Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
Selamlar arkadaşlar aradan bir yıl geçti sanırım sabrettim sabrettim sabrettim ve tabiki para biriktirdim ve ehliyet aldım:)ve bir motor alıyorum artık,başlangıç içinde ikinci el bir burgman an 400 düşünüyorum.Ancak başlangıç için uygunmudur ondan emin değilim aydınlatırmısınız beni?hiç tecrübem yok sayılır.Sıkı durun yakında aranızda olacağım:)

başlangıç için ağır ve kuvvetli kalır bence, bir süre daha ufak ve hafif makine ile trafiğe, ikiteker üzerinde olmaya alışmanı tavsiye ederim. tabi direkt yarış motoruyla başlayan da var, hayat senin hayatın, gönlünce harcayabilirsin.
 
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
60
izmir deki servisleri tanıyan var mı,biri doga biri motostop..doga mesur ama motostop daha samimi geldi,digeri sagolsun bayagı ticari sanki, onumuzdeki hafta yag,yagfiltresi,hava filtresi ve buji degistirecegim ozellikle tavsiye edebileceginiz yer var mı..
tabii genelde hepiniz istanbul dasınız..burada da bir kac arkadas var belki ozellikle fikri olan vardır..altan bros yok burada maalesef..gerci onlarda forumda gorunmuyor artık..
bir de gumus gri burgman ın boya kodunu biliyor musunuz,alt grenajı boyatacagım aynı boyayı yaptırırsam iyi olur..
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
37
Selamlar,

Ben yeni üye oldum. Organizasyon ve gezi yapıyor musunuz? Burgman kullanan kaç kişi var acaba forum içinde?
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
izmir deki servisleri tanıyan var mı,biri doga biri motostop..doga mesur ama motostop daha samimi geldi,digeri sagolsun bayagı ticari sanki, onumuzdeki hafta yag,yagfiltresi,hava filtresi ve buji degistirecegim ozellikle tavsiye edebileceginiz yer var mı..
tabii genelde hepiniz istanbul dasınız..burada da bir kac arkadas var belki ozellikle fikri olan vardır..altan bros yok burada maalesef..gerci onlarda forumda gorunmuyor artık..
bir de gumus gri burgman ın boya kodunu biliyor musunuz,alt grenajı boyatacagım aynı boyayı yaptırırsam iyi olur..


arkadaşım DOĞA MOTOR gideceğin adres derim ben:cat:
gittiğinde MUSTAFA ABİMİN selamı var de (O kim derlerse DeLi650 kullanan en çok sevdiğin müşterin ArapKadri de :queen:) HAKAN ABİye (servis müdürü) TUNCAY, OLCAY ve METİN kardeşlerime makinan ile ilgili ne varsa isteğin doğrultusunda en iyi ve en ekonomik şekilde yapılır emin ol :)

yok abi ben MOTO-STOPa gidecem kararım ordan yana dersen ordada TÜRKER kardeşime selamımı söle :cat:
gereken ilgiyi gösterir sağolsun:)

eh bu cevaplar seni tatmin etmedise getir benim garajda be yapayım makinanın bakımını olurmu :p
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
126
2005 model kapkara burgmanı mı dun teslim aldım alır almaz hemen xenon ları taktım maşallah yüzü gözü açıldı motorun......hayırlısıyla aranızdayım biraz da yuksek olsaymış çok iyi olacakmış walla:(
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
52
istanbul sarıyerdeyim motorun muyane zamanı geldi muayenede istenen ler hakkında bilgisi olan varmı + kemerdeki yerde muayene yapılıyormu yapılmıyorsa yeni adres neresi bilen varmı arkdşlr teşekkür ederim
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Selamlar,

Ben yeni üye oldum. Organizasyon ve gezi yapıyor musunuz? Burgman kullanan kaç kişi var acaba forum içinde?

Arada sırada gezi yapıyoruz, şimdi bahar geldi artık yavaş yavaş organizasyonlar başlar. Burayı takip ederseniz bilgi veriliyor..
Starbucks toplantılarımız oluyor ara ara onlarada katılabilirsiniz.


Savaş, hayırlı uğurlu olsun yeni motorun.
Şimdi netten baktım nedir bu diye, aman diyorum korkunç bişey dikkatli ol.
En kısa zamanda toplanalımda görelim senin yeni atı
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
69
Arada sırada gezi yapıyoruz, şimdi bahar geldi artık yavaş yavaş organizasyonlar başlar. Burayı takip ederseniz bilgi veriliyor..
Starbucks toplantılarımız oluyor ara ara onlarada katılabilirsiniz.


Savaş, hayırlı uğurlu olsun yeni motorun.
Şimdi netten baktım nedir bu diye, aman diyorum korkunç bişey dikkatli ol.
En kısa zamanda toplanalımda görelim senin yeni atı

sağol kardeşim allah razı olsun evet bayağı tehlikeli ama ben onu uysallaştırarak kullanıyorun
 
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
60
gumus gri burman alt grenaj cizik,boyatmak istiyorum,arabadaki gibi bir boya kodu filan var mıdır arkadaslar..
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
283
gumus gri burman alt grenaj cizik,boyatmak istiyorum,arabadaki gibi bir boya kodu filan var mıdır arkadaslar..

Bence boya kodu olması gerekiyor. Servisine sor bir derim, onlarda teknik dökümanları olması lazım. Ama bulamazsan granajı boyayacak ustaya sor kaç gram boya lazım olduğunu. Motoru götür boyacıya ayarlasın rengini. Tabi ki sende iyice bak. O anda tonu sana aynı gelebilir ama, parça boyanınca farklı durur. Onun için iyice kontrol et derim. Ama bu işlerde boyacı da önemli tabi. Boyayı kalın atsa koyu olur, ince atsa o zaman da açık olur rengi. İyi ayarlaması lazım.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
339
gumus gri burman alt grenaj cizik,boyatmak istiyorum,arabadaki gibi bir boya kodu filan var mıdır arkadaslar..

Bunu bende araştırmıştım bir ara. Standox firmasının sitesinde bulmuştum. Ama tam kod yok, yerine rengi elde etmen için ne kadar boya karıştırman gerektiği belirtilmiş. Aşağıdaki linkte iki tür boyamadan birini seçip sağ ok tuşuna basınca bu karışım miktarlarını veriyor. (1 lt boya için)

http://www.sxcolor.info/scripts/colorinfo.dll/quality?b=1&m=001&l=3&flow=special&category=0002&carmaker=0030&categorylable=Motocycle&carmaker=SUZUKI+MOTORCYCLES&colorcode=736476|SONIC+SILVER-MET._______________________|0___|0___||YD8_______
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Arkadaşlar yarın akşam herzamanki starbucksta toplanıp baharın gelişini lattelerimizle kutlayalım:queen:

Bu davet herkeze açıktır, yeni burgmancı arkadaşlarıda bekliyoruz.

Bilmeyenler için yol tarifi; Bağdat caddesinden bostancı kadiköy istikametinde ilerlerken Göztepe ışıklardan sonra sağda Korlas motor vardır onun 100 mt ilersinde sağ tarafta kalan starbucks ta saat 20:00, 20:30 arası görüşmek üzere..:cat:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
Arkadaşlar yarın akşam herzamanki starbucksta toplanıp baharın gelişini lattelerimizle kutlayalım:queen:

Bu davet herkeze açıktır, yeni burgmancı arkadaşlarıda bekliyoruz.

Bilmeyenler için yol tarifi; Bağdat caddesinden bostancı kadiköy istikametinde ilerlerken Göztepe ışıklardan sonra sağda Korlas motor vardır onun 100 mt ilersinde sağ tarafta kalan starbucks ta saat 20:00, 20:30 arası görüşmek üzere..:cat:

şükürler olsun bu senede baharı gördük:)

havadanmıdır nedir içimde bir heyecan var. yarın akşamı iple çekiyorum:rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
283
Bunu bende araştırmıştım bir ara. Standox firmasının sitesinde bulmuştum. Ama tam kod yok, yerine rengi elde etmen için ne kadar boya karıştırman gerektiği belirtilmiş. Aşağıdaki linkte iki tür boyamadan birini seçip sağ ok tuşuna basınca bu karışım miktarlarını veriyor. (1 lt boya için)

http://www.sxcolor.info/scripts/colorinfo.dll/quality?b=1&m=001&l=3&flow=special&category=0002&carmaker=0030&categorylable=Motocycle&carmaker=SUZUKI+MOTORCYCLES&colorcode=736476|SONIC+SILVER-MET._______________________|0___|0___||YD8_______

Zaten boyacıda kodu varsa hazırlaması zaman almaz. şimdi neredeyse bütün boyacılarda (boya satan dükkanlarda) mix dediğimiz bir alet var. Bu alet ile iki dakkada en kalitesinden boya hazırlanabiliyor. Çünkü boyaları da birbirkerine katmadan önce karıştırıyor. Tortu mortu hiç bişey kalmıyor. Boya kodunu girince de hangi boyadan ne kadar kyacağını yazıyor. hasas bir tartının üzerine boş kap konup tartı sıfırlanıyor. Her rengi koyduktan sonra sıfırlıyor ve sonra da karıştırıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst