motor önden boğalara benzemiş...:queen:
ewt katılıyorumtam o yorumu yapcaktım sen yazmıssın zaten
güzel bir motosiklet yapmıslar ama gereksiz diye dusunuorum zaten buna yaptıgın masraf + harcagıdın zaman.. onun yerıne gıder ss motosiklet alablırsın zaten![]()
motor önden boğalara benzemiş...:queen: