çok güzel bir pazar günü
çok güzel BURGMAN'lar
en önemlisi çok güzel insanlar bir aradaydı. :rendeer:
hepinizi çok sevdim :wiinkk:
umarım bu dostluk bir ömür boyu sürer
bu arada motorlarımızda iyi anlaştı :queen:
en kısa zamanda keyifli gezilerde görüşmek üzere
emeği geçen herkese çok çok teşekkürler :cat:
arkadaşlar bu arada dün eve dönerken benzin aldım
tam 99,9 km yol yapmışım 4,311 lt benzin aldım
yani 11,86 YTL
buna göre 11,87 ykr yakıyor değil mi :queen:
üstelikte bunun içinde sabah yarım saat çalıştırmam da dahil :queen: :queen: