- Katılım
- 13 Mar 2006
- Mesajlar
- 85
yazagezi düzenledımızde gelınce sana mısafır oluruz oralardada toplanır sohpet ederız
muratcım cmts aksan sanırım herkese uyar arkadaslarında fıkrını alalım
Hanımdan izni koparttım. Bu cumartesi olursa hava da güzel görünüyor. Pazara Yahoo'da yağış görünüyor.
http://weather.yahoo.com/forecast/TUXX0014_c.html







