- Katılım
- 7 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,052
:cherry:
oleeeeeeyy...
pazartesi gelirken anahtarınıda ruhsatınıda teslim et cici:cherry:
piki yaa sen de hep kırıosun kafamı..
yaramazmıyım ben:mrgreen:
Ruhsat anahtarla çalışmıyor ama motoru teslim etsem :mrgreen:
Yaramaz deilsin cimcimesin cicim benim:cherry: