Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
107
öncelikle geşmiş olsun üzüldüm bence hiç boya olayına girme derim öyle bırak motor boyaları biraz farklı oluyor bi hatadaha yapmanı istemem o çizikler nazar boncuğu yerine kalsın bence tekrar geçmiş olsun

12. sayfanın siftahını ben yaptım


dikkat ettimde neden 650lik forumda yok him ya
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öncelikle geşmiş olsun üzüldüm bence hiç boya olayına girme derim öyle bırak motor boyaları biraz farklı oluyor bi hatadaha yapmanı istemem o çizikler nazar boncuğu yerine kalsın bence tekrar geçmiş olsun

12. sayfanın siftahını ben yaptım

Bende tavsiye etmiyorum çünkü hemen kendini belli ediyor boya. Çünkü motorlarımızın üzerinde boya değil renkli vernik mevcut....
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316
selamlar
dün iş için istanbul dışında idim
neler olmuş yaa :salut:
alinazik kardeşim çok üzüldüm
inan içim bir hoş oldu
valla kendi motorum düşşe bu kadar üzülürdüm :pr:
öncelikle sana birşey olmamış
ama dert etme
kartal sanayi sitesinde boyacım var
ayrıca yine kartal oto san.sitesinde plastik hastanesi diye bir yer var
çok iyi tanıdığım biri
zaten altan motor da kartal sanayi de
önce ona sorarız
eğer grenaj çok pahalı ise altan motora söktürür plastik hastanesinde tamir ettirir bizim çocuklara da boyatırız :cat:
üzülme
bu arada cebim 0 539 315 03 63
sana birşey olmamış gerisi hallolur :cat:
bu arada siboplar harika olmuş
başka renkleri var mı
sadece mavi mi ?
mesela beyaz olsa çok hoş olur gibi geldi bana :queen:
bu arada pazar günü ile ilgili emeği geçen herkese tekrar tekrar teşekkürler
emeğinize gönlünüze ve fotoğraf makinelerinize sağlık :cat:
sevgi ile kalın

arkadaşlar şimdi arkadaşım ile konuştum
şu ısıtmalı elcikler ile ilgili
maalesef hepsi cumartesi günü Ankara'da bulunan bir firmaya satılmış :pr:
üzgünüm
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
exselans, 650 sahibi bir elin 5 parmağını geçmediği için yok yoksa, 125-650 lik arası benim için farklı değil adı Burgman olsun yeter:wiinkk:
Thai'nin dediği gibi grenaj değişecekse bile motorun rengine göre fabrikadan boyalı çıkıyor, yani arabalar gibi siyah parça üzerine boya atılmıyor. Parça geliyor takılıyor ve sıfır oluyor.
 
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
107
kayış değişimini kaç km de yaptırılmalı we nerden alınmalı kaç paradır bilgisi olan warmı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
En doğrusu zaten parçayı değiştirmek, ama zaferle bizim tanıdığımız bir boyacı var, bir ihtimal yaparsa o yapar....
Söyliyim eskisi gibi olmaz ama bence boyatmak yazık olur çünkü ciddi bir kaza değil.
Sonuçta motor yere düştükten sonra F1 lambası yanmamıştır sanırım. Yoksa yandı mı????
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Bu arada bu hafta hafifte olsa bir kar yağışı olacakmış bilgilerinize. Thai ufak düzeltme F1 değil de FI olacak :cat:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
266
Arkadaşlar boya olayını ben ortaya attım ama siz beni yanliş anladaınız sadece çalağı kapatıp çizgi bölgesini rutuşlayalım geri kalan sıyrıkları pasta ile giderebilir şimdikinden daha iyi olur diye alinazik' e fikir vermek istedim tabi plastik boyası ile araba boyası birbirini tutmayacaktır. Sadece arkadaşımızın biraz moralini düzeltebilecek bir görüntü sağlamak için bir fikirdi benimki.

Saygılar
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
geçmiş olsun..

mustafa arkadaşım, geçmiş olsun çok üzüldüm..:salut: nazar değdi galiba bize.. biz gezerken pazar günü ALLAH beni korumuş ama maalesef hanım arabayı vurmuş..:cyclopsan ama ben bu olaylara çok çok azıcık minnacık falan üzülüyorum.. yeterki bize birşey olmasın.. bazen abartıp seviniyorum bile olan sadece maddi hasar diye.. gerçi mal canın yongası derler.. ama, benim düşüncem bu.

ALLAH beterinden korur inşallah.. bence de hiçbir şey yaptırma nazarlık olur..

ya dikkat ettimde motor kullanınca ne kadar kaderci oldum ya:wiinkk:

tekrar geçmiş olsun..
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
266
Vedat, büyük geçmiş olsun allah beterinden saklasın iyişallah bu senin haberin son olsun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adamlar basmış havayı.....Hemde tamamı 650...:pr:
S&S
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
266
Duffy, senbizi meşur ettin ya resimleri görünce gurur duydum. İtalyanların motorlarını saydım adamlar 20 tane dizmişler ama 650 çoğu bizimkiler ise saf 400
Uğraşıların için tebrik edrim.
 
Katılım
2 Kas 2005
Mesajlar
392
selam
bilgilendirmeler için çok teşekkür ederim arkadaşlar

çoğunluğun dediği gibi kendifikrimde aynı zaten altan motora 1000 km bakımına gideceğim pazar günü yaptığımız gezide ışık yanmıştı biliyorsunuz..

orada grenajın fiyatını sorarım çok pahalı değilse değişirim pahalı ise pasta cila ile gittiği kadar çizikleri alırım...kalanlar da nazarlık olur... :)

dediğiniz gibi canımıza birşey olmasın...

saygılar
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
266
Arkadaşlar arka amortisörün sertlik ayarını nasıl değiştirebiliyoruz bende İNG. olmadığı için kitaptan birşey anlamıyorum.
Teşekkürler.
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Exselans sormuştu şimdi aklıma geldi kayış değişimi kitapçıkta 24.000km. yazıyor ancak kullanım ile alakalı bence 20.000 km. de değişmesi gereken yolda bırakabilecek bir parça

karabatu bu soruyu ben cevaplayım motorun arka sol tarafında çamurluk içine doğru bir vana gibi bişey göreceksiniz. İşte ayar buradan yapılıyor bu şey 17 tur döner bunuda 34 klick olarak hissedersiniz. Normal kullanım için bende hemen hemen bunu kullanıyorum en yumuşak (o vana üstünde yazar soft: yumuşak hard:sert) tarafa ayarlıyoruz sonra 2,5 tur 9 klick yani işte bu kadar
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Ben 12 bin de değişmistim kayışı, Resimler çok güzel ya aranızda olmak isterdim Burgman ım olmasada:)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
266
Duffy, sağol bende onu su vanası gibi bi otarafa bi butarafa çevirip duruyordum niye bir türlü sona gelmiyor diyordum elimde kalıcak diye korkuyordum meğersem biraz fazla çevirmek gerekiyormuş.
Teşekkür ederim.
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
gecmiş olsun alinazik arkadaşım !!!!
arkadaslar resimlerden de anladıgım kadarıyla parcalarda pe deforme yok boya ve işcilik le halledılır o motorun boyası var sanırım bende
canınıza bişey olmasın arkadaşlar !!!!!!!!!!!
motor dur nasıl olsa yapılır yedeklerı mutlak var.
YA SİZİN??????
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gecmiş olsun alinazik arkadaşım !!!!
arkadaslar resimlerden de anladıgım kadarıyla parcalarda pe deforme yok boya ve işcilik le halledılır o motorun boyası var sanırım bende
canınıza bişey olmasın arkadaşlar !!!!!!!!!!!
motor dur nasıl olsa yapılır yedeklerı mutlak var.
YA SİZİN??????

Üstad yapılır diyorsa yapılır......:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst