Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tarih: 17.12.2006 Pazar
Saat: 12:00
Buluşma Yeri: Üsküdar Paşa Limanı Cafe


Tüm Burgman Dostlarını Bekliyoruz
 
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
107
galiba gelemiyorum arkadaşlar :(
eğlenceli gececeğinden adım gibi eminim we gonlüm zizinle iyi eğlenceler duffy benim yerimede gez :)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
266
Duffy, beni tek say çocukları bırakacak yer bulamadık eşim gelemiyor kardeşim su koyverdi oda gezicekmiş ama ben 12de ordayım
Saygılar
 
Katılım
2 Kas 2005
Mesajlar
392
selam

yaaa offf ben yarın arabayı satmak için pazara gitmem gerekiyor.....

bi mucize olursa yeri ve saati biliyorum geleceğim...

hayırlısı bakalım

iyi akşamlar




öpücük sahnesi mükemmel öyle değilmi
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hah her organizasyonda olduğu gibi son dakika kıvırmaları başladı...:p
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
58
Selam arkadaşlar,
Ben yarın saat 12:00 'de ordayım kısmetse :wiinkk:
Not: önceden bahsettim 2 arkadaşımın başka programları var, ben tek gelicem :cat:
Görüşmek üzere :cherry:
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Sonunda buluşma gerçekleşti, çok keyifli çok güzel bir gün geçirdik katılan tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim. İstanbul'un gözleri bayram etti bu kadar Burgman bir arada hiç görülmemiştir. Resimler az sonra :cherry:
Katılan arkadaşlar
Duffy
beetle65
karabatu
erkane
thai
alinazik
vedatarpacı

İlk buluşma yerimiz muhabbete daldık manzarayı bile görmedik
dsc00776of8.jpg

dsc00777rn8.jpg

Motorlar ilk buluşma yerinde toplu halde
dsc00778oy4.jpg

216 cafe ye doğru yoldayken
dsc00784vw5.jpg

beetle65 ve laci Burgman'ı
dsc00786wc5.jpg

216 kafedeyiz
dsc00792lu6.jpg

dsc00794re5.jpg

İşte zuzu larrrrrr
dsc00806nf2.jpg

Thai'nin ateş böceği maşallah :mrgreen:
dsc00812hz0.jpg
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
58
Evet arkadaşlar, bende bugünden çok keyif aldım, sizlerle tanıştığıma çok memnun oldum :flower:

Resimler enfes Dufy, teşekkürler :cat:

Mühüm olan ilkini gerçekleştirmekti, belki dahada mühüm olanı devamını getirmek ve bunu sürekli hale getirmek.. Devamının geleceğinden hiç şüphem yok :wiinkk:

Hepinize güzel bir hafta diliyorum :)

Sevgi & Saygılarımla,

Erkan
 
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
107
fotoğraflara büyük bir hayranlıkla baktım orda olamadığım için çok üzüldüm .
sağlık olsun diyelim bu birlikteliğin daha büyümesi dileklerimle
amin:)daha çok foto olsaydıya bu kadar yetmedi elinize yüreğinize sağlık
:==)
yaşasın burgman kardeşliği:rendeer:
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Resim daha var olmaz mı? Bunlar seçilenler sıcağı sıcağına arkadaşlar da görmek ister dedim :)

Rahat selelerin yukarıdan görünüşü. Buradan adamın yatası geliyor:mrgreen:
dsc00796ie4.jpg

Burada günü bitirirken ama bu başlangıç daha
dsc00813iy4.jpg

Bu duruşlar her yerde olmaz
dsc00807cw7.jpg
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Super bir buluşmaydı sıkça tekrarlayalım arkadaşlar...
Fotograflar icin Duffy'e sonsuz tesekkürler, bir tek makinesini getirmeyi unutmayan oydu cunku....
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Karabatu ve siyah Burgman'ı
dsc00789zu7.jpg

Zuzu'ların sessizliği :p
dsc00809nt8.jpg


Rica ederim ne demek benim için zevkti kameram ın bozulması kötü oldu yolda çekim yapardık :)
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316
çok güzel bir pazar günü
çok güzel BURGMAN'lar
en önemlisi çok güzel insanlar bir aradaydı. :rendeer:
hepinizi çok sevdim :wiinkk:
umarım bu dostluk bir ömür boyu sürer
bu arada motorlarımızda iyi anlaştı :queen:
en kısa zamanda keyifli gezilerde görüşmek üzere
emeği geçen herkese çok çok teşekkürler :cat:

arkadaşlar bu arada dün eve dönerken benzin aldım
tam 99,9 km yol yapmışım 4,311 lt benzin aldım
yani 11,86 YTL
buna göre 11,87 ykr yakıyor değil mi :queen:
üstelikte bunun içinde sabah yarım saat çalıştırmam da dahil :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Alinazik benzin alırken görünüyor elinde telefonla benzinciye su katarsan yes'e basarım diyor :mrgreen:
foto0016nj3.jpg

Tamer Altan'ın deyimiyle ateş böcüğü
foto0017kj1.jpg

beetle65'in bütün gün thai'ye takıldığı müthiş xenon'u :queen:
foto0018bp0.jpg

Bu resimdeki bir farkı bulun.Bulamadıysanız ben söyleyim farkı fiyatı:mrgreen:
foto0019yk9.jpg

Farklı açı
foto0023pw0.jpg

Sıra sıra inciler
dsc00779mc5.jpg

Zühtüpaşa ya bu motor bana bir yerden tanıdık geliyor ama nerden çıkaramadım.
dsc00780yt8.jpg

tüm motorlar seyir sırasında
dsc00785co5.jpg

Thai ve Burgman'ı
dsc00788gz6.jpg

Burgman'lar toplu halde
foto0020ew9.jpg

erkane ve Burgman'ı
foto0013wf7.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
266
Duffy, buluşmadaki emeğin için sana çok teşekkür ederim.:rendeer: Resimler harika kendimi bir anda artizzzz... gibi hissettim:bounce: en kısa zamanda tekrarlıyalım gelemiyen arkadaşlarımızda aramıza katılsın isterim.
Saygılar


Birde fotoğrafları çeken olmanın enkötü yanı :pr: sadece motorunun artizz olabilmesi:queen: ama bidahaki sefere biz seni artizz yaparız üzülme:salut:
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Karabatu, ne demek ben size teşekkür ederim. Bu çekirdek grubun içine yeni arkadaşları da bekliyoruz.
dsc00816gb0.jpg

Ya bu arada vedatarpaci ve benim resmim yok yahu şimdi farkettim :salut:
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
beyler dünkü keyif bır başka olmuş TADI DAMANIZDA KALSIN
cok istedim ama olmadı :((((( kusura bakmayın !!!!!!!!!!
saglık sorunları olunca mecburen gelmeyı iptal etmek zorunda kaldım
a ateş böcegi farkın bellıydı bence fiatın daha fazla seyler var dı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst