Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Merhaba,
Ben yeni üyeyim ve bir senedir motosiklet kullanıyorum. O nedenle acemice sorular sorarsam kusura bakmayın.
Burgman AN 650 aldım ve şu an 3000 km.deyim.
İlk servisi 1000 km de yaptırdım ve bir daha 6000 de gel dediler! Ancak motor yağını kontrol etmemi de söylemediler. (30 senedir araba kullanırım. Yağa bakmamak benim hatam)
Forumlardan okuduğum çok faydalı bilgiler var.
Bu arada yağ çubuğunu bulamadım!
Yardımcı olursanız sevinirim. Sol tarafta vidalı bir kapak var onu açtım baktım? Yok!
Acemilik işte...

Hayırlı olsun yeni motorunuz an650 de yağ eksiltme olduğunu sanmıyorum ama yinede kontrol etmekte fayda var.. &50 kullanmış tecrübeli arkadaşlar size buğün cevap verecektir. Serhat kardeşim nerelerdesin bak sana ihtiyaç var.

emrecim sabah sabah güldürdün beni kardeşim ya. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

bu sabah sen ya çok şakacısın yada burgman almak için motoruna piyasa yapmaya çalışıyorsun. :):):)

burgmanla kıyas edilecek motor mu kymco??

ister istemez eski bir büyüğümüzün lafı geldi aklıma söz konusu maxi scooter sa burgman ve DİĞERLERİ:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

:):) Ya bilseydim benim motoru emreye satardık.
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
ben de yardım alırım sanmıştım...
yine de teşekkürler

Burgman 600'lerde yağ eksiltme gibi sorunları yoktur. Ancak ben kullanmadığım için bu aracın yapı nereden kontrol edilir bilemiyorum. creativefx arkadaşımız bir süre an650 kullandı eminimki okursa yardımcı olacaktır. An650'de benim hatırlatmak istediğim motor yağı değişiminde şanzıman yağınında kontrol edilmesi
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
yarın akşam 20.00 de starbucks çiftehavuzlarda gayrısız içtima yapılacaktır. görüşmek üzere..
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
260
Merhaba,
Ben yeni üyeyim ve bir senedir motosiklet kullanıyorum. O nedenle acemice sorular sorarsam kusura bakmayın.
Burgman AN 650 aldım ve şu an 3000 km.deyim.
İlk servisi 1000 km de yaptırdım ve bir daha 6000 de gel dediler! Ancak motor yağını kontrol etmemi de söylemediler. (30 senedir araba kullanırım. Yağa bakmamak benim hatam)
Forumlardan okuduğum çok faydalı bilgiler var.
Bu arada yağ çubuğunu bulamadım!
Yardımcı olursanız sevinirim. Sol tarafta vidalı bir kapak var onu açtım baktım? Yok!
Acemilik işte...

oncelıkle hayırlı olsun.
650 lerde (600 luk burgman henuz cıkmadı denızcım) yag cubugu yoktur.
Cam bölge vardır grenajları çıkarmadan orta ayak açıkken bakabilirsin.
Ben 10000 km kadar kullandım.Bir damla yağ eksiltmedi(Dandik 400 lere benzemez yani)
3 çeşit yağ kullanır 3 farklı yere konulur..burgman 650 ler (motor,sanzuman ve son dişli olamk üzere.)
Sakin bilmeyen kimseye dokundurtma hatta turkiyede bu motordan anlayan servis sayısı 3 ü geçmez.Motor yagını değiştirirken bilmeden yan ve alttaki iki tapayı açıyorlar ve yalnız motor yağını değiştirip kapıyorlar .Motor 500 km sonra pert ...Tamiri tr de mümkün değil:queen::queen::queen::queen:

Detaylı bilgi istersen özele mail adresini gönder dosyaları göndereyim...:bounce:
 
Katılım
28 May 2009
Mesajlar
5
Arkadaşlar ilgileriniz için çok teşekkür ederim.
Sizlerden ve int.den aldığım bilgiler yeterli oldu.
Bu arada kadıköy yakasında güvendiğiniz bir servis var mı?
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
Sakin bilmeyen kimseye dokundurtma hatta turkiyede bu motordan anlayan servis sayısı 3 ü geçmez.Motor yagını değiştirirken bilmeden yan ve alttaki iki tapayı açıyorlar ve yalnız motor yağını değiştirip kapıyorlar .Motor 500 km sonra pert ...Tamiri tr de mümkün değil:queen::queen::queen::queen:

korku filmi gibisin ya:cyclopsan 500 km sonra pert:silent: sen o motordan anladıysan herkes anlar zaten. olum yolda giderken marşpiyerin düştü onu farketmedin. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Arkadaşlar ilgileriniz için çok teşekkür ederim.
Sizlerden ve int.den aldığım bilgiler yeterli oldu.
Bu arada kadıköy yakasında güvendiğiniz bir servis var mı?

Ben fenerbahçeden kalkıp maslak oto sanayideki fevzi ustaya gidiyorum, yol uzun deme motor servisi çok önenmli.
Fevzi usta herzaman yardımcı olmuştur bizlere, senin motosikletinede aynı itinayla bakacaktır. Yinede sen bilirsin
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
260
Sakin bilmeyen kimseye dokundurtma hatta turkiyede bu motordan anlayan servis sayısı 3 ü geçmez.Motor yagını değiştirirken bilmeden yan ve alttaki iki tapayı açıyorlar ve yalnız motor yağını değiştirip kapıyorlar .Motor 500 km sonra pert ...Tamiri tr de mümkün değil:queen::queen::queen::queen:

korku filmi gibisin ya:cyclopsan 500 km sonra pert:silent: sen o motordan anladıysan herkes anlar zaten. olum yolda giderken marşpiyerin düştü onu farketmedin. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Valla vedat burada motor konusunda konuşmayacak tek kişi sensin.
Hayatında bir bujiyi değiştirmemiş olanlar konuşmasın kardeşim.
Ama merak etme motor kullanmayaı sana ögrettiğim gibi bakım ve teknik konuda da sana eğitim vereceğim......:queen::bounce:
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Harbiden len Burgman 600 yazmışım ee tabii 600 lük 4 Silindirin tadını alınca adam 50cc'yi görmüyor gözü:queen:
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
28
Arkadaşlar merhaba, yeni başlayanlarla biraz bilgi paylaşalım,1- dün izmir -çeşme yaptık,2 kişi , gidiş eski yoldan geliş otobandan , devamında seferihisar siğacık ve son olarak "home sweet home" yaklaşık 260 km yol oldu , 90-110 u pek geçmedim, fullemiştim 30 tl benzin aldım ,yani yaklaşık km de 0,12-0,13 tl yakıyor 2- Uzun yol için tek kelimeyle mükemmel , ama ön rüzgarlığın bir boy büyüğü varmıdır bilmiyorum ama, varsa heralde rüzgar açısından daha iyi olacaktır,özellikle artçı için. 3- Motor Gücünün etkisini 5000 devirden sonra hissediyorsunuz , yokuş yukarı giderken , 80-90 la, sıkıştığımız bir anda biraz gaza yüklenince 7000 devirlere çıkınca yani hemen aradan sıyrılabildik, (120 lere çıktık diyebilirim), sonuç olarak daha bir hafta oldu ama " BURMAN VE DİĞERLERİ " GERÇEKMİŞ....(NOT; Daha yağ yakmadı.)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst