supersport scooter (modlu) :)

Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
bu resmleri bana bi ark yolladı kaldım ölece adam ne emek harcamış..:cat::queen:





 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
ellerine sağlık adam düşünmüş yapmış gerçi önü pek hoşuma gitmesede emeğe saygı:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Valla harika yapmış...Helal olsun......:p

Kaskı da ayaklığa koymuş..... :queen::queen:

Ben sevdim.....:cat:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
grenajları daha büyük yapıp altında çin malı gözükmese daha iyi olurmuş.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
süpeeeeeeeeer yaaa :mrgreen:

harbi çok hoşuma gitti biyandan güldüm bi yandan bayıldım abi elini öperim onu yapan adamın ya helal olsun malını nasıl seviyor valla

çok hoşuma gitti hakikatten benım adıma tebrik ediver :rendeer:
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
sport sporttur scooterda scooter.herşeyi amacına uygun kullanmak lazım.benim pek hoşuma gitmedi açıkçası ama emeğine sağlık.
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Farın üstündeki şey ön çamurluk
iyi uydurmus
ahaha
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
yapmaaa bunu,,,yapmaaa bunuu:pr: işte türkiyedeki motor aşkı ama bence saçma olmuş tabiki emeğe saygı ama ııı ıhh olmamış
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
286
ya çoğumuz o tip motorlardan kullandık...
Keşkee görüntüsüde gidişi gibi olsaymış...
saDece öylesine binilir insan utanır yaw :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst