Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
cok guzel bı parkurda gezmıssınız
sıze bı kac sorum olcak
ortalama kac km suratle gıttınız(otoban vs ıcın ayrı yazarsanız sevınırım
)gercı ozaman ortalama olmıcak ama neyse:)
yol sartları nasıldı
kafamda benım ufaklıkla bı marmara turu var onun oncesınde bole daha kucuk bı gezı yapmayı planlıodum
o yuzden cok ıyı gozuktu yol..

not:cbr la olmaz vs vs. demeyın yarama basmayın:)

Hocam ara yollarda max surat 120 cıvarında oldu . Kandıra-otoban ve otoban sonrasında ıse 140-170 arası seyrettik ruzgar sebebi ile..Bır de grup surusu ıle gıdıp geldıgımız ıcın asırı bır surat yapmadık dogrusu..

Guzergahı CBR 125 rahat gıder ama surucusu bıraz yorulur. O makınelerde benzınınız oldugu surece herhangı bir sorun yasamazsınız..Yıne de enduro nun tadı baska tabı :) Yollar soguk ama kuruydu genelde.. Ozellıkle vıraj alıstırması ıcın cok ıdeal bır guzergah tavsıye ederım..
Selamlar
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
cok guzel bı parkurda gezmıssınız
sıze bı kac sorum olcak
ortalama kac km suratle gıttınız(otoban vs ıcın ayrı yazarsanız sevınırım
)gercı ozaman ortalama olmıcak ama neyse:)
yol sartları nasıldı
kafamda benım ufaklıkla bı marmara turu var onun oncesınde bole daha kucuk bı gezı yapmayı planlıodum
o yuzden cok ıyı gozuktu yol..

not:cbr la olmaz vs vs. demeyın yarama basmayın:)

Altındaki motorun ne oldugunun pek onemi yok ; senin motorunun hakkını ne kadar verebildiginin onemi var . Ümmet Abide senin motor olacak burdan Şam'a gider ;) Bu tip gezilerde hız sınırı 80 - 100 km gibi olur genelde guvenli surus on plandadır . Amaç biryere en kısa surede ulasmak değil motor uzerinde olabildigince olayın keyfini almaktır. Arkdaslarım daha sonra sana kendi suruşlerinin nasıl oldugunu anlatırlar . Ama bence sen kendin için doğru olanı bulmalısın ... Bunuda deneyerek yapacağına inanıyorum ...

Birde arakdaslar goruntu var nizam var GS ci arakdaslar darılmasınlar ama bzim DL lelrin guzelliği onların yanında pek bi haşka beee :) İkincisi bu resımlerde de yine gozukuyor DL çok daha yakısıklı . Ücüncü olarak DL pek bi guzel ... ( DL cilerin sayfasındasınız hatrlatılır :D )
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ocak 2006
Mesajlar
91
Evet arkadaşlar şu bir gerçek ki ilk fotolara bakarsanız önce BMW üstünlüğü yaratmaya çalıştılar ama biz DL'ciler gelince hepsinin havaları indi, altlarındaki eşşek ölüleri ile bize hava atmaya çalıştılar ama DL grubu olarak onların bunu yapmasına izin vermedik. Ben, Murat, Tanzer, Koray onların sarı civcivlerini (esasında kart horoz da neyse) aaramıza alıp KandıraDa hava atmalarına izin verdik.
Şaka bir yana çok keyifli bir gezi idi. Hele Ağva yoğu ömre bedel, havalar ısınınca aynı rotayı tekrarlamak isterim doğrusu. Sanırım doğa harika oluyordur.
Şunu da eklemek lazım ki grup birbirini ne kadar iyi tanırsa sürüş bir o kadar keyifli oluyor. Açıkcası yapığımız grup sürüşü tek kelime ile harikaydı. Belki ders notu bile olarak okutulabilr ne dersin Murat ? :))
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Bemeveciler boşuna nefes tüketiyorlar.650 lik dl 1200 le kafa kafaya gidiyor ve onun yarısı kadar yakıyor,birde başka bir gerçek var Dl çok daha yakışıklı ve görkemli :queen: :rendeer:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Evet arkadaşlar şu bir gerçek ki ilk fotolara bakarsanız önce BMW üstünlüğü yaratmaya çalıştılar ama biz DL'ciler gelince hepsinin havaları indi, altlarındaki eşşek ölüleri ile bize hava atmaya çalıştılar ama DL grubu olarak onların bunu yapmasına izin vermedik. Ben, Murat, Tanzer, Koray onların sarı civcivlerini (esasında kart horoz da neyse) aaramıza alıp KandıraDa hava atmalarına izin verdik.
Şaka bir yana çok keyifli bir gezi idi. Hele Ağva yoğu ömre bedel, havalar ısınınca aynı rotayı tekrarlamak isterim doğrusu. Sanırım doğa harika oluyordur.
Şunu da eklemek lazım ki grup birbirini ne kadar iyi tanırsa sürüş bir o kadar keyifli oluyor. Açıkcası yapığımız grup sürüşü tek kelime ile harikaydı. Belki ders notu bile olarak okutulabilr ne dersin Murat ? :))

Evet dostum yalnız ılk fırsatta sızlere de telsız aldırmamız lazım. Bız hem suruyoruz hem konusuyoruz hem de kavga edıyoruz.. Grup surusunun debu derece verımlı olmasının sebeplerınden bırı de bu... Telsızden haberlesıp yolu ona gore kapatıp acıyoruz.. yasamak lazım anlatılmaz.. Guzel bır gezıydı vesselam
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Evet arkadaşlar şu bir gerçek ki ilk fotolara bakarsanız önce BMW üstünlüğü yaratmaya çalıştılar ama biz DL'ciler gelince hepsinin havaları indi, altlarındaki eşşek ölüleri ile bize hava atmaya çalıştılar ama DL grubu olarak onların bunu yapmasına izin vermedik. Ben, Murat, Tanzer, Koray onların sarı civcivlerini (esasında kart horoz da neyse) aaramıza alıp KandıraDa hava atmalarına izin verdik.
Şaka bir yana çok keyifli bir gezi idi. Hele Ağva yoğu ömre bedel, havalar ısınınca aynı rotayı tekrarlamak isterim doğrusu. Sanırım doğa harika oluyordur.
Şunu da eklemek lazım ki grup birbirini ne kadar iyi tanırsa sürüş bir o kadar keyifli oluyor. Açıkcası yapığımız grup sürüşü tek kelime ile harikaydı. Belki ders notu bile olarak okutulabilr ne dersin Murat ? :))

Belki kısmet olursa baharda izmirden bizde geliriz şu turu hep beraber atarız ... Sonuçta deneyimli bi ekiple olmak herzaman avantajlıdır ;)
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
85
Evet dostum yalnız ılk fırsatta sızlere de telsız aldırmamız lazım. Bız hem suruyoruz hem konusuyoruz hem de kavga edıyoruz.. Grup surusunun debu derece verımlı olmasının sebeplerınden bırı de bu... Telsızden haberlesıp yolu ona gore kapatıp acıyoruz.. yasamak lazım anlatılmaz.. Guzel bır gezıydı vesselam

Artık fuarda bakarız telsizlere.

Fakat özellikle dönüş yolundaki grup sürüşü çok iyiydi. Sollamalarda en sondaki Trader'ın yolu kapaması ile hızlı ve düzenli bir şekilde araç geçişlerini tamamladık. Küçük bir grup olmamızın ve gaz verdiğimizde motorların istenen karşılığı vermesininde etkisi büyük.
 
Katılım
25 Ocak 2006
Mesajlar
91
Telsiz konusunda bir çalişma yapıp tekliflere bakmak lazım birde telsiz oldumu tadından yenmez valla
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
44
Gezi gerçekten, ıslak yollarda sürüş olarak eğitim anlamında çok verimli bir geziydi. Ancak bizim gibi telsizi olmayanlar biraz dilsiz gibi kaldık. Telsizi olanlar sohbette , olmayanlar ise şaşkın şakın bakıyor. Gerçi grup içinde telsizi olanları bir başa bir sona yerleştirdiğinizde koordinasyon sağlanabiliyor. Ama yinede gerekli. Nurkan,bartris beyler fuarda telsiz olayını hallediyoruz.
 
Katılım
25 Ocak 2006
Mesajlar
91
Evet doğru dedin bu telsiz olayını fuarda çözelim sohbetten geri kalmayalım
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
selam UNUTMA BU YAZ İZMİR TURU YAPMAYI PILANLIYORUZ SIZLERDE BIZE GEZDIRECEKSINIZ :) SANIRIN DAHA KALABALIK OLURUZ OZAMAN

Tabikii herzaman beklıyoruz ... ;) Bu arada gecen seni arayıp karburatore giden su haznesinde su kalmamıs demiştim ya ... Saçmalamışım ağnızana kadar doluymus ben yok sanmısım :D Benim motorun en son 12000 de hava ve yag filtresi değişmiş. Ben 25000 de aldıgımda yagını değiştirmiştim . Nazar değmesin hala sag salım sorunsuz gidiyor motoshow zamanı bi bakım yaparız diye dusunuyorum .
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
Tabikii herzaman beklıyoruz ... ;) Bu arada gecen seni arayıp karburatore giden su haznesinde su kalmamıs demiştim ya ... Saçmalamışım ağnızana kadar doluymus ben yok sanmısım :D Benim motorun en son 12000 de hava ve yag filtresi değişmiş. Ben 25000 de aldıgımda yagını değiştirmiştim . Nazar değmesin hala sag salım sorunsuz gidiyor motoshow zamanı bi bakım yaparız diye dusunuyorum .

TABI KINEDEN OLMASIN
AMA FİLİTRELER GERCEKTEN COK OLMUŞ FİLİTREYI EN AZINDAN (YAG) DEGISTIR DERIM KOLAY KENDINDE YAPABILIRSIN
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
TABI KINEDEN OLMASIN
AMA FİLİTRELER GERCEKTEN COK OLMUŞ FİLİTREYI EN AZINDAN (YAG) DEGISTIR DERIM KOLAY KENDINDE YAPABILIRSIN

Değiştireyim abi o zaman . O kadar basit diyorsan yapıyım . Ama yagı değiştireli daha 1000 km oldu pırıl pırıl motul koydum . Fakat dikkatimi çeken bişi bergama suzuki servisi bana motul 15 x 50 vermiş 5 kiloluk motorda 10 x 40 kullanılır diye biliyordum . Bi sakınca yaratırmı ? Birde yag filtresinin fiyatını yazarsan bileyim . Değitireyim 1000 km ye kadar ...
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Strom eline saglık super olmus ... Amaaa tabiii yenge sagolsun esas kamerayı cekende o ... :)
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
24000 km bakımında motorumun yag ve hava filtreleri değişmemiş. Ben 25000 de almıstım su anda 26000 de yakın bi zamanda değitircem en son 12000 km de değişmiş . Yağ ve hava filtrelerinin değişmemesinin negibi bi zararı olabilir motorum . Birde ben motorumu aldıgım gibi yagını değiştirmiştim ...
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
Değiştireyim abi o zaman . O kadar basit diyorsan yapıyım . Ama yagı değiştireli daha 1000 km oldu pırıl pırıl motul koydum . Fakat dikkatimi çeken bişi bergama suzuki servisi bana motul 15 x 50 vermiş 5 kiloluk motorda 10 x 40 kullanılır diye biliyordum . Bi sakınca yaratırmı ? Birde yag filtresinin fiyatını yazarsan bileyim . Değitireyim 1000 km ye kadar ...

kıvanc selam
aldıgın yagıda kullan bır sorun olmaz filitre fiatı da 23ytl cıvarı yagını bosaltmadan filitrenı degısebılırsın az mıktarda yag akar icinden onuda tamamlarsın
 
Katılım
10 Ağu 2005
Mesajlar
35
İntercom kiti almak isteyenlere duyurmak istedim. Bauhaus'un otomobil standını gezerken tesadüf motorsiklet aksesuarlarına rastladım ve aşağıdaki intercom kitini hemen kaptım. Bu arada ihtiyacı olanlar için çok güzel motosiklet brandaları, kışlık eldiven, yağmurluk, ayakkabı yağmurluğu ve zincir ve diğer temizlik spreyleri var.

İntercom kiti şöyle bir paket;



Fiyatı 46 YTL.

Hem mp3 player ya da ep telefonu bağlayıp hem de iki kişi karşılıklı konuşabiliyorsunuz. 2 kişi müzik dinlerken aynı zamanda konuşabiliyor üstelik. Motorda henüz denemedim, uğultudan ne olur bilmiyorum ma evde kendi nolan kaskımın n-com kulaklık ve hoparlörü ile denedim sorun yok. Kendi kulaklığı yerine kaliteli kulaklık takınca (mp3 kulaklığım ile denedim) ses kalitesi daha da artıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst