Allahtan sitenin sponsorlarından da reklam vaziyetlerinden ceza almıyoruz...
@beetle65
zafercim, merak etme Tamer, Taner ikiside tam bizim kıllığımıza göre yerdir. Sorduğun her soruyu dakikalarca anlatmaktan çekinmezler. Motorunun başında durursun, çayını kahveni içersin, istersen bişeylerle uğraşırsın....
Resimlere baktım hakikatten sıra sıra inciler olmuş ( Maşallah nazar değmesin allah olmayanada nasib eylesin )
öncelikle hepinize geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim..
bu gün biraz yoğun olduğum için henüz girebildim net e ..
zafer abi, sözüm daimdir.. tadı damağımda kaldı pazar gününün hava durumunu takip edelimde güneşli günleri değerlendirelim derim..
şimdilik hoşça kalın.. ben buradayım..
Arkadaşlar, benim gene bir sorum var bizim ampuller H4 mü H7 mi?
Teşekkürler.
Arkadaşlar, benim gene bir sorum var bizim ampuller H4 mü H7 mi?
Teşekkürler.