Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Berbat birşey olmuş harcanan emeğede,zamanada,parayada yazık...Zevksiz ötesi artık sözün bittiği yer çok kötüler gördümde bu kadarını uzun zamandır görmemiştim
dil'e kolay dostum kötülmek ama insanın onu yaparken duyduğu haz, zevk ve istekten anlamayan sadece parmaklarını kullanır harflere basar. aklına geleni yazar geçer. zevk meselesi. ben emeğe saygı duyarım. keşke benim de elimden böle maharetler gelse de ybr'a bişeyler yapabilsem
Düşünce güzel,emek güzel. Bence maddi imkanları biraz daha iyi olsaydı daha iyisini yapabilirdi. Helal olsun yinede maddiyat her zaman kazanılabilir önemli olan kısmı yapan kişide mevcut.