- Katılım
- 26 Mar 2006
- Mesajlar
- 587
- Konu Yazar
- #501
cok guzel bı parkurda gezmıssınız
sıze bı kac sorum olcak
ortalama kac km suratle gıttınız(otoban vs ıcın ayrı yazarsanız sevınırım
)gercı ozaman ortalama olmıcak ama neyse
yol sartları nasıldı
kafamda benım ufaklıkla bı marmara turu var onun oncesınde bole daha kucuk bı gezı yapmayı planlıodum
o yuzden cok ıyı gozuktu yol..
not:cbr la olmaz vs vs. demeyın yarama basmayın![]()
Hocam ara yollarda max surat 120 cıvarında oldu . Kandıra-otoban ve otoban sonrasında ıse 140-170 arası seyrettik ruzgar sebebi ile..Bır de grup surusu ıle gıdıp geldıgımız ıcın asırı bır surat yapmadık dogrusu..
Guzergahı CBR 125 rahat gıder ama surucusu bıraz yorulur. O makınelerde benzınınız oldugu surece herhangı bir sorun yasamazsınız..Yıne de enduro nun tadı baska tabı
Selamlar
