supersport scooter (modlu) :)

Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Güzel olmuş... :) Uğraştığı yeterli zaten. Bide arkaya oturan ayağını nereye koyacak onuda geliştirir heralde. Sport Touring olmuş bence. Gidonuda hallederse tamamdır. :)
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
155
bence ustunde bıraz daha ugrassa parçalar üstünde 'EMANET' gıbı durmasa guzel olabılır:)ama kesınlıkle emege saygı dıorum adam denemıs ve yapmış ılk bakısta pek anlamıosun ama sonrada cok goze batıo:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu nedir şimdi buna harcadığı parayla 2 tane scooter alırdı yaw:p
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Ben çok sevdim valla. Yapanın ellerine sağlık. Yaratıcı bir kişilikle karşı karşıyayız. Motor sevgisi başka bir şey yahu... Scooter olması, Çin'li olması, Alman olması, vitesli olması, 250 yapması filan hiç önemli değil, onların hepsinin birer ruhu var...
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
bence motortun orjinal tipi daha güzeldi ama madem yapmışlar bizede takdir etmek yakışır....
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
motor önden boğalara benzemiş...:queen:

ewt katılıyorum :) tam o yorumu yapcaktım sen yazmıssın zaten :)

güzel bir motosiklet yapmıslar ama gereksiz diye dusunuorum zaten buna yaptıgın masraf + harcagıdın zaman.. onun yerıne gıder ss motosiklet alablırsın zaten :)
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
ewt katılıyorum :) tam o yorumu yapcaktım sen yazmıssın zaten :)

güzel bir motosiklet yapmıslar ama gereksiz diye dusunuorum zaten buna yaptıgın masraf + harcagıdın zaman.. onun yerıne gıder ss motosiklet alablırsın zaten :)

Emin misin?
.........................................
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
marşa basmasıyla ,grenajın kendini salı vermesi ay nı anda olcak gibi duruyo fakat bu tür yetenekleri olan insanlara destek verilmesi taraftarıyımm maddi değil tabi manevi:p
 
Katılım
19 Eki 2005
Mesajlar
83
süper ya, çok becerikli insanlarımız var bunlar değerlendirilmeli kuralkan nerelerdesin böyle insanlardan fikir alda sollayalım tasarımda italyanları japonları :D
tebrikler..
umarım gerçeğinede kavuşursun..
kib.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst