Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
107
küresel ısınma biran önce gercekleşse hiç kar yağmasa güneş olsa hergün bizde keyfini çıkarsak 12 ay burgmanın ya:))
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316
günaydın herkese :rendeer:

Vedatarpacı kardeşim geçmiş olsun :cyclopsan
umarım önemli birşey yoktur

bu arada Duffy kardeşim sana da ne diyeyim bilmiyorum ki
uluslararası üne sahip BURGMAN'cılar olarak :queen:

dün Altan motor'a uğradım
hem yeri öğrenmek hemde tanışmak için

Tamer kardeş yoktu ancak kardeşi orada idi.
çok efendi ve çok sevimli insanlar
yer tam bizim kıllığımıza göre
motor gözümüzün önünde
kahve çay orta sehpada
ilgi alaka muhteşem
valla sizi bilmem ama ben servisimi buldum arkadaşlar
servisten ziyade dost meclisi gibi bir yer inanın
artık geceleri rahat uyuyacağım
kızımı emanet edebileceğim güvenli bir yer var :cat:
sevgi ile kalın
en kısa zamanda görüşmek üzere :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
beetle65, Taner Altan'da işinin üstadıdır. Makineyi gözü kapalı dağıtır, toplar benim varyatör ile ilgili sorunum olduğunda zamanım yoktu izne ayrılmıştım Tamer abiye bıraktım tatile gittim 2-3 gün kaldı zuzu valla merak dahi etmedim hemde ben ne arabamı ne motorumu aslında dikkat ettim ya ben bunu sahibi olduğum her şey için yapıyorum birisi uğraşırken başında duruyorum ama bu güvensizlik değil başka bişey sanırım. :silent:

Suzuki' de ALTAN MOTOR
Ford'da HERFORD :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allahtan sitenin sponsorlarından da reklam vaziyetlerinden ceza almıyoruz...
@beetle65
zafercim, merak etme Tamer, Taner ikiside tam bizim kıllığımıza göre yerdir. Sorduğun her soruyu dakikalarca anlatmaktan çekinmezler. Motorunun başında durursun, çayını kahveni içersin, istersen bişeylerle uğraşırsın....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Suzuki de ALTTAN, BMW de üstten motor:p
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316
Allahtan sitenin sponsorlarından da reklam vaziyetlerinden ceza almıyoruz...
@beetle65
zafercim, merak etme Tamer, Taner ikiside tam bizim kıllığımıza göre yerdir. Sorduğun her soruyu dakikalarca anlatmaktan çekinmezler. Motorunun başında durursun, çayını kahveni içersin, istersen bişeylerle uğraşırsın....

Sağol kardeşim
dün hakikaten bu iş tamam dedim :cat:
zaten ben her hafta sonu sanayideydim :cherry:
şimdi artık yandık
herhelde orada yatarız :queen:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
266
Merhaba beyler ben geldim.

Beetle ondansonra yengede seni ev almıyacak sanayi altı çocuğu olucan:queen:

Şaka bir yana şu 1000 gelsede bende bir tanışsam altan motorla önce thai'ni yaptırdığı şu varyatör olayını bende yaptıracam birde bi arkadaş bana xenon hedaye edecek ama özelliklerini sordu thai bana yardımcı olurmusun .
Saygılar
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Tamer Altan tabelayı değiştiriyormuş.
Kendin boz, kendin tamir et :mrgreen:

Şimdi Vedat demez mi? Vapurda giderken bir usta ile tanıştım diye :mrgreen:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316
Siz ister inanın ister inanmayın
Vedat'ın babasının vapuru var :mrgreen:
adam herkes ile orada tanışmış :queen:
bence yenge ile de vapurda tanışmış olabilir :queen:
şaka bir yana hepiniz çok iyi insanlarsınız
iyi ki pazar günü gelmiş ve sizleri tanımışım :rendeer:
bu arada mangal muhabbetini unutmayalım arada kaynamasın :wiinkk:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
266
Beetle osenin iyiliğin valla şahsen bende sizleri tanımaktan gurur duydum.
ama şu vapur olayına bir el atmak lazım vedat ortalarda yok vapur hala yanaşmadımı ne:queen:
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Resimlere baktım hakikatten sıra sıra inciler olmuş ( Maşallah nazar değmesin allah olmayanada nasib eylesin )
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
selam

öncelikle hepinize geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim..

bu gün biraz yoğun olduğum için henüz girebildim net e ..

zafer abi, sözüm daimdir.. tadı damağımda kaldı pazar gününün hava durumunu takip edelimde güneşli günleri değerlendirelim derim..

şimdilik hoşça kalın.. ben buradayım..
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316
öncelikle hepinize geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim..

bu gün biraz yoğun olduğum için henüz girebildim net e ..

zafer abi, sözüm daimdir.. tadı damağımda kaldı pazar gününün hava durumunu takip edelimde güneşli günleri değerlendirelim derim..

şimdilik hoşça kalın.. ben buradayım..

sözün konusunda hiç şüphem olmadı kardeşim :cat:
umarım en kısa zamanda görüşürüz :bounce:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
266
Arkadaşlar, benim gene bir sorum var bizim ampuller H4 mü H7 mi?
Teşekkürler.
 
Katılım
26 Eyl 2005
Mesajlar
69
Abi ne güzel ya şu Burgman.Alanlara burgmanı olanlara kazasız belasız sürüşler dilerim.Ama Tanımsız senin Nexus a hastayım çok fenaaaa :queen: :queen:

Benim de motorum Honda 600 RR Kırmızı :bounce: :bounce:

Bize de ya Burgman ya Nexus yolu gözüküyor.:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316
Arkadaşlar, benim gene bir sorum var bizim ampuller H4 mü H7 mi?
Teşekkürler.

H4 tabii ki
xenon için araştırıyorsun değil mi ? :pr: :pr:
bu arada aldığın bilgileri bizimle de paylaş lütfen :cat:
thai beni hasta etti pazar günü :queen:
bizim kızlar sarılık geçirmiş gibiydi valla :cyclopsan
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
266
Aksarayda bir yedek parçacı arkadaş var hediye edicek ama bilgi istedi H4 mü H7 mi kaç kalvin diye sordu cevap veremedim bende işi bilenlerden öğreniyim dedim.Xenonlarda motor veya araba fark ediyormu yoksa hepsi aynımı?
Gelişmelerden haberdar ederim ama şimdi beetle sen benide sevmessin diye taktırmayacağım:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst