- Katılım
- 13 Şub 2006
- Mesajlar
- 558
Selamlar arkadaşlar aradan bir yıl geçti sanırım sabrettim sabrettim sabrettim ve tabiki para biriktirdim ve ehliyet aldımve bir motor alıyorum artık,başlangıç içinde ikinci el bir burgman an 400 düşünüyorum.Ancak başlangıç için uygunmudur ondan emin değilim aydınlatırmısınız beni?hiç tecrübem yok sayılır.Sıkı durun yakında aranızda olacağım
![]()
başlangıç için ağır ve kuvvetli kalır bence, bir süre daha ufak ve hafif makine ile trafiğe, ikiteker üzerinde olmaya alışmanı tavsiye ederim. tabi direkt yarış motoruyla başlayan da var, hayat senin hayatın, gönlünce harcayabilirsin.