supersport scooter (modlu) :)

Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
mondi bu be maxi degil 151 rs valla helal olsun adam bal gibi imkan verilsin hayabusa yapayım diyo tabiki emege saygı:cat:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Kırmak istemem kimseyi ama bence çok kötü. Orjinal hali bile bundan iyidir yani.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
komik yaw:queen: ama benim storm a yapsam buna 10 basar zaten önden race motorlara benziyor:cherry:
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
tam bi skandal :queen: emek göstermiş eyvallah ama yazık günah o kadar emeğe. kabus olmuş bu fenomen olmuş :mrgreen:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
ahh canım yazık yaa nedir bu s.s. racing özentisi yaa ben nakedleredaha çok özeniyorum racing motorum olsa grenajları sökerim ama grenajsıza grenaj takmam
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
komik yaw:queen: ama benim storm a yapsam buna 10 basar zaten önden race motorlara benziyor:cherry:

evet yaa kanuni storm ve asya 150 t1 önden bakınca racing motorları andırıyo bide ön amortisörü düşürsen al sana süperbike..:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
hayabusanin yandan yemiş hali bu yaw :queen::queen:ama genede ugraşmiş yapmiş tebrik ederim
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
198
tek kelımeyle super adam ugraşmış yapmış bazı ınsanlar bır tane vıda bıle sıkamıyorlar :cat:
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Canım benim ya arkadaş ss hastası, parası yoktur ya, olsa onu öyle mi yapar, gider bir racing almazmı Allah kaza bela vermesin, takdir Allahındır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst