supersport scooter (modlu) :)

Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
101
çok saçma ve iğrenç olmuş :farao::farao::farao: emek harcadın madem birazda para harca güzel bişeye benzet tam bir hurda yığını olmuş yahuuu
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
eheuehe değişik bi çalışma olmuş

Bizim cerrahiyede lazım bundan birtane :mrgreen:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Berbat birşey olmuş harcanan emeğede,zamanada,parayada yazık...Zevksiz ötesi artık sözün bittiği yer çok kötüler gördümde bu kadarını uzun zamandır görmemiştim
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
arkadaşlar bu kadar acımasız olmayın tamam mükemmel değil ama bi düşünün benğenmediğiniz bu şeyn ne kadarını yapabilirsiniz!!!!!!:wiinkk:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
arkadaşlar bu kadar acımasız olmayın tamam mükemmel değil ama bi düşünün benğenmediğiniz bu şeyn ne kadarını yapabilirsiniz!!!!!!:wiinkk:

dil'e kolay dostum kötülmek ama insanın onu yaparken duyduğu haz, zevk ve istekten anlamayan sadece parmaklarını kullanır harflere basar. aklına geleni yazar geçer. :) zevk meselesi. ben emeğe saygı duyarım. keşke benim de elimden böle maharetler gelse de ybr'a bişeyler yapabilsem :)
 
Katılım
6 Tem 2008
Mesajlar
76
Düşünce güzel,emek güzel. Bence maddi imkanları biraz daha iyi olsaydı daha iyisini yapabilirdi. Helal olsun yinede maddiyat her zaman kazanılabilir önemli olan kısmı yapan kişide mevcut. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
38
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
walla süper olmuş yaa ama eksik war yaa yoşumiro eksoz we ön takımı düşürmen lazım kardeşş :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
38
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynısından bende istiyom walla yaaaaa:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
TÜRKLER niye hep böle kimsenin yapamadığı bişeyi yapar ama nedense boş şeyler yaparlar:queen:
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
222
Bu desenleri nereden bulmuş ya :D Hiçbir yer birbirini tutmuyor... Bide motoru yıkamamış galiba veya olay yeni yapılmamış..

Ama emeğe ve tasarımcı ruha saygı, tebrikler, ellerine sağlık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst