bu arada Banditçilerin uyuduğuna dair mesajları okuyorum,hayır uyumuyoruz yollardayız geziyoruz :)
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
Hem eski banditimde hem de şimdiki banditimde yağı dah zamanı gelmeden değiştiriyorum. Bu bandite motul 15 50 koydum,içim rahat.Ancak İlk viteslerde,birde veya ikide,biraz kemikli gibi geldi bana.Ya kemikli ya da biraz vitese geç geçiyor gibi.
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Ömer Bey,bende Motul 15w50 double ester kullanıyorum,o ses çok anormal değil,1.vites e geçiş sesi zaten her zaman mevcuttur,hem Banditte hemde diğer motorlarda.
Kesinlikle Motul,hatta TR de bir ara bulamayınca dışardan getirttim,motor kullandığım müddetçe Motul den vazgeçmem.
bu arada hatırlatmak isterim,ara ara yağ radyatörünüzün peteklerini kontrol edin,yazın özellikle sinek böcek vs. ölüleri ile doluyor,temizliğine dikkat edelim ve kesinlikle o bölgeye basınçlı su sıkmayalım.. :)
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
Kullanma klavuzunda da yazdığı gibi akan suyla yıkıyor ve basınçlı su tutmuyorum..Ama genelde kirli geziyorum.
 
Katılım
27 Ocak 2010
Mesajlar
8
Arkadaşlar merhaba ben İzmir den Emre, 2000 F650 GS sahibiyim. Suzuki Bandit lerin özelliklerini (2001 ve üzeri) uzun zamandır forumlarda takip etmeye çalışıyorum. BMW almadan önce bayağı niyetlenmiştim almak için ancak kullanıcısının az olması nedeniyle pek açıklayıcı ve doyurucu bilgiye ulaşamadım. Bu sebeple de alamadım. Ancak bu topiği takip ediyorum. Yakın zamanda da 2003-2004 Bandit 600 s veya 2005 650s almak istiyorum. Öğrenmek istediğim ; Bandit lerin sürüş karakteristiği, frenleri, titreşimi ve neden fazer lardan bana göre daha özellikli ve yakışıklı olmasına rağmen ülkemizde tutulmuyor ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst