- Katılım
- 14 Mar 2007
- Mesajlar
- 338
Merhaba,
Ben yeni üyeyim ve bir senedir motosiklet kullanıyorum. O nedenle acemice sorular sorarsam kusura bakmayın.
Burgman AN 650 aldım ve şu an 3000 km.deyim.
İlk servisi 1000 km de yaptırdım ve bir daha 6000 de gel dediler! Ancak motor yağını kontrol etmemi de söylemediler. (30 senedir araba kullanırım. Yağa bakmamak benim hatam)
Forumlardan okuduğum çok faydalı bilgiler var.
Bu arada yağ çubuğunu bulamadım!
Yardımcı olursanız sevinirim. Sol tarafta vidalı bir kapak var onu açtım baktım? Yok!
Acemilik işte...
Hayırlı olsun yeni motorunuz an650 de yağ eksiltme olduğunu sanmıyorum ama yinede kontrol etmekte fayda var.. &50 kullanmış tecrübeli arkadaşlar size buğün cevap verecektir. Serhat kardeşim nerelerdesin bak sana ihtiyaç var.
emrecim sabah sabah güldürdün beni kardeşim ya. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
bu sabah sen ya çok şakacısın yada burgman almak için motoruna piyasa yapmaya çalışıyorsun.
burgmanla kıyas edilecek motor mu kymco??
ister istemez eski bir büyüğümüzün lafı geldi aklıma söz konusu maxi scooter sa burgman ve DİĞERLERİ:mrgreen::mrgreen::mrgreen: