Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Burgman üzerindeki ampuller özeldir sıradan H4 değildir.
H4(HS1) 35w/35w dır. Dikkatinizi çekerim. Normal H4 50w dır. Ama 2 burgman eskitmiş bir dostum H4 (50w) için ben koydum sorun olmadı dedi. Benim ampul patladığında orjinalinin çok da ucuz olmadığını gördüm (philips H4 HS1 35/35)
bir tane uzakdoğu aldım zaten 35w olan ampul uzazkdoğu olması sebebiyle 25w kadar aydınlatma sağlıyordu ne ben önümü görebildim ne araçlar beni. Bu arada 10 gün kadar tek ampulle gezdim tavsiye etmiyorum akım tek tarafa yüklendiği için öteki ampul de 10 gün sonra söndü
 
Katılım
2 Kas 2005
Mesajlar
392
Resimlere baktım hakikatten sıra sıra inciler olmuş ( Maşallah nazar değmesin allah olmayanada nasib eylesin )


iyi niyetin için teşekkürler ben nazara geldim heralde ondan ziyade ben de hatalıydım gerçi ama olan oldu artık...

acaba benim durumu kasko da bi değerlendirsem mi yoksa değişmeden kendi imkanlarımla tamir mi ettirsem...değişdirirsem orjinalliği bozulur diye düşünüyorum siz ne dersiniz...

bu arada benim yağ değişim ışığı yandı havaların müsade ettiği ilk gün altan motora gideceğim....70 ytl demişlerdi sanırım ilk bakıma bi tanışalım da gerisi gelir nede olsa......

saygılar
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316
Aksarayda bir yedek parçacı arkadaş var hediye edicek ama bilgi istedi H4 mü H7 mi kaç kalvin diye sordu cevap veremedim bende işi bilenlerden öğreniyim dedim.Xenonlarda motor veya araba fark ediyormu yoksa hepsi aynımı?
Gelişmelerden haberdar ederim ama şimdi beetle sen benide sevmessin diye taktırmayacağım:pale:

taktır kardeşim
siyah kıza yakışır
şıkır şıkır olur
bende senin ve thai nin farlarını kırarım :queen:
şaka bir yana taktır valla bende araştırıyorum
bilgilerden haberdar ederim sizleri
bu arada H4 ve 6.000 kelvin en güzeli bence
ne çok mavi ne çok beyaz
tam xenon rengi :cat:
araba ve motor farkedebilir
çünkü çektiği amper açısından ve belki tesisat açısından
o nedenle eğer var ise motor için olanını tercih et derim
birde dandik çin malı olmasın
seni çok uğraştırır sonra :pr:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
xenon

arkadaşlar karabatu söyleyince aklıma geldi..

geçen arabalı vapurda........:queen:

şaka şaka aksarayda kuzenimin oto aksesuar mağazası var.. şimdi ona tel açtım.. kendisinde hem çin hem orjinal xenon varmış ama araçlar içinmiş.. fiyatını sorduğumda kendi maliyetleri çin olan 250 ytl imiş orjinal olan 300 dolar imiş.. motor için olmaz dedi fakat şimdi bir araştırma yapıyor bir saate kadar bana dönecek ....
 
Katılım
2 Kas 2005
Mesajlar
392
selamlar
dün iş için istanbul dışında idim
neler olmuş yaa :salut:
alinazik kardeşim çok üzüldüm
inan içim bir hoş oldu
valla kendi motorum düşşe bu kadar üzülürdüm :pr:
öncelikle sana birşey olmamış
ama dert etme
kartal sanayi sitesinde boyacım var
ayrıca yine kartal oto san.sitesinde plastik hastanesi diye bir yer var
çok iyi tanıdığım biri
zaten altan motor da kartal sanayi de
önce ona sorarız
eğer grenaj çok pahalı ise altan motora söktürür plastik hastanesinde tamir ettirir bizim çocuklara da boyatırız :cat:
üzülme
bu arada cebim 0 539 315 03 63
sana birşey olmamış gerisi hallolur :cat:
bu arada siboplar harika olmuş
başka renkleri var mı
sadece mavi mi ?
mesela beyaz olsa çok hoş olur gibi geldi bana :queen:
bu arada pazar günü ile ilgili emeği geçen herkese tekrar tekrar teşekkürler
emeğinize gönlünüze ve fotoğraf makinelerinize sağlık :cat:
sevgi ile kalın

arkadaşlar şimdi arkadaşım ile konuştum
şu ısıtmalı elcikler ile ilgili
maalesef hepsi cumartesi günü Ankara'da bulunan bir firmaya satılmış :pr:
üzgünüm


iyi dileklerin için teşekkür ederim abi saol

saygılar
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316
iyi dileklerin için teşekkür ederim abi saol

saygılar

rica ederim
ne demek
bizler artık farklıyız
birimizin sorunu hepimizin sorunu biliyorsunuz :cat:
bu arada eğer kasko poliçen var ise neden kullanmayasın ki
yeni motor
grenajın değişmesi bence orjinalliğini bozmaz
tamir ettirip boyatmak bence daha çok orjinalliği bozar :silent:
ama yine de sen bilirsin
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
266
Abi o zaman tahi ile ben seni hiç yanımızdan ayırmayız nasıl olsa iki kişiyiz birimizin işi varken birimiz senin yanında durarızki farlara karşı bir suikast olmasın diye yada semde al bizde korkmıyalım:pale:

Beetle hediye geliceği için bir şey diyemiyorum çin gelirse satarım iyisini takarım.
şimdi öğrenmem gereken motor ve araba farklımı?
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
işte bu xenon alacaz bu kadar kişiyiz artık rahat pazarlık yapabiliriz. Ya ben motoruda değiştirecem Haziran ya da Temmuz sizde değiştirin filo indirimi olur :p
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
dikkat dikkat



dikkat dikkat.. arkadaşlar benim bu xenon farları hakkında pek bilgim yoktu..

siz söyleyince aklıma kuzenim geldi...

motor için h4 orjinal japon 300dolar markası intek.. söylediğine göre ben pek anlamam dünyada bir numara dedi..

çin malı 200ytl

başka sorulması gereken bir şey var ise soralım kendisine..
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316


dikkat dikkat.. arkadaşlar benim bu xenon farları hakkında pek bilgim yoktu..

siz söyleyince aklıma kuzenim geldi...

motor için h4 orjinal japon 300dolar markası intek.. söylediğine göre ben pek anlamam dünyada bir numara dedi..

çin malı 200ytl

başka sorulması gereken bir şey var ise soralım kendisine..

vedat şimdi arkadaşım ile konuştum
bu markayı türkiye'ye getiren firmanın pazarlama işini yapıyor
bu rakama çifti değil tekidir yada H4 değildir diyor
benim arabamdaki de intek ve çok memnunum
ancak çift olarak motor için H4 intek xenon o paraya olamaz eğer o para ise ben sana bir takım hediye edeceğim diyor :queen:
Ne olur o paraya yani 300 dolara sana takımını versin bende bedava xenon sahibi olayım :queen:
şunu bir net öğrenirmisin :cat:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
Tek Ampul

zafer abi, tek ampul hem uzun hem kısa yanıyor.. birde beyni varmış..

ben bizimkisi çift ampul dur deyince,

-hıı o zaman bir takım alman gerekiyor.. sana 426dolar olur bunun kelvini de önemlidir.. 8000 kelvindir markası intek menşei japon...

işte abi aynen böyle dedi..
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316
zafer abi, tek ampul hem uzun hem kısa yanıyor.. birde beyni varmış..

ben bizimkisi çift ampul dur deyince,

-hıı o zaman bir takım alman gerekiyor.. sana 426dolar olur bunun kelvini de önemlidir.. 8000 kelvindir markası intek menşei japon...

işte abi aynen böyle dedi..

:salut: yani benim xenon bedavaya gelmiyor :pr: :pr:
çocukta aynı şeyi söyledi
ama 430 $ dediğin zamanda yaklaşık 625 ytl yapıyor
ee birde bunun montajı
o zaman direk altan motordan almak çok daha akılcı bir iş
üstelik kredi kartına 4 taksit yapacaklar
belki adet fazla olursa taksit sayısıda artar
ne dersiniz ? :silent:
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Altan motor'da ne kadar dı? Biz adetli alacağımızı söylersek Tamer abi de elinden geleni yapar sanırım
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316
Altan motor'da ne kadar dı? Biz adetli alacağımızı söylersek Tamer abi de elinden geleni yapar sanırım

600 ytl ye thai nin motoruna takılmış
yanlış bilmiyor isem
yani 600 ytl
ama adet olarak çok olursak belki o da bize bir kolaylık sağlar :queen:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
markası

markası nedir ve kaç kelvin... bunlar önemli imiş...

bunun markası intek ve 8000 kelvin...

bu arada ben taktırmayı düşünmüyorum..

servise götürdüğüm ustaya sordum.. tavsiye etmedi .. akü yüzünden..

zaten bende orjinallik hastalığı vardır artı bir şeyi sevmem ne arabada ne motorda..kendi orjinal obsiyonları ayrı..
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316
markası nedir ve kaç kelvin... bunlar önemli imiş...

bunun markası intek ve 8000 kelvin...

bu arada ben taktırmayı düşünmüyorum..

servise götürdüğüm ustaya sordum.. tavsiye etmedi .. akü yüzünden..

zaten bende orjinallik hastalığı vardır artı bir şeyi sevmem ne arabada ne motorda..kendi orjinal obsiyonları ayrı..

akü ile ilgili birşey olmaz çünkü çok daha az akım çekiyor
ayrıca tesisat yada herhangi birşey bozulmuyor istediğin zaman kendi orjinal ampüllerine dönebiliyorsun :cherry:
o nedenle korkma ve tereddüt etme derim :cat:
 
Katılım
2 Kas 2005
Mesajlar
392
selamlar
benim arkadaş da 600 ytl demişti ama peşin

altan motor 600 ytl ye taktığı malzeme japon malımıydı

uzakdoğu malıydı galiba o da kaliteli ise (çin Harici) bende taktırabilirim tabiki toplu yapacaksak bu işi biraz daha pazarlık yapalım.... mesela thai 600 ytl ye taktığı zaman 50 ytl kazanıyor demişti...

rakamsal bi indirim çoklu taktırırsak belki yapar bide kaç taksit yapar kaç kişiyiz xenon taktıracak bunu bi kendi aramızda karalaştırıp altan motora bi teklif sunalım oda bizi kırmaz heralde onu da zarar ettirmeyecek bi teklif olursa

ne dersiniz...

saygılarımla...
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
58
Selam arkadaşlar :)

alinazik bence kasko'dan parçaları değiştir, en temizi, yerinde olsam hiç düşünmezdim bile :cat:

Benim motorda 900,- Km oldu. Maslakta bahsettiğiniz "Fevzi Usta"ya götürmek niyetindeyim, hele bir havalar düzelsinde :p

beetle65 taktırıncaya kadar Xenon far işini rafa kaldırdım arkadaşlar :p

Benim için şu aralar daha öncelikli olan konu ise halen "mahallemizin kedileri" ::karma::
Yok mu bunun bir çağresi arkadaşlar :silent:
Olmadı son çare hepsini çuvala doldurup vapurdan atıcam, Vedat Arpacı 'da yardım eder artık :queen:
Şaka tabii :wiinkk:

Sevgiler :rendeer:

Erkan Eren
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim kedilerle ilgili yazımı okursan çaresini bulabilirsin...Kısacası "karabiber" denendi, test edildi, onaylandı..
S&S
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst