Suzuki Suzuki AN 125 HK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

345

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
270
2000 ytl fiyat çok iyi ya:queen: bizim burada en yakın bayii bodrumda birazdan arayacağım oda bu fiyattan vermeye razı olursa inşallah bende düşünüyorum:cat:
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
Geçmiş olsun

Arkadaşlar adiler "bu hafta zam gelecek dedi" gittim aldım geçen cuma motoru 2.200 e bu hafta 1.999 YTL olmuş hemde yetkili bayi korlas kadıköyde iyi mi ?

Acayip sinir oldum ve soğudum motordan şimdi valla...
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
20
arkadasım senin adına üzüldüm valla.. nolcak işte pazarlama politikası, güvenmiceksin bunlara... ama yine de iyi fiyattan almışsın, ben bu pazartesi ıspartadaki bayiyle konuştum 3000 dedi.. oha! dedim, acele et mayısın 15'inde 3200 olacak dedi ama dün fiyat 1.999 oldu. bence soğuma motorundan yine de iyi fiyata almışsın, hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız sürüşler..
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
169
Arkadaşlar adiler "bu hafta zam gelecek dedi" gittim aldım geçen cuma motoru 2.200 e bu hafta 1.999 YTL olmuş hemde yetkili bayi korlas kadıköyde iyi mi ?

Acayip sinir oldum ve soğudum motordan şimdi valla...

geçen sene 2.900 + plaka 'ya almış biri olarak haline şükret diyorum :cherry:
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
27 Şubat ta (Plaka herşey dahil 2600 ama bir kısmı Kredi kartından olduğu için vade farkıyla 2780' e gelmişti) aldım. ve alırken hafta başı zamlanıyor denildi. Oyüzden birkısmını K.Kartından çektirmiştim. Ahhh kafam biraz daha bekleseydim. Siz siz olun bölye şeylere kanmayın şu an ki fiyatlar oldukça makul, değerlendirin bence
 

345

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
270
Arkadaşlar biraz önce bodrumdan marmarise muğladaki tüm suzuki bayilerini aradım.Sonuç hüsran adamlar burnundan kıl aldırmıyorlar:farao: en düşük 2450 ytl fiyat çektiler.İstanbulda 2000 ytl siz yapamazmısınız peşin alıcam dedim.Adam benle iddalaştı istanbulda 2450 den aşağı alamazsın diye.Bi sahibinden com u açda bak madem dedim kapattım:pr:
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
86
hiçbi parçasını değiştirmedim ama bi arkadaş bahsetmiş aynı sorun bendede var servise götürünce onada baktırıcam biraz hızlanınca gaza asılında önden bi titreme geliyor

ben gösterdim lastiğin havası inmiş ondan titreme yapıyormuş şu anda bi problem yok
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
169
benim far altı grenajı kırık, yemin ediyorum tırsıyorum gidip sormaya fiyatını :salut: en az 150 ytl isterler. görünmeyen bi yer olsa yaptırmayacağım ama gözüm çok takılıyor :pr:

kiriklw8.jpg
 
Katılım
8 Ara 2007
Mesajlar
342
Agility 125 gibi bi rakibi varken işi çook zor . TGB de piyasaya giriyor hadi bakalım.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
20
Arkadaşlar biraz önce bodrumdan marmarise muğladaki tüm suzuki bayilerini aradım.Sonuç hüsran adamlar burnundan kıl aldırmıyorlar:farao: en düşük 2450 ytl fiyat çektiler.İstanbulda 2000 ytl siz yapamazmısınız peşin alıcam dedim.Adam benle iddalaştı istanbulda 2450 den aşağı alamazsın diye.Bi sahibinden com u açda bak madem dedim kapattım:pr:

arkadaşım iyi yapmışın valla:) bunlara güven olmuyo, kimbilir kaça alıyolar üstünden kaç lira kar ediyolar...

hele 3500'den satarken ettikleri kârı düşünemiyorum bile:cyclopsan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@kenny@

kardesim geçmiş olsun amma moral bozuyodur sıfır aldın hevesin geçmeden hasar ALLAH kazadan beladan korusun..
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
62
Arkadaşlar ben napıyım ben bu motoru ilk cıktığında aldım 3800 ytl ye siz diosunuz 2200 1900 ben napıyım gitti 1800 böyle olcagını bilseydim runner alırdım 2.el ...

Arkadaşlar ben bide buna iridyum buji taktım.yağını yeni deiştirdim.Motorun performansı düştü ve benzin içmeye başladı.Sübap,benzin filtresi,karbiratör temizliğini herhangibir motorcuda yaptırsam olur mu?
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
Kısmet olursa bu pazar (11 mayıs) hanımla beraber ümraniyeden ağva ya gidip piknik yapıp döneceğiz. Şileden sonra ilk artçılı uzun yolumuz olacak. Motorun performansı ile ilgili yazacağım buraya... Dua edin inşallah problemsiz gidip geliriz... Gezi fotolarını da münferit geziler ile ilgili başlığa koyacağım inş.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
20
gokayugur, şimdiden hayırlı yolculuklar, mola vermeden yaptığın km'yi de yazarsan seviniriz..
 

345

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
270
arkadaşım iyi yapmışın valla:) bunlara güven olmuyo, kimbilir kaça alıyolar üstünden kaç lira kar ediyolar...

hele 3500'den satarken ettikleri kârı düşünemiyorum bile:cyclopsan

Kar yapsınlar ya gözüm yok sonuçta adamlar para kazanıp geçimlerini sağlayacaklar.Benim kızdığım nokta, şu fiyata veriyorlar diyorum imkanı yok kurtarmaz diyor iddalaşıyor.Eee arkadaşım kurtarmıyor madem bu istanbuldaki firmalar kızılayla mı anlaştı hayır işimi yapıyorlar:pr: karşılarındakini salak yerine koymaya çalışan satıcılara uyuz oluyorum:farao: o fiyata veremem de geç zorla bana mal sat diye yalvarcak değilim ya sana:queen: bide ağızlarına dolamışlar biz kask hediyesi veriyoruz ama diye:pr: 15 liralık kasklardan değilmi yaw ben vereyim sana 2 tane diyeceksin:queen:eek:lmayacak...2250 liraya kadar bulursam alıcam yoksa istanbuldan trenle getirmeyi planlıyorum valla...otobüs bagajında bile olur sonuçta her halükarda bana 2450 ytl den daha aşağı patlar tahminimce 2200-2250:cat:hem burdaki karnı toklara para kazandırmamış olurum hemde farkıyla 70 litreden fazla benzin alırım buda 2000 km ye yakın yol yapar:cat:çok mu cimrileştim ne:silent::queen:
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
Kar yapsınlar ya gözüm yok sonuçta adamlar para kazanıp geçimlerini sağlayacaklar.Benim kızdığım nokta, şu fiyata veriyorlar diyorum imkanı yok kurtarmaz diyor iddalaşıyor

Arkadaşım dediğin satıcıların çoğu Anodolu da ve yetkili bayi değil Allah bilir o motorları ne zaman ve çekle senetle kaça aldılar, yani tabiki adam kurtarmaz derken haklı, İstanbul fiyatları ile karşılaştırmak seni yanıltır. Burdaki satıcı kendisi yetkili bayi ya da direkyetkili bayiden anlaşmalı alıp sattığı için o fiyatı verebiliyor.

Selamlar
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
gokayugur, şimdiden hayırlı yolculuklar, mola vermeden yaptığın km'yi de yazarsan seviniriz..

Sağolasın. Tekbaşıma daha önce ağvaya gidip gelmiştim. Ama yolun çoğunu sürekli tam gazda gittiğim için motoru fazla zorlamışım ve daha önce bu başlıkta belirttiğim o kalkıştaki titremeler başlamıştı. Şimdi bide 2 kişi olunca 45-60 dk. da bir 10-15 dk. mola vererek gitmeyi düşünüyorum. Anlayacağın fazla kasmayacağım motoru... ama km , benzin v.s. performans bilgilerini yazarım buraya
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
62
Arkadaşlar ben bide buna iridyum buji taktım.yağını yeni deiştirdim.Motorun performansı düştü ve benzin içmeye başladı.Sübap,benzin filtresi,karbiratör temizliğini herhangibir motorcuda yaptırsam olur mu?
Yardımcı olucak yok mu?
 
Katılım
7 May 2008
Mesajlar
21
arkadaşım normal motorcular tabiki bakar yapabilirlerde ama ben yetkli ervise götür baktır derim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst