Arkadaşlar adiler "bu hafta zam gelecek dedi" gittim aldım geçen cuma motoru 2.200 e bu hafta 1.999 YTL olmuş hemde yetkili bayi korlas kadıköyde iyi mi ?
Acayip sinir oldum ve soğudum motordan şimdi valla...
hiçbi parçasını değiştirmedim ama bi arkadaş bahsetmiş aynı sorun bendede var servise götürünce onada baktırıcam biraz hızlanınca gaza asılında önden bi titreme geliyor
Arkadaşlar biraz önce bodrumdan marmarise muğladaki tüm suzuki bayilerini aradım.Sonuç hüsran adamlar burnundan kıl aldırmıyorlar:farao: en düşük 2450 ytl fiyat çektiler.İstanbulda 2000 ytl siz yapamazmısınız peşin alıcam dedim.Adam benle iddalaştı istanbulda 2450 den aşağı alamazsın diye.Bi sahibinden com u açda bak madem dedim kapattımr:
ben gösterdim lastiğin havası inmiş ondan titreme yapıyormuş şu anda bi problem yok
arkadaşım iyi yapmışın vallabunlara güven olmuyo, kimbilir kaça alıyolar üstünden kaç lira kar ediyolar...
hele 3500'den satarken ettikleri kârı düşünemiyorum bile:cyclopsan
Kar yapsınlar ya gözüm yok sonuçta adamlar para kazanıp geçimlerini sağlayacaklar.Benim kızdığım nokta, şu fiyata veriyorlar diyorum imkanı yok kurtarmaz diyor iddalaşıyor
gokayugur, şimdiden hayırlı yolculuklar, mola vermeden yaptığın km'yi de yazarsan seviniriz..